Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 787
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 7274

Re: Singletråden

Indlægaf Dikus » 3. nov 2016, 20:05

Arrrghhh det forstår jeg godt.

Hvornår ser du ham naturligt og/eller har du nogle kontaktoplysninger på ham?
0
Grissebassen
Kort karma: 47
Likede indlæg: 682

Indlægaf Grissebassen » 3. nov 2016, 20:08

Dikus skrev:Arrrghhh det forstår jeg godt.

Jeg ser ham kun naturligt i sammenhæng med resten af vennekredsen, hvor der ikke rigtigt er mulighed for at komme på tomandshånd. Har ingen andre kontaktoplysninger. Min backupplan er at drikke ham fuld til julefrokosten. Der har man jo altid en undskyldning for at være lummer :lol:
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 787
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 7274

Indlægaf Dikus » 3. nov 2016, 20:10

Grissebassen skrev:
Dikus skrev:Arrrghhh det forstår jeg godt.

Jeg ser ham kun naturligt i sammenhæng med resten af vennekredsen. Har ingen andre kontaktoplysninger.

Åhhhhhh nej. Jeg har ingen gode råd så - ud over: Prøv at overleve :ae:
1
Grissebassen

Indlægaf Grissebassen » 3. nov 2016, 20:12

Jeg overlever nok :) Han er "bare" et crush, og jeg er ikke fit for date i disse dage. Men man vil jo omvendt også gerne smede, mens jernet er varmt.
0
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 91
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 819

Indlægaf Santopia » 3. nov 2016, 20:24

Grisebassen: Hmm hvis jeg overhovedet ikke havde lyst til at bekende kulør (endnu), men omvendt gerne ville prøve at holde døren åben, havde jeg sendt en hvid løgn og skrevet noget i stil med:
"Hey du. Vi matchede på Tinder (hvornår skete det mon egentlig?), men jeg har sidenhen slettet appen igen, så det er grunden, hvis jeg ikke skulle have svaret på en hilsen eller ligende. Jeg kom bare til at tænke på det, for ville ikke virke som en kold kost heheh. God aften :) "

.. okay lige i min netflixtid, kan jeg ikke komme på noget bedre end "kold kost", men ja.. Det er noget i den stil, jeg ville vinkle den, tror jeg. Jeg tror i øvrigt ikke rigtigt, der er noget du kan sige/gøre/skrive i situationen, som ikke ville virke lidt akaver. Det er bare en småpinlig situation. Bare hold hovedet højt, så skal det nok gå :)
4
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 91
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 819

Indlægaf Santopia » 3. nov 2016, 20:25

Grissebassen skrev:Apropos det der med at være 14 år, så fik jeg skrevet til crushet fra vennekredsen på tinder idag og i panik slettet ham som match et par timer senere :fløjt:

Hvad skrev du egentlig?
0
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 354
Likede indlæg: 2110

Indlægaf canoodle » 3. nov 2016, 20:45

Jeg nåede lige at opgive at fyren fra weekenden ville skrive, men så hørte jeg skisme fra ham i dag :) Vi skal nok ses her i weekenden. Yes! Så er der oxytocin til miiiig :D
15
All Adventurous women do
Grissebassen

Indlægaf Grissebassen » 3. nov 2016, 21:34

Santopia skrev:
Grissebassen skrev:Apropos det der med at være 14 år, så fik jeg skrevet til crushet fra vennekredsen på tinder idag og i panik slettet ham som match et par timer senere :fløjt:

Hvad skrev du egentlig?

Helt ærligt, så kan jeg faktisk ikke huske det i detaljer. Vi havde set hinanden kortvarigt i vennegruppen kort forinden, kun i ganske kort tid, så jeg fik skrevet et forsøg på en morsom bemærkning omkring, hvorvidt det var akavet eller ej. Jeg slettede matchet igen, så jeg aner jo ikke, om han nogensinde så beskeden.
1
IrmaPigen
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1655

Indlægaf IrmaPigen » 5. nov 2016, 06:42

Forsøger at arrangere en Tinderdate med en gut, som jeg er såååå nysgerrig på.

Vi får se om det lykkes.

