Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2351

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 16. jan 2016, 17:33

Jeg har besluttet mig for at være single-klam i dag :-D

Har sovet længe, ikke været i bad endnu, mit hår stritter i alle retninger og det eneste fornuftige jeg har lavet i dag er at lufte hunde. Om lidt vil jeg bestille junk og så ellers bo på sofaen resten af aftenen :slem:
10
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3768

Indlægaf Sophaya » 16. jan 2016, 17:58

Juki skrev:Jeg har besluttet mig for at være single-klam i dag :-D

Har sovet længe, ikke været i bad endnu, mit hår stritter i alle retninger og det eneste fornuftige jeg har lavet i dag er at lufte hunde. Om lidt vil jeg bestille junk og så ellers bo på sofaen resten af aftenen :slem:

Bortset fra at bestille junk beskrev du lige mig på alle de fridage jeg kan skrabe sammen :lol: godt jeg sjældent har fri
1
x
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Daine » 16. jan 2016, 18:01

Jeg har lige Googlet "diabetiske fodsår" :ninja:

Og sidder og overvejer, om jeg skal cykle til købmanden og handle snask ind ... eller om jeg skal lade være :gruble: Jeg er virkelig sliksulten, men vægten har ski ikke godt af det. Derudover bliver min lørdag som de fleste. Jeg skal se tv og ligge i en kærlig krammer med min sofa.
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Indlægaf Rapfisk » 16. jan 2016, 18:27

Jeg kunne godt bruge en pizza, men jeg gider ikke at hente den, og jeg er for nærig til at betale for, at de transporterer den 50 meter.

:rulle:
2
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
avdotja
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1060

Indlægaf avdotja » 16. jan 2016, 18:45

Planten skrev:
klumphen skrev:
Puffi skrev:Mand forstod endelig en hentydning og er taget hjem. Men først da jeg spurgte om jeg skulle følge med ham ned til døren (altså i gangen).

Han var rigtig sød, men sådan lidt, ehm, feminin i sine bevægelser (han er noget fys, terapuet, noget) osv. og jeg kunne slet ikke se noget udover at vi snakkede godt sammen. Og så skiftede han emne, som det lige passede ham, så han kunne snakke om sig selv. Meget mærkeligt.

Så ret pudsigt, I snakker om det med at invitere dem hjem, har egentlig ikke været bange for det før, men er da lidt loren ved det nu :lol:

Hvordan er man feminin i sine bevægelser?

Nu ved jeg jo ikke, hvordan puffi mener det, men for mig kan mænd godt være feminine i deres bevægelser, ved at have sådan nogle glidende, "sammenhængende" bevægelser. Ligesom dansere, hvor bevægelsen skal føres helt ud til fingerspidserne. Mænd er (generelt) mere kastede. Giver det mening?

Åh, jeg ville elske en elegant danser - hvilket ville være den diametrale modsætning til mig selv :-D
3
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 808
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8290
Kontakt:

Indlægaf Ado » 16. jan 2016, 19:02

Single-klam er rart. :lun:

Jeg havde ellers handlet alt muligt lækkert. Laksepaté, rejer, krydderurter og ingredienserne til tunmousse. Men så blev jeg doven og bestilte junk, som ikke engang smagte ret godt. Men så er det jo godt man har studenterbrød liggende. :slem:
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 16. jan 2016, 19:02

To indlæg? Really, Ado?
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 16. jan 2016, 19:05

Krammebamsen har svaret og bekræftet, at det var der vi så hinanden sidst. :D Og at det var hyggeligt. Håber han er typen der kan køre en samtale på skrift.
13
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2351

Indlægaf Juki » 16. jan 2016, 19:24

Ado skrev:

Single-klam er rart. :lun:

Jeg havde ellers handlet alt muligt lækkert. Laksepaté, rejer, krydderurter og ingredienserne til tunmousse. Men så blev jeg doven og bestilte junk, som ikke engang smagte ret godt. Men så er det jo godt man har studenterbrød liggende. :slem:

Jeg fik vist også overvurderet mine egne evner, men jeg havde bare sådan lyst til både pizza og pommes frites :genert:
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5859

Indlægaf Dikus » 16. jan 2016, 20:26

Jeg er single klam. Selvom jeg i dag er sammen med både barn, eksmand og kæreste. Deltager nok snart helt i tråden :cool:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5029

Indlægaf ManicNinja » 16. jan 2016, 21:11

Puffi skrev:Og så havde han sådan nogle strømper, hvor tæerne er opdelt, på :shock: :badr:

Synes, det er SÅ mærkeligt, det dér med vanter på fødderne ... :stoned:

:P
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Daine » 16. jan 2016, 21:21

Det er rart, at det er så koldt at sove for åbne vinduer, at det er helt legitimt at ha hænderne dybt begravet under dynen i nat :slem:

:lol: Sov godt alle sammen! Jeg vil nyde, at jeg kan sove længe i morgen ... Elsker søndage :lun:
4
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 16. jan 2016, 21:26

Garfield skrev:Jeg så også min eks i går (fredag). Stødte på ham ude i gården og spurgte om han ikke ville have de tre ting af hans, jeg havde fundet bagerst i mit skab. Han kom med ind, fik sine ting og så de ændringer, jeg har lavet i min lejlighed. Jeg snakkede og snakkede og snakkede... men ikke om de ting, jeg gerne ville snakke med ham om. Nemlig, om der er mulighed for at ændre på nogle ting, så vi ikke ender i konflikt så jævnligt. (For helvede, hvor er det belastende at han har købt lejlighed i min opgang.)

Da han var gået tænkte jeg: hvorfor opfører jeg mig altid så underligt sammen med ham? Eller. Egentlig er det jo ikke underligt. Jeg falder bare tilbage til den samme opførsel, som da vi var sammen. Jeg snakker og snakker og lytter ikke så meget. Gad vide, hvor længe i det forhold, jeg var bange for at høre, hvad han kunne finde på at sige?

Nå, det endte i det mindste ikke i en konflikt...

Whooooa! Den dér følelse kender jeg så godt! Lige netop! Hvor længe var man så usikker på sig selv og på sin evne til at rumme potentielt stor sårethed og tab og vrede og alt muligt andet hårdt, at man bare snakke-styrede sig gennem (læs: forbi) alt det forfærdelige, som man ubevidst forventede, at nogen ville sige til én, hvis man gav dem frirummet til det? Det er en KÆMPE befrielse, når man får så meget ro på sig selv, at man tør lade andre være nøjagtigt dem, de er - og hurtigt kan vende dem ryggen, hvis de reelt er nogle narhoveder. Og virkelig kan nyde dem, hvis de er gode og dejlige, som dem de nu engang er.

At du kan stille det spørgsmål tyder på, at du er i gang med en virkelig sej udvikling, synes jeg - du har spottet dit eget forsvar og har dermed gode forudsætninger for at finde ud af, hvorfor det oprindeligt opstod - og hvordan du kan ændre det.
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 479
Likede indlæg: 1566

Indlægaf Spjaerten » 16. jan 2016, 21:29

Mangler squ også ham der til sofa hygge.
2. Weekend med træthed, ondt i halsen og en forkølelse der ikke rigtig er der men alligevel er der.

Blir snart sindsyg af kedsomhed!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 16. jan 2016, 21:38

Spjaerten skrev:Mangler squ også ham der til sofa hygge.
2. Weekend med træthed, ondt i halsen og en forkølelse der ikke rigtig er der men alligevel er der.

Blir snart sindsyg af kedsomhed!

Fordi du er småsløj eller?
0

Tilbage til "Forhold og sex"