Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 21. jan 2016, 10:41

Purple Haze skrev:
canoodle skrev:Jeg aner jo ikke hvad jeg skal lede efter! Prøvede på intranettet i dag, uden held. Jeg bliver nødt til at fucke et eller andet op på min computer, haha!

Har i ikke sådan nogle organisations diagrammer?
Så kan du slå hans afdeling op, og tjekke FaceBook for de mest sandsynlige navne.

Jeg har tjekket :( Tror bare jeg må fucke noget op på min computer, så jeg har en chance for at høre om de skal på fredgasbar eller noget.
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 21. jan 2016, 10:51

canoodle skrev:
Purple Haze skrev:
canoodle skrev:Jeg aner jo ikke hvad jeg skal lede efter! Prøvede på intranettet i dag, uden held. Jeg bliver nødt til at fucke et eller andet op på min computer, haha!

Har i ikke sådan nogle organisations diagrammer?
Så kan du slå hans afdeling op, og tjekke FaceBook for de mest sandsynlige navne.

Jeg har tjekket :( Tror bare jeg må fucke noget op på min computer, så jeg har en chance for at høre om de skal på fredgasbar eller noget.

Det hepper jeg på!
1
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 21. jan 2016, 17:37

Mand har lige meddelt at han kommer her ca. samme tid, som jeg kan nå at være hjemme, i morgen :panik: Jeg skulle jo ligesom nå at støvsuge og lige tørre badeværelse over - og gå i bad osv. INDEN han kom :panik:

Men nå, jeg har lige spænet rundt og gjort det nogenlunde præsentabelt. Må så drøne i Netto og gå målrettet efter tingene på min seddel og så blæse hjem (indenfor fartgrænsen, selvfølgelig :engel: ) og så må han jo vente på, jeg får badet :lol:

Nu skal jeg så til at i seng (vækkeuret ringer kl. 2.30), så kan ligesom ikke gøre mere nu. Til gengæld sagde han (helt genert :lun:) at han glædede sig til at se mig :lun: Og jeg glæder mig dælme også til at se ham.
15
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2382

Indlægaf Juki » 21. jan 2016, 17:39

Puffi skrev:Mand har lige meddelt at han kommer her ca. samme tid, som jeg kan nå at være hjemme, i morgen :panik: Jeg skulle jo ligesom nå at støvsuge og lige tørre badeværelse over - og gå i bad osv. INDEN han kom :panik:

Men nå, jeg har lige spænet rundt og gjort det nogenlunde præsentabelt. Må så drøne i Netto og gå målrettet efter tingene på min seddel og så blæse hjem (indenfor fartgrænsen, selvfølgelig :engel: ) og så må han jo vente på, jeg får badet :lol:

Nu skal jeg så til at i seng (vækkeuret ringer kl. 2.30), så kan ligesom ikke gøre mere nu. Til gengæld sagde han (helt genert :lun:) at han glædede sig til at se mig :lun: Og jeg glæder mig dælme også til at se ham.

Hvorfor?

Du kan jo invitere ham med :slem:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 21. jan 2016, 17:42

Juki skrev:Hvorfor?

Det var nu mest fordi, jeg tænkte at jeg lige skulle fjerne lidt hår diverse steder i dét bad - og jeg tænker, at han måske ikke lige behøver se det :lol: Men hvis nu jeg kommer op i ordentlig tid i nat (det er IKKE morgen kl. 2.30!!), så kunne jeg jo ordne det i badet der. Så kan han jo godt komme med :-D
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2382

Indlægaf Juki » 21. jan 2016, 17:48

Puffi skrev:

Det var nu mest fordi, jeg tænkte at jeg lige skulle fjerne lidt hår diverse steder i dét bad - og jeg tænker, at han måske ikke lige behøver se det :lol: Men hvis nu jeg kommer op i ordentlig tid i nat (det er IKKE morgen kl. 2.30!!), så kunne jeg jo ordne det i badet der. Så kan han jo godt komme med :-D

