Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 329

Re: Singletråden

Indlægaf sortkaffe » 24. okt 2016, 18:16

Og mange tak for grønne kort :)
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5875

Indlægaf Dikus » 24. okt 2016, 18:28

sortkaffe skrev:
Dikus skrev:
Æv. Det gør mig virkeligt ondt. Det er utroligt så længe, man undskylder folk, man elsker i håbet om, det sidste falder på plads.

Er du ok og har nogen at tale med?

.

Har været i underligt humør, skiftende ked af det og gal.
Men det kværner rundt i skallen på mig konstant.

Det er altså også svært at undgå tankemylder, når man er skuffet på den måde.
1
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 30
Likede indlæg: 318

Indlægaf NLeth » 24. okt 2016, 19:48

Dikus skrev:
NLeth skrev:Tak, søde Dikus. :) Kort fortalt har jeg det bedst, hvis alt (inkl. mig selv) fremstår (ja, fremstår, for det/jeg ér det jo ikke) perfekt. Når jeg ikke føler, jeg lever op til det, så knækker filmen engang imellem. Fx efter en tur i byen i sidste uge, hvor jeg blev for fuld, og derfor har været for snakkende/dansende/flirtende til, hvad jeg har det godt med. Så vælter verden for mig i dagene efter, og jeg tænker, at nu kan ingen lide mig mere, når jeg var så fjollet fuld.

Så jo, det er både dumt og ufornuftigt, Regnar (jeg kunne kun finde ud af at citere én), og jeg ved det godt, og jeg forsøger at blive bedre til at tackle det.

Det kunne jeg have skrevet! Jeg drikker mig aldrig fuld af samme årsag.

Her stikker det så dybt, at jeg f.eks. ikke vil have, at en kæreste liker for mange af andre kvinders billeder på Facebook - tænk, hvis nogen troede, han rendte efter en af dem. Men jeg ville være fjong med et åbent forhold, hvis vi bare var enige om det og ingen af vores nærmeste vidste det.

Jeg er ren overflade. Og er altid sikker på, at alle hader mig, hvis jeg begår den mindste fejl.

Man vælger desværre ikke sit eget selvværd. Og den følelse er skrækkelig.

Jeg drikker også sjældent af samme årsag, og er ret ked af, at den rammer med 180, når jeg så forsøger igen. Skrækkeligt er et meget dækkende ord, og samtidig er det så åndssvagt. Jeg havde jo en sjov aften. Og jeg ved jo godt, sådan helt fornuftigt/objektivt, at det ikke betyder noget, men jeg ryger helt i kælderen. Jeg får lyst til at cutte al kontakt med mennesker, sige mit job op og flytte i en jordhule, så jeg aldrig skal bekymre mig om, hvad nogen tænker om mig nogensinde igen. Reelt. Og ja, det lyder skørt. Jeg håber virkelig, jeg en dag kan komme ud over den dumme overfladeperfekthedsforsvarsmekanisme.
2
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 24. okt 2016, 20:06

NLeth skrev:
Dikus skrev:
NLeth skrev:Tak, søde Dikus. :) Kort fortalt har jeg det bedst, hvis alt (inkl. mig selv) fremstår (ja, fremstår, for det/jeg ér det jo ikke) perfekt. Når jeg ikke føler, jeg lever op til det, så knækker filmen engang imellem. Fx efter en tur i byen i sidste uge, hvor jeg blev for fuld, og derfor har været for snakkende/dansende/flirtende til, hvad jeg har det godt med. Så vælter verden for mig i dagene efter, og jeg tænker, at nu kan ingen lide mig mere, når jeg var så fjollet fuld.

Så jo, det er både dumt og ufornuftigt, Regnar (jeg kunne kun finde ud af at citere én), og jeg ved det godt, og jeg forsøger at blive bedre til at tackle det.

Det kunne jeg have skrevet! Jeg drikker mig aldrig fuld af samme årsag.

