Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 500

Re: Singletråden

Indlægaf Grissebassen » 22. okt 2016, 16:03

Jeg tager nok ud med ham der den irriterende i aften, hvis jeg altså hører noget inden for en times tid eller max 2. Hvis kemien er fantastisk, kan man jo altid tage en snak om det der med hvordan aftaler fungerer. Ellers siger jeg pænt nej tak, hvis jeg hører fra ham igen på et andet tidspunkt.

Ham den søde fortjener virkelig en chance. Men jeg tror bare, jeg har brug for lidt mere tid til lige at mærke efter og finde lysten frem.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2382

Indlægaf Juki » 22. okt 2016, 16:49

DenBlødeJyde skrev:Jah... Vi skrev over facebook messenger. Tinder funker ikke altid hos mig.

Nu er jeg så blokeret.

Men så længe det "bare" var Kolding, så var det ikke værre. Men at man som menneske kan finde på sådan noget er over min fatte-evne. Det er SÅ respektløst.

Sikke en røvbanan! :sur:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 574
Likede indlæg: 5097

Indlægaf ManicNinja » 22. okt 2016, 16:54

Grissebassen skrev:Jeg tager nok ud med ham der den irriterende i aften, hvis jeg altså hører noget inden for en times tid eller max 2. Hvis kemien er fantastisk, kan man jo altid tage en snak om det der med hvordan aftaler fungerer. Ellers siger jeg pænt nej tak, hvis jeg hører fra ham igen på et andet tidspunkt.

Ham den søde fortjener virkelig en chance. Men jeg tror bare, jeg har brug for lidt mere tid til lige at mærke efter og finde lysten frem.

Er helt med Lys her angående bootycall - ham ville jeg godt nok ikke gide. "Så ringer jeg dér" er da et latterligt svar som tilbagemelding på, at du kan ses en bestemt dag. Han kunne lige så godt sige: "Så må vi se, om jeg får lyst til at se dig den dag". :stoned: Når du har serveret et konkret datoforslag, svarer man sgu da ikke med: "Ja, nu må vi se". Er lidt fornærmet på dine vegne.
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 500

Indlægaf Grissebassen » 22. okt 2016, 17:17

ManicNinja skrev:
Grissebassen skrev:Jeg tager nok ud med ham der den irriterende i aften, hvis jeg altså hører noget inden for en times tid eller max 2. Hvis kemien er fantastisk, kan man jo altid tage en snak om det der med hvordan aftaler fungerer. Ellers siger jeg pænt nej tak, hvis jeg hører fra ham igen på et andet tidspunkt.

Er helt med Lys her angående bootycall - ham ville jeg godt nok ikke gide. "Så ringer jeg dér" er da et latterligt svar som tilbagemelding på, at du kan ses en bestemt dag. Han kunne lige så godt sige: "Så må vi se, om jeg får lyst til at se dig den dag". :stoned: Når du har serveret et konkret datoforslag, svarer man sgu da ikke med: "Ja, nu må vi se". Er lidt fornærmet på dine vegne.

Ja, det er også ret latterligt. Men altså - jeg tager det ikke så tungt, er stødt på langt værre før. Ser det egentlig ikke som et bootycall, men har mere indtryk af, at det skyldes manglende evne til at koordinere arbejde og fritid og administrere en kalender. Har ikke hørt fra ham i aften, så tager ikke telefonen, hvis han ringer. Men havde nu været åben for at gå ud og drikke en øl, bare for hyggens skyld - det skylder jeg ham jo ikke noget af at gøre.
0
Regnar
Kort karma: 3
Likede indlæg: 10

Indlægaf Regnar » 23. okt 2016, 13:22

"Singletråden"? Kun for kvinder - eller hvad? :-D Jeg synes, at mændene i datingforstand er for meget i fokus - især visse mænds dårlige sider. For at bidrage til et mere nuanceret billede af datingverdenen vil jeg lige påpege, at kvinder også kan være idioter og respektløse. Jeg blev eksempelvis brændt af af min date i går, som hun ellers havde inviteret mig på. :-D Der var absolut ingen advarselslamper, der blinkede. Jeg gør mit forarbejde godt, så den så jeg ikke lige komme...
0
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 23. okt 2016, 14:06

Rimelig aggressivt første indlæg, alligevel.
6
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Regnar

Indlægaf Regnar » 23. okt 2016, 15:52

Puffi skrev:Rimelig aggressivt første indlæg, alligevel.

