Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 308
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2549

Re: Singletråden

Indlægaf Rikke » 30. okt 2016, 19:45

Du skal da i hvert fald være klar over, at det kan få ham til at tænke, at du godt vil ham alligevel?
5
:whip:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. okt 2016, 19:45

Juki skrev:
Grissebassen skrev:
Juki skrev:Jeg overvejer lidt at sende ham en fødselsdagshilsen, når han har fødselsdag i den kommende måned, men det vil jo nok mere være mit behov.. Føler mig som en egoist, bare at tænke tanken og overveje det :rulle:

Jeg synes altså det er helt ok at være egoistisk i sådan en situation :)

Også selvom han ikke virker interesseret i kontakt?

På den ene side tænker jeg hvo intet vover intet vinder, men jeg ved ikke om det vil være totalt grænseoverskridende at sende en besked?

Hvis han afbrød kontakten, fordi han ikke var interesseret i noget platonisk, synes jeg kun, at du skal sende en hilsen, hvis du har ombestemt dig og er indstillet på igen at give det en chance. Egentlig synes jeg nok også, at du i så fald skal være tydelig omkring det og ikke blot sende en "tilfældig" hilsen.
Senest rettet af DetSorteCirkus 30. okt 2016, 19:45, rettet i alt 1 gang.
8
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2389

Indlægaf Juki » 30. okt 2016, 19:45

Santopia skrev:Ej send ham den besked Juki. Man har jo altid lov til at ombestemme sig :)

Tak for opbakningen.. :D

Skal bare finde ud af hvad jeg skal skrive.
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 30. okt 2016, 19:47

DetSorteCirkus skrev:
Juki skrev:
Grissebassen skrev:
Juki skrev:Jeg overvejer lidt at sende ham en fødselsdagshilsen, når han har fødselsdag i den kommende måned, men det vil jo nok mere være mit behov.. Føler mig som en egoist, bare at tænke tanken og overveje det :rulle:

På den ene side tænker jeg hvo intet vover intet vinder, men jeg ved ikke om det vil være totalt grænseoverskridende at sende en besked?

Hvis han afbrød kontakten, fordi han ønskede en romantisk kontakt, synes jeg kun, at du skal sende en hilsen, hvis du har ombestemt dig og er indstillet på igen at give det en chance. Egentlig synes jeg nok også, at du i så fald skal være tydelig omkring det og ikke blot sende en "tilfældig" hilsen.

Jeg er faktisk ikke 100% hvorfor han droppede kontakten, men jeg tænker det skyldes at han er blevet såret over udfaldet. Jeg håber egentlig vi kan få en snak om at det nok gik lidt for stærkt og så tage den derfra.
1
Billede
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 462

Indlægaf Santopia » 30. okt 2016, 19:48

Tja, altså man kan jo godt være usikker på, om ens mavefornemmelse bunder i reelle følelser eller ej, og det kan man vel kun udrede ved kontakt, tænker jeg :gruble:
Jeg ville skrive noget i stil med "Tillykke med fødselsdagen. Hvordan går det?" evt med lidt mere fyld på :)
1
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 30. okt 2016, 19:56

Hej med jer herinde :wave:

Jeg pipper lige herinde, fordi jeg for første gang i mit 1,5 år som single er havnet lige lukt i den der med at man møder en som man bare klikker med. Bruger en hel dag sammen efter natten hvor vi mødtes, har den bedste lørdag nogensinde, knalder, siger farvel og vi ses. Så er der sommerfugle i maven, fordi vi åbnede os meget i vores samtale, fordi vi puttede hele dagen, grinede, drillede hinanden, kyssede hele tiden, var nøgne det meste af tiden og snakkede om fremtid, drømme, familiehistorier og fejl vi havde lært af i livet.

Nu sidder jeg i saksen. Sommerfuglene har myldret rundt i maven i dag, og igen blev jeg lige mindet om den der følelse af at blive needy og sårbar, fordi man bare lukkede op for sluserne og tillod sig at nyde og være. Tanker om man har ødelagt det ved ikke at spille kostbar, tanker om han nogensinde giver lyd igen, og selvfølgelig om det nu var skide dumt at skrive tak for sidst, og at man altså godt gider ses igen. Især når min telefon er hånligt stille. Selvfølgelig havde jeg lykkelig glemt alt om at det er derfor det er så skide hårdt at være single, og hvordan man kan gå fra at være glad for sit liv som single og bare have det skægt, til at blive en needy MOFO der hele tiden skuler til sin telefon. FML, altså.

Og tak for at jeg lige får lov at rable lidt. Ahhh...
8
All Adventurous women do
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 30. okt 2016, 20:00

Juki skrev:]
Jeg er faktisk ikke 100% hvorfor han droppede kontakten, men jeg tænker det skyldes at han er blevet såret over udfaldet. Jeg håber egentlig vi kan få en snak om at det nok gik lidt for stærkt og så tage den derfra.

