Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 496
Likede indlæg: 9067

Re: Singletråden

Indlægaf Animi » 25. okt 2016, 14:02

Hm, har stadigvæk ikke hørt fra Tinderfyren. Så enten er han typen der ikke har noget imod at der går flere dage uden kontakt, eller også har han mistet interessen.
Nå men, skriver til ham i morgen, og så må jeg jo se.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 44
Likede indlæg: 588

Indlægaf Ladysparrow » 25. okt 2016, 14:25

Animi skrev:Hm, har stadigvæk ikke hørt fra Tinderfyren. Så enten er han typen der ikke har noget imod at der går flere dage uden kontakt, eller også har han mistet interessen.

Øv, hvor er det træls. Jeg krydser fingre for at han stadig er på. Jeg nåede ikke at bruge Tinder så forfærdelig meget - men synes sgu det er trist at læse om at der er så mange nitter imellem... :kram:
1
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 25. okt 2016, 14:54

Ladysparrow skrev:
Animi skrev:Hm, har stadigvæk ikke hørt fra Tinderfyren. Så enten er han typen der ikke har noget imod at der går flere dage uden kontakt, eller også har han mistet interessen.

Øv, hvor er det træls. Jeg krydser fingre for at han stadig er på. Jeg nåede ikke at bruge Tinder så forfærdelig meget - men synes sgu det er trist at læse om at der er så mange nitter imellem... :kram:

Jeg ville blive ret overrasket hvis han havde mistet interessen, for han har virkelig virket meget på - meget mere end jeg har :lol:
Så krydser også fingre for at han bare har haft lidt travlt på arbejdet
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 35
Likede indlæg: 378

Indlægaf NLeth » 25. okt 2016, 14:57

Jeg tillader mig at lege Djævlens advokat, selvom jeg ved, det er lidt træls. Gider du virkelig det/ham? Gider du være sammen med én, der ikke tager initiativ, eller i det hele taget sørger for at lade dig vide, at/om han er interesseret?
Hvis han ikke kan finde ud af det nu, er det nok ikke noget, han vil gøre på den lange bane heller.

Jeg har fået det sådan, at det der gider jeg ikke. Hvis det føles op ad bakke, og hvis jeg (for meget) føler mig i tvivl om, hvorvidt han egentlig gider mig/vil ses igen/overhovedet skriver, så er det ikke det værd for mig. Dating skal være sjovt og spændende, ikke føles som en eller anden mere eller mindre permanent form for limbo, hvor man ikke ved om telefonen nogensinde bipper igen eller ej. Dét sagt så er vi forskellige, og nogen har det godt med at tage initiativ (i modsætning til mig, som gerne er fri fx), så min personlige løsning er ikke universel, men det virker til, at du er lidt trist/frustreret, og det synes jeg på ingen måde hører hjemme her. Jeg tænker du fortjener bedre. :)
13
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 25. okt 2016, 15:23

NLeth skrev:

Jeg tillader mig at lege Djævlens advokat, selvom jeg ved, det er lidt træls. Gider du virkelig det/ham? Gider du være sammen med én, der ikke tager initiativ, eller i det hele taget sørger for at lade dig vide, at/om han er interesseret?
Hvis han ikke kan finde ud af det nu, er det nok ikke noget, han vil gøre på den lange bane heller.

Jeg har fået det sådan, at det der gider jeg ikke. Hvis det føles op ad bakke, og hvis jeg (for meget) føler mig i tvivl om, hvorvidt han egentlig gider mig/vil ses igen/overhovedet skriver, så er det ikke det værd for mig. Dating skal være sjovt og spændende, ikke føles som en eller anden mere eller mindre permanent form for limbo, hvor man ikke ved om telefonen nogensinde bipper igen eller ej. Dét sagt så er vi forskellige, og nogen har det godt med at tage initiativ (i modsætning til mig, som gerne er fri fx), så min personlige løsning er ikke universel, men det virker til, at du er lidt trist/frustreret, og det synes jeg på ingen måde hører hjemme her. Jeg tænker du fortjener bedre. :)

Ja, jeg har ikke tænkt mig at droppe en jeg synes rigtig godt om, fordi han i de her par dage ikke lige har skrevet.
Hvis det fortsætter så måske ikke, men ligenu vil jeg gerne give det en chance :)

Jeg tror så også jeg er mere analyserende, end trist/frustreret :D
1
Regnar
Kort karma: 3
Likede indlæg: 10