Her stikker det så dybt, at jeg f.eks. ikke vil have, at en kæreste liker for mange af andre kvinders billeder på Facebook - tænk, hvis nogen troede, han rendte efter en af dem. Men jeg ville være fjong med et åbent forhold, hvis vi bare var enige om det og ingen af vores nærmeste vidste det.

Jeg er ren overflade. Og er altid sikker på, at alle hader mig, hvis jeg begår den mindste fejl.

Man vælger desværre ikke sit eget selvværd. Og den følelse er skrækkelig.

Jeg drikker også sjældent af samme årsag, og er ret ked af, at den rammer med 180, når jeg så forsøger igen. Skrækkeligt er et meget dækkende ord, og samtidig er det så åndssvagt. Jeg havde jo en sjov aften. Og jeg ved jo godt, sådan helt fornuftigt/objektivt, at det ikke betyder noget, men jeg ryger helt i kælderen. Jeg får lyst til at cutte al kontakt med mennesker, sige mit job op og flytte i en jordhule, så jeg aldrig skal bekymre mig om, hvad nogen tænker om mig nogensinde igen. Reelt. Og ja, det lyder skørt. Jeg håber virkelig, jeg en dag kan komme ud over den dumme overfladeperfekthedsforsvarsmekanisme.

Jeg håber, du har en, der bekræfter dig i, de andre er dumme og du er helt perfekt!
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5702

Indlægaf Animi » 25. okt 2016, 14:02

Hm, har stadigvæk ikke hørt fra Tinderfyren. Så enten er han typen der ikke har noget imod at der går flere dage uden kontakt, eller også har han mistet interessen.
Nå men, skriver til ham i morgen, og så må jeg jo se.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Ladysparrow
Kort karma: 22
Likede indlæg: 280

Indlægaf Ladysparrow » 25. okt 2016, 14:25

Animi skrev:Hm, har stadigvæk ikke hørt fra Tinderfyren. Så enten er han typen der ikke har noget imod at der går flere dage uden kontakt, eller også har han mistet interessen.

Øv, hvor er det træls. Jeg krydser fingre for at han stadig er på. Jeg nåede ikke at bruge Tinder så forfærdelig meget - men synes sgu det er trist at læse om at der er så mange nitter imellem... :kram:
1
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 25. okt 2016, 14:54

Ladysparrow skrev:
Animi skrev:Hm, har stadigvæk ikke hørt fra Tinderfyren. Så enten er han typen der ikke har noget imod at der går flere dage uden kontakt, eller også har han mistet interessen.

Øv, hvor er det træls. Jeg krydser fingre for at han stadig er på. Jeg nåede ikke at bruge Tinder så forfærdelig meget - men synes sgu det er trist at læse om at der er så mange nitter imellem... :kram:

Jeg ville blive ret overrasket hvis han havde mistet interessen, for han har virkelig virket meget på - meget mere end jeg har :lol:
Så krydser også fingre for at han bare har haft lidt travlt på arbejdet
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
NLeth
Kort karma: 30
Likede indlæg: 318

Indlægaf NLeth » 25. okt 2016, 14:57

Jeg tillader mig at lege Djævlens advokat, selvom jeg ved, det er lidt træls. Gider du virkelig det/ham? Gider du være sammen med én, der ikke tager initiativ, eller i det hele taget sørger for at lade dig vide, at/om han er interesseret?
Hvis han ikke kan finde ud af det nu, er det nok ikke noget, han vil gøre på den lange bane heller.

Jeg har fået det sådan, at det der gider jeg ikke. Hvis det føles op ad bakke, og hvis jeg (for meget) føler mig i tvivl om, hvorvidt han egentlig gider mig/vil ses igen/overhovedet skriver, så er det ikke det værd for mig. Dating skal være sjovt og spændende, ikke føles som en eller anden mere eller mindre permanent form for limbo, hvor man ikke ved om telefonen nogensinde bipper igen eller ej. Dét sagt så er vi forskellige, og nogen har det godt med at tage initiativ (i modsætning til mig, som gerne er fri fx), så min personlige løsning er ikke universel, men det virker til, at du er lidt trist/frustreret, og det synes jeg på ingen måde hører hjemme her. Jeg tænker du fortjener bedre. :)
13
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 25. okt 2016, 15:23

NLeth skrev:

Jeg tillader mig at lege Djævlens advokat, selvom jeg ved, det er lidt træls. Gider du virkelig det/ham? Gider du være sammen med én, der ikke tager initiativ, eller i det hele taget sørger for at lade dig vide, at/om han er interesseret?
Hvis han ikke kan finde ud af det nu, er det nok ikke noget, han vil gøre på den lange bane heller.

