Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5902

Re: Singletråden

Indlægaf Dikus » 10. okt 2016, 19:31

malou_43 skrev:
Dikus skrev:
malou_43 skrev:
Dikus skrev:Viskelæder: Jeg er med på "Røvbanan" hvis han ikke snart får svaret!

Malou: Ved han det? Altså at du har det sådan? Og hvis ja: Hvordan forholder han sig til det? Hvis nej: Hvad ville der ske ved at fortælle ham det?

Ja det ved han godt. Jeg har nogle til tider uhensigtsmæssige måder at reagere på, fordi jeg virkelig bare smelter og går panik. Og jeg undskylder så bagefter, fordi de ofte står helt "hvad fanden skete der lige der" :fløjt: :D

Han virker som en sød og reel fyr - og en simpel fyr.
Jeg er bare så forvirret lige nu og har lyst til at løbe skrigende bort og skifte nummer - men giver squ ingen resultater. Og bare at springe ud i det - tja - det er lettere sagt end gjort. Det er jo et menneske i den anden ende :)

Hvordan forholder han sig til, du har det sådan?

Når man er ærlig om følelser og skavanker, giver jeg ikke meget for din sidste sætning. Der er en voksen i den anden ende. Som selv må sige til og fra, mens du forsøger at gøre det samme. Det er ok, man ikke kommer med garantier. Det gør ingen.

jeg tror mere det handler om hvad JEG vil byde andre. Han er et voksent menneske, og jeg er et menneske, der behandler andre med respekt - så det er jeg nu ikke så nervøs for. Han vælger selv. Jeg vil gerne igennem tingene og have det godt med det :)

Jamen jeg tror ikke helt han forholder sig til det. Han har nok fået nogle følelser, det er god sex - så mon ikke man tænker "hvorfor ikke" :genert:

Det er altså ikke respektløst at give en person en chance, han efterspørger...

Men det gælder jo kun, hvis han forholder sig til udfordringen. Eller... nej. Jeg ville ikke placere egne skrøbelige følelser hos en, der ikke ville forholde sig til så afgørende en ting hos mig. Men det ville være for at beskytte mig selv.

Jeg tror, det er sundt at holde de to ting adskilt.
0
Brugeravatar
DenSyngendeLussing
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1504

Indlægaf DenSyngendeLussing » 10. okt 2016, 19:34

Nå, men der er så faktisk en anden mand, der har meldt sig på banen nu. En fyr, jeg går på studie med endda. Han har været på orlov og har kun været med på min årgang siden sidste semester, så jeg har først lært ham at kende i løbet af foråret. Han er på udveksling lige nu, men vi har snakket lidt sammen over Messenger, og han flirter med mig, er jeg ret sikker på!

Her til aften småsludrede vi, hvor snakken af en eller anden grund faldt på bagværk. Han pralede lidt af sine evner som kagebager og bad mig derefter nævne min yndlingskage, "for så ville han bage den til mig, når han kom hjem!" Det sagde jeg selvfølgelig ja tak til, for jeg har sådan set haft et godt øje til ham siden før han tog afsted. :D
15
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 10. okt 2016, 19:36

Kage!!!
Gift dig med ham :love:

Dikus, der allerede en gang i dag har fået at vide, det er de lyserøde briller, der er på.
5
Brugeravatar
KitKat
Kort karma: 129
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 494
Kontakt:

Indlægaf KitKat » 11. okt 2016, 09:06

Hmm... Tindermand som var (er) spændende nok til at "få mig til" at date eksklusivt er gået i tænkeboks for at finde ud af, om han kan rumme at jeg laver nøgenbilleder af og med andre mennesker.

Det er fair, og han vinder faktisk lidt point på at tænke over det i stedet for at afvise og trække sig uden videre, men det minder mig lidt om hvorfor jeg ikke duer til det der med at være eksklusive så tidligt.

Jeg går jo for filan og pylrer allerede, og er bekymret for hvad han ender ud med. Hvis nu man ikke havde satset alle pengene på én hest ( ;) ) ville man (som i: jeg) ikke være nær så sårbar så tidligt.
3
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 11. okt 2016, 10:19

KitKat skrev:Hmm... Tindermand som var (er) spændende nok til at "få mig til" at date eksklusivt er gået i tænkeboks for at finde ud af, om han kan rumme at jeg laver nøgenbilleder af og med andre mennesker.

Det er fair, og han vinder faktisk lidt point på at tænke over det i stedet for at afvise og trække sig uden videre, men det minder mig lidt om hvorfor jeg ikke duer til det der med at være eksklusive så tidligt.

Jeg går jo for filan og pylrer allerede, og er bekymret for hvad han ender ud med. Hvis nu man ikke havde satset alle pengene på én hest ( ;) ) ville man (som i: jeg) ikke være nær så sårbar så tidligt.

Er det vigtigt for dig at fortsætte med det?

....

