Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 10. okt 2016, 14:06

Animi skrev:Hmm, så døde samtalen lidt med Tinderfyren. Dét er en af grundene til at jeg hader samtaler på Tinder.
Og ja, jeg kunne selvfølgelig bare selv skrive noget igen - men jeg er bare så dårlig til den slags. Og jeg bliver virkelig nødt til at være sammen med en, der er lidt mere fremme i skoene end jeg er. Ikke fordi jeg skal være total passiv selvfølgelig, men jeg er bare såååå dårlig til at tage styringen, især i starten, og så går det ikke hvis fyren også er sådan.
Desuden er han 5 år ældre end mig, så han kunne da godt lige tage og være den voksne og invitere mig ud, nå! :P

Jeg kan så godt forstå dig! :) Hvad var det sidste I skrev om/hvorfor døde den?
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Indlægaf Juki » 10. okt 2016, 14:11

Viskelæder skrev:Begynder at tro, at jeg bliver strudset af tinderdaten :mellow:

Øv! Ignorerer han dig?
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 10. okt 2016, 14:13

Juki skrev:
Viskelæder skrev:Begynder at tro, at jeg bliver strudset af tinderdaten :mellow:

Øv! Ignorerer han dig?

Han skrev meget korte beskeder i går, der ikke lagde op til yderligere samtale. Sendte ham så en besked i morges (med spørgsmål i), og den har han hverken åbnet eller svaret på. Han plejer at svare med det samme.

:mellow:
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5758

Indlægaf Animi » 10. okt 2016, 14:19

Viskelæder skrev:
Animi skrev:Hmm, så døde samtalen lidt med Tinderfyren. Dét er en af grundene til at jeg hader samtaler på Tinder.
Og ja, jeg kunne selvfølgelig bare selv skrive noget igen - men jeg er bare så dårlig til den slags. Og jeg bliver virkelig nødt til at være sammen med en, der er lidt mere fremme i skoene end jeg er. Ikke fordi jeg skal være total passiv selvfølgelig, men jeg er bare såååå dårlig til at tage styringen, især i starten, og så går det ikke hvis fyren også er sådan.
Desuden er han 5 år ældre end mig, så han kunne da godt lige tage og være den voksne og invitere mig ud, nå! :P

Jeg kan så godt forstå dig! :) Hvad var det sidste I skrev om/hvorfor døde den?

Dejligt jeg trods alt ikke er den eneste der har det sådan :D Vi havde skrevet lidt frem og tilbage i løbet af lørdagen, jeg spurgte så ham hvad han havde lavet i løbet af dagen, han svarede og spurgte hvad jeg havde lavet, hvor jeg så skrev en lidt længere besked. Der går så et par timer før han så svarer, hvilket jeg først ser næste morgen da jeg var gået i seng, hvor han så bare havde skrevet "Det lyder da hyggeligt :) "
Og ja, så vidste jeg ikke rigtig hvad jeg skulle gøre :genert: Så håbede/håber at han måske skrev igen. Men så tænker jeg at det måske er "min tur" siden han trods alt havde det sidste ord - men igen, den er bare svær at svare på, især når responsen kom så længe efter.
Jeg ved godt at jeg helt sikkert gør det mere kompliceret, ift at det er så simpelt - jeg er bare så dårlig til det her :D

Og øv at din date måske strudser dig :( Krydser fingre for at han bare er ekstrem langsom til at svare
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Indlægaf Juki » 10. okt 2016, 14:38

Viskelæder skrev:
Juki skrev:

Øv! Ignorerer han dig?

Han skrev meget korte beskeder i går, der ikke lagde op til yderligere samtale. Sendte ham så en besked i morges (med spørgsmål i), og den har han hverken åbnet eller svaret på. Han plejer at svare med det samme.

Røvbanan!
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 10. okt 2016, 14:39

Viskelæder skrev:
Juki skrev:

Øv! Ignorerer han dig?

Hvis han ikke har åbnet den endnu, mon ikke har bare har en travl dag :)
Hvis man skriver til mig onsdag, så ser jeg den ikke før en 16-17 tiden - og hvis jeg har glemt min mobil derhjemme, så kan jeg først tjekke min tlf. efter 19 nogle gange :)

Jeg ville personligt blive mere nervøs, hvis han havde læst den og været meget aktiv på fx en facebook, og han så ikke svarede :) :gogo:
0
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 10. okt 2016, 14:45

Min hyggeven har lige spurgt om vi ikke bare skal begyndt at date i stedet for. Jeg har udtrykt, at jeg virkelig havde svært ved det her og var begyndt at køre den helt kolde stil.

Jeg har på et underligt punkt nydt at date, fordi det ikke har krævet, at man kommer tæt på hinanden.