Indlægaf Regnar » 25. okt 2016, 16:53

Animi skrev:-> Klip <- Ja, jeg har ikke tænkt mig at droppe en jeg synes rigtig godt om, fordi han i de her par dage ikke lige har skrevet.
Hvis det fortsætter så måske ikke, men ligenu vil jeg gerne give det en chance :)

Jeg tror så også jeg er mere analyserende, end trist/frustreret :D

To dages ventetid er mine øjne okay, men derefter er der jo fare for at momentum ryger, og usikkerheden sniger sig ind - også selvom han faktisk var interesseret. Jeg krydser fingre for dig. Jeg har behov for at læse nogle succeshistorier, når jeg ikke selv kan være en del af dem. :D
1
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 26. okt 2016, 19:27

Jeg fik skrevet til ham, og han vil stadigvæk gerne ses så det er jo dejligt :)
Da jeg skrev til ham, skrev han tilbage at han lige havde tænkt på mig - sikke dog et crazy tilfælde :P
8
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 839
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 7976

Indlægaf Dikus » 27. okt 2016, 00:33

Nogen. Stop denne her forelskelse. Det er jo fjollet.
2
Grissebassen
Kort karma: 49
Likede indlæg: 746

Indlægaf Grissebassen » 29. okt 2016, 17:31

Jeg sad lige på tinder og swipede lidt, da jeg stødte på ham mit crush, der er lidt perifær i min vennekreds, som jeg havde et onenightstand med for en måneds tid siden. Jeg tog chancen og swipede til højre, og der var sgu et match :D Nu er spørgsmålet jo så bare, om han har liket mig før eller efter vores knald :gruble:
For helvede altså, nu bliver jeg jo nødt til at komme ud af busken og invitere ham på date, ellers kan det risikere at blive pænt akavet fremover, hvis vi begge to bliver ved med at gå rundt om den varme grød.
11
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 30. okt 2016, 08:38

Jeg er i det bedste forhold, jeg har været i i årevis. Eneste udfordring er, at han er single og det ikke omfatter sex :cool:

Kan man mon godt ændre sin status på Facebook til "I et forhold" på den baggrund?
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 336
Likede indlæg: 1677

Indlægaf Planten » 30. okt 2016, 09:35

Dikus skrev:Jeg er i det bedste forhold, jeg har været i i årevis. Eneste udfordring er, at han er single og det ikke omfatter sex :cool:

Kan man mon godt ændre sin status på Facebook til "I et forhold" på den baggrund?

Jeg tror ikke jeg forstår? Kommer jeg for lidt i tråden? :)
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 30. okt 2016, 09:47

Planten skrev:
Dikus skrev:Jeg er i det bedste forhold, jeg har været i i årevis. Eneste udfordring er, at han er single og det ikke omfatter sex :cool:

Nææhhh :lol:

Jeg har i en måneds tid været isoleret fra omverdene på grund af operationer. I den tid har en mandlig ven skrevet flere gange dagligt, reageret på alle mine små beskeder, støttet mig, skubbet til mig når jeg ikke rigtigt kunne mere. Sendt billeder af ham og børnene til opmuntring.

Han er sød, og jeg er bamlende forelsket. I dag gik den tragiske sandhed op for mig, at selvom jeg ikke som sådan har været single i 19 år, så er det virkeligt mange år siden, jeg har haft så godt et forhold til en mand :blush:
1
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 336
Likede indlæg: 1677

Indlægaf Planten » 30. okt 2016, 10:03

Dikus skrev:
Planten skrev:

Jeg har i en måneds tid været isoleret fra omverdene på grund af operationer. I den tid har en mandlig ven skrevet flere gange dagligt, reageret på alle mine små beskeder, støttet mig, skubbet til mig når jeg ikke rigtigt kunne mere. Sendt billeder af ham og børnene til opmuntring.

Han er sød, og jeg er bamlende forelsket. I dag gik den tragiske sandhed op for mig, at selvom jeg ikke som sådan har været single i 19 år, så er det virkeligt mange år siden, jeg har haft så godt et forhold til en mand :blush:

Men I kan ikke blive kærester?
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 30. okt 2016, 10:07

Planten skrev:
Dikus skrev:
Planten skrev:

Men I kan ikke blive kærester?

Lige nu er vi på hvert vores kontinent i et par uger endnu...
0
Regnar
Kort karma: 3
Likede indlæg: 10

Indlægaf Regnar » 30. okt 2016, 10:43

Dikus skrev:(Klip) Nææhhh :lol:

Puha, det er en svær situation at være havnet i. Jeg var i en lignende situation for knap 3 år siden. Med en kvinde, som nu heldigvis er blevet en nær veninde.
0

Tilbage til "Forhold og sex"