Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Lys
Kort karma: 40
Likede indlæg: 737

Re: Singletråden

Indlægaf Lys » 9. okt 2016, 05:51

IrmaPigen skrev:
In_your_eyes skrev:Er der nogen der ved hvor nøjagtig afstandsangivelsen er på Tinder.
Skriver med en der påstår han er godt 300 km væk, men Tinder siger knap 40 km.
Somethings rotten, I'm afraid

Ret dårlig. Jeg får nogle gange folk der er 3000 km væk trods min afstand sat til at være er er godt stykke under 100 km.

Er det ikke fordi de har liket dig? Sådan har jeg forstået det.
1
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 48
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 405

Indlægaf Santopia » 9. okt 2016, 08:40

Viskelæder skrev:
Santopia skrev:
Viskelæder skrev:Og så har jeg også taget sådan 4 kg på og bliver rigtig optaget af, om han vil synes, jeg er for tyk. Det ligner ikke mig. Øv.

Seriøst ALLE har taget 2-6 kg på henover sommeren. Det er helt åndssvagt så mange jeg kender, mænd som kvinder, som går og fifler med at skære et par kg af sidebenene her inden julens fester :D

Haha, er det rigtigt? Godt, så er jeg ikke alene :D Ved mig er det, fordi jeg var indlagt i sommers med denguefeber, og der tabte jeg mig en del. Det har jeg så indhentet + 4 kg bagefter :genert:

jaja den er god nok. Personligt tog jeg 3 kg på, hvoraf jeg har tabt 1 kg. Min veninde tog 8 kg på, men hun skrev også speciale henover sommeren. Ham jeg datede var også blevet blød. Min far og min bror har også taget på, og skal lige smide de ekstra kg igen nu her osv osv. It's the circle of fat :D
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5677

Indlægaf Animi » 9. okt 2016, 09:15

Jaerh... Jeg tog også på i løbet af sommeren :genert:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 89
Likede indlæg: 1458

Indlægaf DenSyngendeLussing » 9. okt 2016, 09:29

Det er slet ikke unormalt at tage på om sommeren, sæsonmæssigt er den lige så "farlig" som juleperioden. Al den grillmad, alle de kølige drinks, alle de lækre is. Mmm, grillmad, drinks og is.

Anyways, hvordan gik det med daten, Viskelæder?
4
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5860

Indlægaf Dikus » 9. okt 2016, 09:31

Ja. Vil også høre om date!
2
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5860

Indlægaf Dikus » 9. okt 2016, 09:42

Er lige blevet opereret og kan konstatere, at mænd der er interesseret i sex, anser det som en fantastisk lejlighed for at virke omsorgsfulde og betænksomme.

Da jeg mødte min mand var jeg involveret med en, der friede for at holde på mig. Vi endte med at skære kontakten, da han var ulykkelig.

Han er ven med en af mine veninder - og lagde billet ind det sekund, jeg blev single. Da jeg afviste ham, lavede han den klassiske "bare sex?" Og nu er vi så nået til "ingen skumle bagtanker". Det samme er ikke-eks og faren til min datters klassekammerat.

Utroligt så mange ikke-skumle mennesker, der er klar med en skulder, når man er alene i en sårbar situation...
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4092

Indlægaf Viskelæder » 9. okt 2016, 09:43

I er bare så søde, hvad gjorde jeg uden jer? :love2:

Daten var bare helt fantastisk. Altså jeg føler mig helt lille teenagepige at skrive det, men den var perfekt! For det første var han bare mega flot og på ingen måde en dværg. Og så var det en rigtig sjov date. Vi lavede vores egen pubcrawl og var på 3 forskellige værtshuse, hvor vi fik mærkelige drinks og raflede. Samtalen gled bare, og jeg fik endda grineflip et par gange.

