Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 17. jan 2016, 09:37

Jeg spiser morgenmad på yndlingscaféen. Det er hyggeligt, jeg får god mad og har en bog (og jer) med, men jeg savner en mand på den anden side af bordet.
7
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Indlægaf Juki » 17. jan 2016, 09:53

Er der nogen der ser Go'morgen Danmark?

Man kan åbenbart blive "cuddler" og så få kunder der kommer for at blive nusset :-D Det er squ da smart! Og ret grænseoverskridende :genert:
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 17. jan 2016, 09:58

Juki skrev:Er der nogen der ser Go'morgen Danmark?

Man kan åbenbart blive "cuddler" og så få kunder der kommer for at blive nusset :-D Det er squ da smart! Og ret grænseoverskridende :genert:

Det er i mit øjemed helt utroligt frastødende :ad!: Alene tanken om en fremmede der rørte/krammede mig ville få mit indre til at bakke baglæns ud af mig :gisp: Jeg kan slet ikke med at fremmede bryder min intimsfære, som overhovedet ikke :nerve:

Jeg så noget i tv for en rum tid siden om en fyr der modtog kunder i eget hjem til nus og kram, der gik jeg nærmest i panik indeni alene ved tanken og det mit øje så :panik:

P * sippet *
2
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 17. jan 2016, 10:15

Rapfisk skrev:Jeg spiser morgenmad på yndlingscaféen. Det er hyggeligt, jeg får god mad og har en bog (og jer) med, men jeg savner en mand på den anden side af bordet.

Åh hvor det lyder hyggeligt!!! Især at du har os med :kys:
2
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 17. jan 2016, 10:47

Nus man skal betale for kan da umuligt være ret meget værd?
1
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 17. jan 2016, 10:52

klumphen skrev:

Jeg skal ikke kunne udtale mig om det, men dem der var derinde var professionelle nussere :stoned: Og dem der blev nusset sagde det ikke var sidste gang de prøvede det.
0
Billede
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1988

Indlægaf Lurende Peber » 17. jan 2016, 10:58

klumphen skrev:

Hvis man er i seriøst underskud for fysisk kontakt, så er rette nus på rette tid vel noget værd? Massage er vel også en slags nus? Om end mere målrettet muskelafspænding. Og nogle traditionelle thai-massører undgår faktisk den fysiske kontakt, ved at man få en slags tynd (groftvævet) natskjorte på.
Back to topic: Nej det giver ikke den der følelse af samhørighed, som når man nusses af en, man har personlige præferencer for. Penge giver ikke hele pakken !
2
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 17. jan 2016, 11:08

Det store problem, som jeg ser det, er at man mangler den tillid, der gør, at det føles okay at lade en anden person komme ind i sin intimsfære. Så jeg tænker, at noget af dét, de starter med er at skabe tillid?

Hvis det opnås, så kan et rigtig godt kram med lidt nus altså være helt fantastisk. Jeg håber at alle har prøvet at få et langt kram af en person, der gjorde det helt rigtige for én. Damn, det er godt.

Øv, nu har jeg lyst til at blive krammet og nusset :mellow:
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 17. jan 2016, 11:10

Garfield skrev:Det store problem, som jeg ser det, er at man mangler den tillid, der gør, at det føles okay at lade en anden person komme ind i sin intimsfære. Så jeg tænker, at noget af dét, de starter med er at skabe tillid?

Hvis det opnås, så kan et rigtig godt kram med lidt nus altså være helt fantastisk. Jeg håber at alle har prøvet at få et langt kram af en person, der gjorde det helt rigtige for én. Damn, det er godt.

Øv, nu har jeg lyst til at blive krammet og nusset :mellow:

Så vidt jeg husker startede "seancen" med en samtale hvor man forventningsafstemte nusningen.
1
Billede
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 17. jan 2016, 11:11

Jeg savner at blive nusset, men det skulle være oprigtigt, ikke betalt for.
1
x
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5102

Indlægaf ManicNinja » 17. jan 2016, 11:13

Sådan en søndag (for)middag er jeg vild med at sove og vågne alene efter en weekend med masser af forskelligt selskab det meste af tiden. Jeg er vild med ikke skulle snakke med eller forholde mig til et andet menneske, og jeg nyder at kunne brede mig over hele min seng, høre radio på den kanal, jeg foretrækker og ikke skuffe nogen, bare fordi jeg ikke lige har lyst at være fysisk på samme tidspunkt, som modparten har det. Og så sover jeg bare bedst alene. :)
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 17. jan 2016, 11:24

ManicNinja skrev:Sådan en søndag (for)middag er jeg vild med at sove og vågne alene efter en weekend med masser af forskelligt selskab det meste af tiden. Jeg er vild med ikke skulle snakke med eller forholde mig til et andet menneske, og jeg nyder at kunne brede mig over hele min seng, høre radio på den kanal, jeg foretrækker og ikke skuffe nogen, bare fordi jeg ikke lige har lyst at være fysisk på samme tidspunkt, som modparten har det. Og så sover jeg bare bedst alene. :)

Samme her. Jeg ELSKER at være alene i min seng og vågne og blive liggende og tænke: "I dag skal jeg ingenting. Jeg skal ikke tale med nogen eller forholde mig til nogen." Åhhhh :lun:
4
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 17. jan 2016, 11:26

MEN min ekskæreste plejede at give mig hovedbundsmassage. ÅRH, det savner jeg nu også. Det er bedre end sex for mig (jeg har så heller aldrig haft mindblowing sex :D )
3
Brugeravatar
Garfield

Indlægaf Garfield » 17. jan 2016, 11:29

ManicNinja skrev:Sådan en søndag (for)middag er jeg vild med at sove og vågne alene efter en weekend med masser af forskelligt selskab det meste af tiden. Jeg er vild med ikke skulle snakke med eller forholde mig til et andet menneske, og jeg nyder at kunne brede mig over hele min seng, høre radio på den kanal, jeg foretrækker og ikke skuffe nogen, bare fordi jeg ikke lige har lyst at være fysisk på samme tidspunkt, som modparten har det. Og så sover jeg bare bedst alene. :)

:gogo:

Da b-vennen og jeg var færdige, lå vi afslappede og snakkede. Han spurgte på et tidspunkt, om jeg havde en forventning om at han blev til om morgenen. Jeg svarede ærligt nej og at jeg gerne ville sove alene, så lidt senere tog han afsted. Indimellem er det dejligt at falde i søvn i en andens arme. Indimellem er det dejligt at sove alene og have al den frihed, du nævner ovenover :)
2
Brugeravatar
Garfield

Indlægaf Garfield » 17. jan 2016, 11:33

Viskelæder skrev:MEN min ekskæreste plejede at give mig hovedbundsmassage. ÅRH, det savner jeg nu også. Det er bedre end sex for mig (jeg har så heller aldrig haft mindblowing sex :D )

Årh! En god hovedbundsmassage er SÅ godt. :ivrig:

Jeg skal indimellem stoppe mig selv for ikke at lave for kælne lyde, hvis frisøren er god til hovedbundsmassage, når han/hun masserer shampoo og balsam ind i håret :genert:
4

Tilbage til "Forhold og sex"