Ah, var det? Herinde tager I vist bladet fra munden... ;)
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5753

Indlægaf Animi » 23. okt 2016, 15:57

Regnar skrev:"Singletråden"? Kun for kvinder - eller hvad? :-D Jeg synes, at mændene i datingforstand er for meget i fokus - især visse mænds dårlige sider. For at bidrage til et mere nuanceret billede af datingverdenen vil jeg lige påpege, at kvinder også kan være idioter og respektløse. Jeg blev eksempelvis brændt af af min date i går, som hun ellers havde inviteret mig på. :-D Der var absolut ingen advarselslamper, der blinkede. Jeg gør mit forarbejde godt, så den så jeg ikke lige komme...

Nej, selvfølgelig er tråden her ikke kun for kvinder. Men her er bare kvinder i overtal, og så giver det vel mening at det er mænd der er i fokus, både med de gode og dårlige sider. Det ville da være mærkeligt hvis vi skulle sidde og tale generelt om kvinder, når vi ikke dater dem, i en tråd der handler om ens singleliv.
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 23. okt 2016, 15:58

Og jeg er ked af at høre at du blev brændt af - det er aldrig i orden, uanset køn.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 943

Indlægaf IrmaPigen » 23. okt 2016, 16:03

Hentyder du til Regnars indlæg?

Tænk, jeg opfatter det overhovedet ikke som aggressivt. De to grønne smiley'er indikerer for mig, at det er humoristisk ment.
Senest rettet af IrmaPigen 23. okt 2016, 18:36, rettet i alt 1 gang.
2
Regnar

Indlægaf Regnar » 23. okt 2016, 16:16

IrmaPigen skrev:

Hentyder du til Regnars indlæg?

Tænk, jeg opfatter det overhovedet ikke aggressivt. De to grønne smiley'er indikerer for mig, at det er humoristisk ment.

Nemlig. Det var humoristisk ment. Men overser man de smileys, lyder det jo temmelig mavesurt. Og selvfølgelig kommer snakken til at dreje sig primært om mænd, hvis flertallet, som kommenterer i tråden, er kvinder.
2
Lys
Kort karma: 41
Likede indlæg: 762

Indlægaf Lys » 23. okt 2016, 16:17

Regnar skrev:"Singletråden"? Kun for kvinder - eller hvad? :-D Jeg synes, at mændene i datingforstand er for meget i fokus - især visse mænds dårlige sider. For at bidrage til et mere nuanceret billede af datingverdenen vil jeg lige påpege, at kvinder også kan være idioter og respektløse. Jeg blev eksempelvis brændt af af min date i går, som hun ellers havde inviteret mig på. :-D Der var absolut ingen advarselslamper, der blinkede. Jeg gør mit forarbejde godt, så den så jeg ikke lige komme...

Hvor tarveligt at brænde dig af. Det kan man nok aldrig gardere sig mod.

Velkommen i tråden - det er kun skønt med flere mænds input. For ja; fokus er ret meget på mænd i tråden, men det er i blot fordi vi er et flertal af kvinder, der dater mænd i tråden. Jeg tror ikke, at der er nogen af os, der generelt tænker at mænd er værre end kvinder i datingadfærd. Jeg gør i hvert fald ikke.
4
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 23. okt 2016, 16:18

Velkommen til, Regnar - vi er nu meget søde :-D
2
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Indlægaf Dikus » 23. okt 2016, 16:27

Ja. Velkommen - og vi er vildt søde!
1
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 23. okt 2016, 16:37

Det er lidt mærkeligt det der med at date en ny, ift at man skal vænne sig til at det er anderledes end ham man før var sammen.
Da jeg begyndte at se min ex, skrev vi vildt meget sammen. Lige fra dag et af, skrev han til mig hver dag, ofte flere gange og jeg det samme med ham. Og det var egentlig ret rart, at have den daglige kontakt.

Ham her den nye er lidt mere stille i det. Hvilket er fint nok, for alle har jo forskellige kontaktbehov. Men jeg går bare lidt i panik, fordi jeg nu er bange for at han måske ikke gider mig alligevel, siden jeg ikke har hørt fra ham i to dage nu. Især fordi vi, før vi mødtes, skrev rigtig meget sammen på tinder. Hvilket også giver mening fordi vi lige skulle finde ud af om vi overhovedet havde noget kemi, men alligevel :P
Og det kunne også være rart, hvis han nu gad komme på banen og tage initiativ til en ny date, siden jeg tog initiativ til de to første.

Og jeg ved selvfølgelig også godt at jeg 100% gør det hele meget værre i mit hoved, og jeg sikkert nok snart hører fra ham.
2

Tilbage til "Forhold og sex"