Nu håber jeg bare, han havde en lige så god aften som mig. Men selv hvis ikke, så er jeg bare glad for at opleve, at en date kan være SÅ god! :)
22
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5677

Indlægaf Animi » 9. okt 2016, 09:47

Årh hvor dejligt at høre Viskelæder :love:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
IrmaPigen
Kort karma: 74
Likede indlæg: 926

Indlægaf IrmaPigen » 9. okt 2016, 10:42

Jeg mødtes med skiferieven i fredags. Det var vildt hyggeligt. Men altså ikke en date.
2
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1076

Indlægaf FrøkenM » 9. okt 2016, 11:47

Jeg har tømmermænd og har muligvis fået en ny knæskade efter en lidt for vild bytur i går aftes :lol:

Men jeg havde verdens bedste dag og en virkelig hyggelig bytur i går aftes. Mit frivillige afholdt arrangement med de søde eksterne samarbejdspartnere (inklusive ham jeg synes er vildt sød) og det gik fuldstændig efter bogen :banan: det fejrede vi efterfølgende med en masse søde mennesker på Studenterhuset med en masse shots og en masse hygge.

I min brandert fik jeg vredet mit knæ ret voldsomt under et fald og fem sekunder senere stod de to mandlige samarbejdspartnere og samlede mig op og de tilbød sågar at tage med på Skadestuen hvis nødvendigt. I min brandert virkede det unødvendigt. I dag overvejer jeg, om jeg alligevel burde gøre det :genert:

Kommer sgu til at savne samarbejdet med de søde mennesker, men håber da lidt vi kan finde ud af at ses snart igen. For jeg er stadig ikke helt uinteresseret i den ene ;)
4
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 9. okt 2016, 13:01

Nu har Afrikamanden lige liket mit nye profilbillede, som jeg lagde på i går aftes. Hvad fanden er det med ham? :stoned:
2
Brugeravatar
DenSyngendeLussing

Indlægaf DenSyngendeLussing » 9. okt 2016, 13:05

Viskelæder skrev:I er bare så søde, hvad gjorde jeg uden jer? :love2:

Daten var bare helt fantastisk. Altså jeg føler mig helt lille teenagepige at skrive det, men den var perfekt! For det første var han bare mega flot og på ingen måde en dværg. Og så var det en rigtig sjov date. Vi lavede vores egen pubcrawl og var på 3 forskellige værtshuse, hvor vi fik mærkelige drinks og raflede. Samtalen gled bare, og jeg fik endda grineflip et par gange.

Nu håber jeg bare, han havde en lige så god aften som mig. Men selv hvis ikke, så er jeg bare glad for at opleve, at en date kan være SÅ god! :)

Ih, det lyder bare dejligt! Mon ikke han har haft samme oplevelse så?
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 9. okt 2016, 13:09

DenSyngendeLussing skrev:Nu har Afrikamanden lige liket mit nye profilbillede, som jeg lagde på i går aftes. Hvad fanden er det med ham? :stoned:

Jeg var på et par dates med en i foråret, hvor jeg syntes, vi havde god kemi. Han stoppede også med at svare fra den ene dag til den anden, men likede mange af mine billeder. Jeg slettede ham efter et par måneder. Det er fanme for mærkeligt !
3
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 9. okt 2016, 13:15

DenSyngendeLussing skrev:Ih, det lyder bare dejligt! Mon ikke han har haft samme oplevelse så?

Det håber jeg i hvert fald :)
1
Smiling_Goat
Likede indlæg: 5862

Indlægaf Smiling_Goat » 9. okt 2016, 13:59

DenSyngendeLussing skrev:Nu har Afrikamanden lige liket mit nye profilbillede, som jeg lagde på i går aftes. Hvad fanden er det med ham? :stoned:

Icing? http://www.eurowoman.dk/har-du-hort/kul ... at-skrive/

(Jeg ved ikke, om jeg tror på alle de fine, nye datingtermer, men det er da lidt interessant.)
3

Tilbage til "Forhold og sex"