Sød mand er million gange sødere, fordi han bruger internetfælkesskaber på samme måde som mig. Så jeg kan egentlig godt forstå, hvis det modsatte påvirker i anden retning...

Sød mand er syg og bare helt fantastisk. Fandt et par måneder gammelt halvafklædt billede af mig selv på telefonen. Han har aldrig modtaget sådanne fra mig... før nu... og han ved, jeg ikke flasher offentligt.

Skrev til ham, at det med det fund vist var godt, jeg ikke havde lånt telefonen ud. Hvortil han spørger, hvem jeg sender sådanne nogle billeder til, når det ikke er ham?

Lang historie kort, så kan vi ikke længere kalde vores korrespondance flirtende, men venskabelig.

Jeg vil gerne være hans, når jeg kommer retur/er klar om 1-2 måneder. Suk.
1
Brugeravatar
KitKat
Kort karma: 129
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 494
Kontakt:

Indlægaf KitKat » 11. okt 2016, 10:26

Dikus skrev:
KitKat skrev:... jeg laver nøgenbilleder af og med andre mennesker...

....

Til det markerede: Ja, det er én af de to fotogenrer jeg er allermest "hjemme" i og hvor jeg arbejder bedst og mest frit, det vil jeg ikke give afkald på. :)

Til det andet: :dåne: :dåne:
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 11. okt 2016, 14:29

KitKat skrev:
Dikus skrev:
KitKat skrev:... jeg laver nøgenbilleder af og med andre mennesker...

....

Til det markerede: Ja, det er én af de to fotogenrer jeg er allermest "hjemme" i og hvor jeg arbejder bedst og mest frit, det vil jeg ikke give afkald på. :)

Til det andet: :dåne: :dåne:

Så må han jo ind i kampen!
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 11. okt 2016, 14:32

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:Begynder at tro, at jeg bliver strudset af tinderdaten :mellow:

Hørte du fra ham? :kram:

Nej :(
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5757

Indlægaf Animi » 11. okt 2016, 14:34

Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:Begynder at tro, at jeg bliver strudset af tinderdaten :mellow:

Hørte du fra ham? :kram:

Nej :(

Øv, en idiot :( :kram:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 11. okt 2016, 14:43

Animi skrev:

Sophaya skrev:
Sikke en hat :(

Jaaa, det er fanme bare træls altså. Jeg ku mega godt lide ham! Og jeg fik slet ikke en afvisende-vibe fra ham, tværtimod. Røv. Men det er der ikke noget at gøre ved :)
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 11. okt 2016, 14:47

Dikus skrev:Sød mand er million gange sødere, fordi han bruger internetfælkesskaber på samme måde som mig. Så jeg kan egentlig godt forstå, hvis det modsatte påvirker i anden retning...

Sød mand er syg og bare helt fantastisk. Fandt et par måneder gammelt halvafklædt billede af mig selv på telefonen. Han har aldrig modtaget sådanne fra mig... før nu... og han ved, jeg ikke flasher offentligt.

Skrev til ham, at det med det fund vist var godt, jeg ikke havde lånt telefonen ud. Hvortil han spørger, hvem jeg sender sådanne nogle billeder til, når det ikke er ham?

Lang historie kort, så kan vi ikke længere kalde vores korrespondance flirtende, men venskabelig.

Jeg skal lige være med. Du synes ikke, jeres snak er flirtende mere? Hvorfor ikke? Det var da et sejt move at sende det billede :) Hvor står I pt.?
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 11. okt 2016, 14:48

Viskelæder skrev:
Animi skrev:

Sophaya skrev:
Sikke en hat :(

Jaaa, det er fanme bare træls altså. Jeg ku mega godt lide ham! Og jeg fik slet ikke en afvisende-vibe fra ham, tværtimod. Røv. Men det er der ikke noget at gøre ved :)

Det er så træls sådan noget! :(
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 11. okt 2016, 14:49

Skralde skrev:
Viskelæder skrev:

Det er så træls sådan noget! :(

Det er det virkelig! Ork.
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 11. okt 2016, 15:10

Dikus skrev:
Viskelæder skrev:
Jeg skal lige være med. Du synes ikke, jeres snak er flirtende mere? Hvorfor ikke? Det var da et sejt move at sende det billede :) Hvor står I pt.?

Korrespondancen er ikke længere "flirtende, men venskabelig". Det venskabelige er væk :) Og han er ualmindelig sød.

Jeg er ikke så bange for offentliggørelse af nøgenbilleder. Der er ikke noget, der er sådan "for meget". De er pæne - og skulle nogen offentliggøre det, ved jeg godt, hvor sympatien vil ende... så jeg er ret sikker på, det ikke sker/skaden er begrænset. Så ikke sådan super-modigt. For altså... han har set mig nøgen før, en enkelt gang.

Ahhh, på den måde. Skønt :lun:
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5757

Indlægaf Animi » 11. okt 2016, 18:16

Så skrev jeg til Tindermatchet - åhåh!
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Forhold og sex"