Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5910

Re: Singletråden

Indlægaf Dikus » 13. okt 2016, 08:58

KitKat skrev:Nå, men "min" Tindergut vil godt ses igen alligevel. Jeg kan ikke helt lure om han fortrød eller om jeg misforstod, men status lige nu er, at vi tager 2. date med og får snakket om tingene face to face inden vi mærker efter og beslutter om det skal blive til mere.

:)

Det er jeg faktisk glad for at høre :) Han lyder reel - og er han det, må han gerne nå at opdage, at du er skøn som du er.
2
Brugeravatar
KitKat
Kort karma: 130
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 517
Kontakt:

Indlægaf KitKat » 13. okt 2016, 09:13

Dikus skrev:
KitKat skrev:Nå, men "min" Tindergut vil godt ses igen alligevel. Jeg kan ikke helt lure om han fortrød eller om jeg misforstod, men status lige nu er, at vi tager 2. date med og får snakket om tingene face to face inden vi mærker efter og beslutter om det skal blive til mere.

:)

Det er jeg faktisk glad for at høre :) Han lyder reel - og er han det, må han gerne nå at opdage, at du er skøn som du er.

:D Jeg er også ret glad for det. Og en lille smule skræmt over hvor hurtigt et fremmed menneske kan nå at "snige sig ind på mig" :genert:
2
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2389

Indlægaf Juki » 13. okt 2016, 14:02

:lol:

Billede
10
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5765

Indlægaf Animi » 13. okt 2016, 15:08

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om Tindermatchet. 90% af samtalen går som smurt, og han virker sjov og sød. Men i de resterende 10% skriver han nogen ting, hvor jeg bare virkelig tænker "Nej... Nej... Det skrev du bare ikke."
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 13. okt 2016, 15:28

Animi skrev:Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om Tindermatchet. 90% af samtalen går som smurt, og han virker sjov og sød. Men i de resterende 10% skriver han nogen ting, hvor jeg bare virkelig tænker "Nej... Nej... Det skrev du bare ikke."

Som fx.? :D
5
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 13. okt 2016, 15:42

JessicaD skrev:
Animi skrev:Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om Tindermatchet. 90% af samtalen går som smurt, og han virker sjov og sød. Men i de resterende 10% skriver han nogen ting, hvor jeg bare virkelig tænker "Nej... Nej... Det skrev du bare ikke."

Haha, årh, jeg er total paranoid og er bange for at han måske også er herinde :lol2: :genert: Men det er bare sådan lidt oversharing, lidt intime informationer jeg måske finder liiiige i overkanten at skrive til folk man ikke kender.
Og så også det at han i overflod sender mig hjerter og kyssesmilyer
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 13. okt 2016, 20:00

Animi skrev:
JessicaD skrev:

Haha, årh, jeg er total paranoid og er bange for at han måske også er herinde :lol2: :genert: Men det er bare sådan lidt oversharing, lidt intime informationer jeg måske finder liiiige i overkanten at skrive til folk man ikke kender.
Og så også det at han i overflod sender mig hjerter og kyssesmilyer

Haha frisk type! :D
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 500

Indlægaf Marioneta » 16. okt 2016, 19:12

Tre måneder senere og jeg render først nu ind i den unge pædagog, så det var rigtigt nok, at jeg ikke ville se ham så meget mere. Jeg skulle aflevere sønnen og vi kørte forbi ham, da han kom cyklende. Vi går ind og er lidt sent på den, så børnene er gået til morgensang og jeg går ned i salen med min søn. Hans klasse sidder klar, som nogle af de første. Vi må lige vente på at nogle af de andre klasser går forbi inden vi går ind af døren, og der er ung pædagog og hans klasse imellem. Jeg bøjer mig bare og snakker med min søn, da han går forbi og bagefter går vi ind i salen. Klasserne sidder samme sted hver gang og jeg står ude ved væggen ligesom ham ca 2 m fra ham, men denne gang var der en anden lærer imellem os. De opfordrer til at forældre er med til morgensang, hvis det er muligt, men det er kun på fridage, at jeg er og det er ikke så tit. Nu har jeg dog orlov i 7 uger, så jeg kommer nok lidt oftere afsted, så kommer nok til at rende ind i ham engang imellem i den periode.
0
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 944

Indlægaf IrmaPigen » 16. okt 2016, 20:10

Marioneta skrev:Tre måneder senere og jeg render først nu ind i den unge pædagog, så det var rigtigt nok, at jeg ikke ville se ham så meget mere. Jeg skulle aflevere sønnen og vi kørte forbi ham, da han kom cyklende. Vi går ind og er lidt sent på den, så børnene er gået til morgensang og jeg går ned i salen med min søn. Hans klasse sidder klar, som nogle af de første. Vi må lige vente på at nogle af de andre klasser går forbi inden vi går ind af døren, og der er ung pædagog og hans klasse imellem. Jeg bøjer mig bare og snakker med min søn, da han går forbi og bagefter går vi ind i salen. Klasserne sidder samme sted hver gang og jeg står ude ved væggen ligesom ham ca 2 m fra ham, men denne gang var der en anden lærer imellem os. De opfordrer til at forældre er med til morgensang, hvis det er muligt, men det er kun på fridage, at jeg er og det er ikke så tit. Nu har jeg dog orlov i 7 uger, så jeg kommer nok lidt oftere afsted, så kommer nok til at rende ind i ham engang imellem i den periode.

Og?

Han har takket nej. Længere er den ikke.
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 500

Indlægaf Marioneta » 16. okt 2016, 20:46

Nå nej, det skulle ikke opfattes sådan. Folk var bare efter mig dengang jeg kontaktede ham og syntes jeg overskred grænser. Det var en bekræftelse på at det netop ikke ville være et problem, at jeg gjorde, hvad jeg gjorde og det ville jeg bare fortælle. Nej, ham skal jeg ikke forsøge noget med igen.
5
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 16. okt 2016, 21:28

Min Tinderdate blev til en 7 timers date - så det var ret vellykket må man sige :D
17
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 16. okt 2016, 21:51

Animi skrev:Min Tinderdate blev til en 7 timers date - så det var ret vellykket må man sige :D

Fortæl! :pompom:
0
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 17. okt 2016, 00:12

Viskelæder skrev:
Animi skrev:Min Tinderdate blev til en 7 timers date - så det var ret vellykket må man sige :D

Han var bare helt ekstrem sød, og vi klikkede fuldkommen. Først drak vi kaffe og sad og snakkede i 3 timer, så spiste vi mad og gik bare bagefter rundt og snakkede. Og jeg fik en masse kys. Og det føltes bare virkelig naturligt at snakke med ham, så det er rigtig dejligt.
Det var meget bedre end jeg havde turde håbe på :lun:
22
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 30
Likede indlæg: 323

Indlægaf NLeth » 17. okt 2016, 14:34

Animi skrev:
Viskelæder skrev:

Han var bare helt ekstrem sød, og vi klikkede fuldkommen. Først drak vi kaffe og sad og snakkede i 3 timer, så spiste vi mad og gik bare bagefter rundt og snakkede. Og jeg fik en masse kys. Og det føltes bare virkelig naturligt at snakke med ham, så det er rigtig dejligt.

Ih, hvor dejligt. :lun: Har I aftalt at ses igen?
0
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 17. okt 2016, 15:30

NLeth skrev:
Animi skrev:
Viskelæder skrev:

Ih, hvor dejligt. :lun: Har I aftalt at ses igen?

Vi har ikke aftalt en bestemt dag, men bare at vi helt klart skal ses igen - og meget snart! :lun:
4

Tilbage til "Forhold og sex"