Det lyder fint. Så er du jo indstillet på muligvis også at give den ikke-platoniske del et forsøg. Mere kan du ikke "love".
1
Je suis un tableau noir.
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 502

Indlægaf Grissebassen » 30. okt 2016, 20:04

Juki skrev:
Grissebassen skrev:

Jeg har svært ved at forestille mig et scenarie, uanset karakteren af jeres relation, hvor det vil være grænseoverskridende at sende en fødselsdagshilsen. I situationer hvor jeg er i tvivl om jeg kan tillade mig at være egoist, plejer jeg altid at overveje pro's and con's, sådan helt klassisk:
Vil det være grænseoverskridende? Måske - det ved du bedst selv.
Vil det hjælpe dig at sende et pip afsted til at få bedre styr på mavefornemmelsen i forhold til de tanker, der rumsterer? Det virker sådan.
Med andre ord, synes jeg, i det fleste tilfælde, at det er ok at være lidt egoistisk, hvis benefitsne for en selv er større, end hvad det potentielt kan medføre af akavethed/grænseoverskridenhed/lettere ubehag eller rynken på næsen hos modtageren.
Han står jo frit stillet til at ignorere din besked, såfremt han ikke vil have noget med dig at gøre.
2
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 30. okt 2016, 20:11

Grissebassen skrev:
Juki skrev:
Grissebassen skrev:

Jeg har svært ved at forestille mig et scenarie, uanset karakteren af jeres relation, hvor det vil være grænseoverskridende at sende en fødselsdagshilsen. I situationer hvor jeg er i tvivl om jeg kan tillade mig at være egoist, plejer jeg altid at overveje pro's and con's, sådan helt klassisk:
Vil det hjælpe dig at sende et pip afsted til at få bedre styr på mavefornemmelsen i forhold til de tanker, der rumsterer? Det virker sådan.
Med andre ord, synes jeg, i det fleste tilfælde, at det er ok at være lidt egoistisk, hvis benefitsne for en selv er større, end hvad det potentielt kan medføre af akavethed/grænseoverskridenhed/lettere ubehag eller rynken på næsen hos modtageren.
Han står jo frit stillet til at ignorere din besked, såfremt han ikke vil have noget med dig at gøre.
Tak :)

Jeg tror egentlig jeg vil stykke en besked sammen i aften eller i morgen, i stedet for at vente 3 uger på at han har fødselsdag.
2
Billede
Grissebassen

Indlægaf Grissebassen » 30. okt 2016, 20:13

Juki skrev:
Grissebassen skrev:
Juki skrev:
Grissebassen skrev:

Tak :)

Jeg tror egentlig jeg vil stykke en besked sammen i aften eller i morgen, i stedet for at vente 3 uger på at han har fødselsdag.

Det synes jeg lyder fornuftigt. Det var først efter jeg havde skrevet overstående, jeg læste hvad du ellers har skrevet om sagen. Og det virker bestemt til, at der ligger mere bag end bare en uafklaret mavefornemmelse og rumsteren :)
1
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5764

Indlægaf Animi » 30. okt 2016, 20:20

Jeg synes den er lidt svær Juki. Jeg kan godt forstå at du har lyst til at skrive til ham, men jeg er så også ret uenig i at det i sådanne situationer er okay at være egoistisk, når det kan gå udover den anden person.

Nu kan jeg heller ikke rigtig finde ud af fra det du skriver, hvad det er du vil? Er det bare fordi du savner ham og derfor har lyst til at skrive lidt sammen med ham igen, eller har du lyst til at prøve igen?
Hvis det er det første, synes jeg ikke du bør skrive til ham. Hvis det er det andet, så jo måske, men sørg for at gøre dine intentioner klare. Det er måske meget godt at gøre, uanset hvad.

Jeg har bare prøvet at være i den anden ende af situationen, hvor en mand jeg var forelsket i, havde droppet mig, for så senere igen at kontakte mig, fordi han savnede at tale med mig. Og selvom det helt sikkert ikke var fordi han ville være ond, gjorde det alligevel rigtig ondt, fordi jeg lige troede at han ville prøve igen, for så at finde ud af at det ville han ikke. Og der havde jeg nok ønsket at han bare havde ladet mig være i fred.

Men den er svær, og du ved jo nok selv bedst hvordan han vil reagere.
17
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5764

Indlægaf Animi » 30. okt 2016, 20:25

canoodle skrev:Hej med jer herinde :wave:

Jeg pipper lige herinde, fordi jeg for første gang i mit 1,5 år som single er havnet lige lukt i den der med at man møder en som man bare klikker med. Bruger en hel dag sammen efter natten hvor vi mødtes, har den bedste lørdag nogensinde, knalder, siger farvel og vi ses. Så er der sommerfugle i maven, fordi vi åbnede os meget i vores samtale, fordi vi puttede hele dagen, grinede, drillede hinanden, kyssede hele tiden, var nøgne det meste af tiden og snakkede om fremtid, drømme, familiehistorier og fejl vi havde lært af i livet.