Jeg har det så svært, når andre kommer for tæt på. Og sidst vi havde sex, så blev jeg et par timer, hvor jeg var så træt, at jeg bare har snakket og fortalt. Og efterfølgende har jeg bare haft det underligt. Jeg vil jo gerne det der forhold og bliver næsten forelsket i forelskelsen og tanken - men i realiteten får jeg kvælningsfornemmelser af at skulle være kærester. Jeg vil jo gerne i tanken og har drømmen om en familie - men i virkeligheden er jeg så fucked up, at jeg bare ikke kan se det ske :genert:

Jeg har ikke lyst til at være alene. Jeg har mest lyst til at danne en familie med en mand frem for selv at få børn.

Hvad fanden gør man? Jeg går allerede ved en hjernevrider, så får da snakket om det. Jeg tror bare jeg har så meget bagage, at jeg slet ikke lige kan forestille mig, at nogen gider mig i længden :genert:
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5903

Indlægaf Dikus » 10. okt 2016, 15:52

Viskelæder: Jeg er med på "Røvbanan" hvis han ikke snart får svaret!

Malou: Ved han det? Altså at du har det sådan? Og hvis ja: Hvordan forholder han sig til det? Hvis nej: Hvad ville der ske ved at fortælle ham det?
0
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 10. okt 2016, 16:26

Dikus skrev:Viskelæder: Jeg er med på "Røvbanan" hvis han ikke snart får svaret!

Malou: Ved han det? Altså at du har det sådan? Og hvis ja: Hvordan forholder han sig til det? Hvis nej: Hvad ville der ske ved at fortælle ham det?

Ja det ved han godt. Jeg har nogle til tider uhensigtsmæssige måder at reagere på, fordi jeg virkelig bare smelter og går panik. Og jeg undskylder så bagefter, fordi de ofte står helt "hvad fanden skete der lige der" :fløjt: :D

Han virker som en sød og reel fyr - og en simpel fyr.
Jeg er bare så forvirret lige nu og har lyst til at løbe skrigende bort og skifte nummer - men giver squ ingen resultater. Og bare at springe ud i det - tja - det er lettere sagt end gjort. Det er jo et menneske i den anden ende :)
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 10. okt 2016, 17:34

malou_43 skrev:
Dikus skrev:Viskelæder: Jeg er med på "Røvbanan" hvis han ikke snart får svaret!

Ja det ved han godt. Jeg har nogle til tider uhensigtsmæssige måder at reagere på, fordi jeg virkelig bare smelter og går panik. Og jeg undskylder så bagefter, fordi de ofte står helt "hvad fanden skete der lige der" :fløjt: :D

Jeg er bare så forvirret lige nu og har lyst til at løbe skrigende bort og skifte nummer - men giver squ ingen resultater. Og bare at springe ud i det - tja - det er lettere sagt end gjort. Det er jo et menneske i den anden ende :)

Hvordan forholder han sig til, du har det sådan?

Når man er ærlig om følelser og skavanker, giver jeg ikke meget for din sidste sætning. Der er en voksen i den anden ende. Som selv må sige til og fra, mens du forsøger at gøre det samme. Det er ok, man ikke kommer med garantier. Det gør ingen.
3
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5758

Indlægaf Animi » 10. okt 2016, 18:11

Jeg føler jeg burde skrive til Tinderfyren. Men jeg ved ikke hvad :gruble: Han ser bare så sød ud, jeg tror jeg vil fortryde hvis jeg ikke gør det :genert:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 10. okt 2016, 18:39

Animi skrev:Jeg føler jeg burde skrive til Tinderfyren. Men jeg ved ikke hvad :gruble: Han ser bare så sød ud, jeg tror jeg vil fortryde hvis jeg ikke gør det :genert:

Skriv da bare med en eller andet fjollet strøtanke
0
Buffy
Kort karma: 20
Likede indlæg: 278

Indlægaf Buffy » 10. okt 2016, 18:53

Animi skrev:Jeg føler jeg burde skrive til Tinderfyren. Men jeg ved ikke hvad :gruble: Han ser bare så sød ud, jeg tror jeg vil fortryde hvis jeg ikke gør det :genert:

"Laver du?"
8
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 74
Likede indlæg: 800

Indlægaf Mangoness » 10. okt 2016, 19:13

Dikus skrev:

Skriv da bare med en eller andet fjollet strøtanke

Du kan lige få lidt inspiration fra filmen: "She's the man" :lol:

1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
malou_43

Indlægaf malou_43 » 10. okt 2016, 19:21

Dikus skrev:
malou_43 skrev:

Hvordan forholder han sig til, du har det sådan?

Når man er ærlig om følelser og skavanker, giver jeg ikke meget for din sidste sætning. Der er en voksen i den anden ende. Som selv må sige til og fra, mens du forsøger at gøre det samme. Det er ok, man ikke kommer med garantier. Det gør ingen.

jeg tror mere det handler om hvad JEG vil byde andre. Han er et voksent menneske, og jeg er et menneske, der behandler andre med respekt - så det er jeg nu ikke så nervøs for. Han vælger selv. Jeg vil gerne igennem tingene og have det godt med det :)

Jamen jeg tror ikke helt han forholder sig til det. Han har nok fået nogle følelser, det er god sex - så mon ikke man tænker "hvorfor ikke" :genert:
0

Tilbage til "Forhold og sex"