Foreløbig intet svar :genert:

Jeg er slet ikke sikker på han er noget for mig. Men jeg kan mærke at jeg bare ER nødt til at få stillet min nysgerrighed.
5
Lys
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1370

Indlægaf Lys » 5. nov 2016, 08:06

IrmaPigen skrev:Forsøger at arrangere en Tinderdate med en gut, som jeg er såååå nysgerrig på.

Vi får se om det lykkes.

Jeg er slet ikke sikker på han er noget for mig. Men jeg kan mærke at jeg bare ER nødt til at få stillet min nysgerrighed.

Spændende - jeg håber, han snart svarer!
0
Lys

Indlægaf Lys » 5. nov 2016, 08:13

Jeg har holdt en pause fra Tinder og Happn. Fik pludselig nok - så meget at jeg faktisk bare holdt op med at svare en, jeg havde skrevet med et par dage. Det er ikke i orden, men det var ikke en planlagt pause og så tog den ene dag den anden. Og nu er det ret pinligt at skrive tilbage mere end en måned senere ...

Nu har jeg nemlig støvet apps'ne af igen. Som nævnt den anden dag, har jeg nemlig fået øje på en kollega, og pludselig dagdrømmer jeg helt vildt om ham - om at date, knalde, møde hinandens familie... det er helt ude af proportioner i forhold til vores relation og siger mig, at jeg vist primært ønsker mig en tosomhed frem for at det lige nødvendigvis skulle være med ham. Selvom han virker sød og omsorgsfuld og er ganske pæn (omend lidt tyndhåret, haha)

Så nu forsøger jeg lige at flytte fokus og så må relationen til kollegaen udvikle sig hen ad vejen, hvis den skal det... Der er jo også en julefrokost... ;)
2
IrmaPigen
Kort karma: 154
Likede indlæg: 1655

Indlægaf IrmaPigen » 5. nov 2016, 08:37

Lys skrev:
IrmaPigen skrev:Forsøger at arrangere en Tinderdate med en gut, som jeg er såååå nysgerrig på.

Vi får se om det lykkes.

Nah, intet svar endnu. Jeg tror måske han var ude i går. Måske han restituerer.
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 462
Likede indlæg: 8359

Indlægaf Animi » 5. nov 2016, 09:19

Jeg havde verdens hyggeligste date med Tinderfyr i går :lun: Han er virkelig bare verdens sødeste fyr, og det er bare så rart at ligge og snakke med ham.
Og jeg må indrømme, at jeg virkelig også har savnet det der med at der ligger en mand og holder om mig om natten. Så jeg er ret glad for at han ligesom mig er en krammetype :D
12
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Lys

Indlægaf Lys » 5. nov 2016, 11:54

IrmaPigen skrev:
Lys skrev:

Vi får se om det lykkes.

Nah, intet svar endnu. Jeg tror måske han var ude i går. Måske han restituerer.

Det kan være :D Er det en, du kender andetsteds fra? Eller skyldes nysgerrigheden hans Tinderprofil?
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 547
Likede indlæg: 5001

Indlægaf Viskelæder » 5. nov 2016, 12:19

Jeg skrev lidt med en fyr på Tinder for nyligt, ganske sød og tiltrækkende. Vi endte så med at blive lidt "uvenner", fordi han efter 3 dage inviterede mig ud, og jeg skrev (ærligt), at jeg ikke havde tid denne uge, og at jeg også gerne ville tale lidt sammen, inden vi sås. Det blev han fornærmet over og endte med ikke at svare.

Sidder så i torsdags på mit arbejde til undervisning i sexologi. Og ind kommer han. Og sætter sig næsten ved siden af mig, uden at se, det er mig. Det går op for ham efter lidt tid, for jeg kan tydeligt mærke, han bliver sådan til nervøs og sidder og tripper på stolen. Jeg var MEGA nervøs og lignede lort, uden make up og det hele selvfølgelig. Så der sad vi, akward ved siden af hinanden i to timer, mens underviseren talte om tørre skeder og slappe penisser.

Great :D

Edit: han er åbenbart læge derude :D
20

Tilbage til "Forhold og sex"