Ja ok :lol:

Hvad er det dog også for et urimeligt tidspunkt at stå op på? :mellow:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Puffi

Indlægaf Puffi » 21. jan 2016, 17:51

Juki skrev:
Puffi skrev:

Ja ok :lol:

Hvad er det dog også for et urimeligt tidspunkt at stå op på? :mellow:

Jamen, jeg ved det virkelig heller ikke :træt: Jeg møder kl. 4.45 i morgen (har så fri kl. 12, juhu!) og har 25 km på arbejde. Hvis det har tænkt sig at være glat, skal jeg afsted i god tid.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5100

Indlægaf ManicNinja » 21. jan 2016, 17:59

Puffi skrev:Jamen, jeg ved det virkelig heller ikke :træt: Jeg møder kl. 4.45 i morgen (har så fri kl. 12, juhu!) og har 25 km på arbejde. Hvis det har tænkt sig at være glat, skal jeg afsted i god tid.

Waaaaaauw! Og jeg troede, jeg står tidligt op, når jeg har morgenvagt, hvor vækkeuret kimer kl 04:45. Hold da op, jeg har da nærmest sovet længe i dag så. :panik:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 21. jan 2016, 18:21

canoodle skrev:Jeg har tjekket :( Tror bare jeg må fucke noget op på min computer, så jeg har en chance for at høre om de skal på fredgasbar eller noget.

Som tidligere studentermedhjælper i en it-afdeling kan jeg bekræfte, at det er meget sjovere at hjælpe de nogenlunde jævnaldrende kvindelige brugere end alle de andre. Så jeg synes helt klart at du skal buste et eller andet, helst noget han lige kan fikse i et snaptag, så han kan fremstå som en helt :D
3
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 21. jan 2016, 18:47

klumphen skrev:
canoodle skrev:Jeg har tjekket :( Tror bare jeg må fucke noget op på min computer, så jeg har en chance for at høre om de skal på fredgasbar eller noget.

Som tidligere studentermedhjælper i en it-afdeling kan jeg bekræfte, at det er meget sjovere at hjælpe de nogenlunde jævnaldrende kvindelige brugere end alle de andre. Så jeg synes helt klart at du skal buste et eller andet, helst noget han lige kan fikse i et snaptag, så han kan fremstå som en helt :D

Jamen, jeg er virkelig ikke bleg for at gøre det, haha. All is fair og alt det der. Men min søn er desværre blevet syg, så ingen fredagsølsinvitationer i morgen. I øvrigt, der er få lækre singlemænd på mit job. De få heteromænd der er der, som er nogenlunde normale at se på, er alle afsat. Jeg er sikker på at han også er det.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 489
Likede indlæg: 1596

Indlægaf Spjaerten » 21. jan 2016, 18:48

Jeg vil så gerne på date, men ikke med hvem som helst that is.

Burde finde noget second Best der kunne optage mine tanker ;)
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 21. jan 2016, 19:32

Ej kan man få noget ynk her? Er forkølet, er øm efter træning i går og er pivet... :-D
2
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4294

Indlægaf Rapfisk » 21. jan 2016, 19:33

canoodle skrev:I øvrigt, der er få lækre singlemænd på mit job. De få heteromænd der er der, som er nogenlunde normale at se på, er alle afsat. Jeg er sikker på at han også er det.

Story of my life.
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Indlægaf Dikus » 21. jan 2016, 19:36

UNK. Skulle have været YNK :fløjt:

Man skal passe på med, hvad man skriver i grønne kort fra mobilen.
1
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 21. jan 2016, 19:59

Dikus skrev:UNK. Skulle have været YNK :fløjt:

Man skal passe på med, hvad man skriver i grønne kort fra mobilen.

Og det lavede jeg så lige et suuuuuper kækt svar til :kys:
2

Tilbage til "Forhold og sex"