Nu sidder jeg i saksen. Sommerfuglene har myldret rundt i maven i dag, og igen blev jeg lige mindet om den der følelse af at blive needy og sårbar, fordi man bare lukkede op for sluserne og tillod sig at nyde og være. Tanker om man har ødelagt det ved ikke at spille kostbar, tanker om han nogensinde giver lyd igen, og selvfølgelig om det nu var skide dumt at skrive tak for sidst, og at man altså godt gider ses igen. Især når min telefon er hånligt stille. Selvfølgelig havde jeg lykkelig glemt alt om at det er derfor det er så skide hårdt at være single, og hvordan man kan gå fra at være glad for sit liv som single og bare have det skægt, til at blive en needy MOFO der hele tiden skuler til sin telefon. FML, altså.

Og tak for at jeg lige får lov at rable lidt. Ahhh...

Kender det alt for godt. Er lidt i samme situation, som er pisse irriterende. Jeg hader den der usikkerhed, når man ikke kan finde ud af om den anden part reelt set er interesseret.

Det er også derfor jeg har besluttet mig for at næste gang jeg ser min fyr, så gør jeg det klart for ham at hvis han er interesseret i mig og i at se mig, så gider jeg ikke det der med at der går flere dage i mellem at jeg hører fra ham og flere dage før han kan finde ud af at vende tilbage med en dag hvor han har tid til at ses. Han er pisse sød og dejlig, men jeg gider bare heller ikke spilde min tid på en hvor det allerede nu er op ad bakken med kontakten. Så må han finde ud af hvad han vil, og om han kan overkomme mine "krav."
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Grissebassen

Indlægaf Grissebassen » 30. okt 2016, 20:33

Jeg har ikke fået skrevet til ham der mit crush fra vennekredsen siden vores match på tinder i går. Og ærlig talt hælder jeg mest til at lade være og se, om han reagerer på det. Hvis han har liket mig før vores knald, føler jeg lidt, at det vil være upassende at skrive til ham over tinder, og vi er hverken venner på facebook eller har hinandens numre. Jeg kender jo reelt ikke hans bevæggrund for at være på tinder. Hvis han bare bruger det til at finde casual sex, og har liket mig før vi knaldende, tænker jeg, at det ikke helt er det rette forum til at invitere på date. Nu har jeg jo tilkendegivet min interesse post-knald, og så kan han reagere på det eller lade være.
1
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 30. okt 2016, 20:38

Animi skrev:Jeg synes den er lidt svær Juki. Jeg kan godt forstå at du har lyst til at skrive til ham, men jeg er så også ret uenig i at det i sådanne situationer er okay at være egoistisk, når det kan gå udover den anden person.

Nu kan jeg heller ikke rigtig finde ud af fra det du skriver, hvad det er du vil? Er det bare fordi du savner ham og derfor har lyst til at skrive lidt sammen med ham igen, eller har du lyst til at prøve igen?
Hvis det er det første, synes jeg ikke du bør skrive til ham. Hvis det er det andet, så jo måske, men sørg for at gøre dine intentioner klare. Det er måske meget godt at gøre, uanset hvad.

Jeg har bare prøvet at være i den anden ende af situationen, hvor en mand jeg var forelsket i, havde droppet mig, for så senere igen at kontakte mig, fordi han savnede at tale med mig. Og selvom det helt sikkert ikke var fordi han ville være ond, gjorde det alligevel rigtig ondt, fordi jeg lige troede at han ville prøve igen, for så at finde ud af at det ville han ikke. Og der havde jeg nok ønsket at han bare havde ladet mig være i fred.

Men den er svær, og du ved jo nok selv bedst hvordan han vil reagere.

Ja, men du rammer det meget godt.

Jeg savner ham, vores samtaler m.m. Jeg er på ingen måde interesseret i at gøre det til et booty call eller såre ham evt. yderligere. Jeg har måske bare lyst til og brug for at det fortsætter eller bliver afsluttet ordentligt, i stedet for bare tavshed. Men det er her jeg synes jeg bliver egoistisk.

Jeg har stykket en besked sammen i samråd med min veninde (der har været der igennem hele "forløbet") Så må det være det. Så er bolden på hans banehalvdel og hvis han ikke svarer må jeg acceptere det.
2
Billede
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 308
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2549

Indlægaf Rikke » 30. okt 2016, 21:07

- i øvrigt... Velkommen tilbage til mig selv, som 100% single...

Brændt barn lugter virkelig ilde, så jeg er et sted i mit liv, hvor jeg simpelthen ikke har tænkt mig at lukke nogen ind igen - samtidigt har jeg det lidt stramt med at kalde mig selv "single", fordi det i mine ører signalerer " Jeg har ikke en kæreste lige nu, men jeg vil gerne på sigt".
Det vil jeg ikke. Jeg kan simpelthen ikke se det ske? Jeg orker det ikke.
0
:whip:

Tilbage til "Forhold og sex"