Jeg har fået det sådan, at det der gider jeg ikke. Hvis det føles op ad bakke, og hvis jeg (for meget) føler mig i tvivl om, hvorvidt han egentlig gider mig/vil ses igen/overhovedet skriver, så er det ikke det værd for mig. Dating skal være sjovt og spændende, ikke føles som en eller anden mere eller mindre permanent form for limbo, hvor man ikke ved om telefonen nogensinde bipper igen eller ej. Dét sagt så er vi forskellige, og nogen har det godt med at tage initiativ (i modsætning til mig, som gerne er fri fx), så min personlige løsning er ikke universel, men det virker til, at du er lidt trist/frustreret, og det synes jeg på ingen måde hører hjemme her. Jeg tænker du fortjener bedre. :)

Ja, jeg har ikke tænkt mig at droppe en jeg synes rigtig godt om, fordi han i de her par dage ikke lige har skrevet.
Hvis det fortsætter så måske ikke, men ligenu vil jeg gerne give det en chance :)

Jeg tror så også jeg er mere analyserende, end trist/frustreret :D
1
Regnar
Kort karma: 3
Likede indlæg: 10

Indlægaf Regnar » 25. okt 2016, 16:53

Animi skrev:-> Klip <- Ja, jeg har ikke tænkt mig at droppe en jeg synes rigtig godt om, fordi han i de her par dage ikke lige har skrevet.
Hvis det fortsætter så måske ikke, men ligenu vil jeg gerne give det en chance :)

Jeg tror så også jeg er mere analyserende, end trist/frustreret :D

To dages ventetid er mine øjne okay, men derefter er der jo fare for at momentum ryger, og usikkerheden sniger sig ind - også selvom han faktisk var interesseret. Jeg krydser fingre for dig. Jeg har behov for at læse nogle succeshistorier, når jeg ikke selv kan være en del af dem. :D
1
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 26. okt 2016, 19:27

Jeg fik skrevet til ham, og han vil stadigvæk gerne ses så det er jo dejligt :)
Da jeg skrev til ham, skrev han tilbage at han lige havde tænkt på mig - sikke dog et crazy tilfælde :P
8
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 27. okt 2016, 00:33

Nogen. Stop denne her forelskelse. Det er jo fjollet.
2
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 493

Indlægaf Grissebassen » 29. okt 2016, 17:31

Jeg sad lige på tinder og swipede lidt, da jeg stødte på ham mit crush, der er lidt perifær i min vennekreds, som jeg havde et onenightstand med for en måneds tid siden. Jeg tog chancen og swipede til højre, og der var sgu et match :D Nu er spørgsmålet jo så bare, om han har liket mig før eller efter vores knald :gruble:
For helvede altså, nu bliver jeg jo nødt til at komme ud af busken og invitere ham på date, ellers kan det risikere at blive pænt akavet fremover, hvis vi begge to bliver ved med at gå rundt om den varme grød.
11
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 30. okt 2016, 08:38

Jeg er i det bedste forhold, jeg har været i i årevis. Eneste udfordring er, at han er single og det ikke omfatter sex :cool:

Kan man mon godt ændre sin status på Facebook til "I et forhold" på den baggrund?
0
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 136
Likede indlæg: 1084

Indlægaf Planten » 30. okt 2016, 09:35

Dikus skrev:Jeg er i det bedste forhold, jeg har været i i årevis. Eneste udfordring er, at han er single og det ikke omfatter sex :cool:

Kan man mon godt ændre sin status på Facebook til "I et forhold" på den baggrund?

Jeg tror ikke jeg forstår? Kommer jeg for lidt i tråden? :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"