Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 17. dec 2015, 21:28

Planten skrev:Hej igen i tråden. Jeg kom hjem til Danmark i tirsdags, og det er hårdt. Samtidig med at det er dejligt at se folk herhjemme og jeg glæder mig til at male ny lejlighed og flytte ind :) og så skal jeg da love for, at der er mange mænd på tinder her :lol:

Der skulle have stået "velkommen hjem :kys: " i det tomme kort, jeg lige fik sendt :rulle:
1
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 20. dec 2015, 22:20

Æske skrev:
Planten skrev:Hej igen i tråden. Jeg kom hjem til Danmark i tirsdags, og det er hårdt. Samtidig med at det er dejligt at se folk herhjemme og jeg glæder mig til at male ny lejlighed og flytte ind :) og så skal jeg da love for, at der er mange mænd på tinder her :lol:

Der skulle have stået "velkommen hjem :kys: " i det tomme kort, jeg lige fik sendt :rulle:

Haha tak ;) nu er jeg så lige i Berlin :)
0
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4299

Indlægaf Rapfisk » 21. dec 2015, 21:06

Ih, hvor kunne jeg godt bruge en mand, der holdt om mig og ville holde mig i hånden :genert:

[juleblues off]

[blev der sagt!!]
Senest rettet af Rapfisk 21. dec 2015, 21:11, rettet i alt 1 gang.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 293
Likede indlæg: 2228

Indlægaf Mulan » 21. dec 2015, 21:08

Rapfisk skrev:Ih, hvor kunne jeg gost bruge en mand, der holdt om mig og ville holde mig i hånden :genert:

[juleblues off]

[blev der sagt!!]

Billede
Billede

:kys:
Senest rettet af Mulan 21. dec 2015, 21:11, rettet i alt 1 gang.
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 21. dec 2015, 21:11

Mulan skrev:
Rapfisk skrev:Ih, hvor kunne jeg gost bruge en mand, der holdt om mig og ville holde mig i hånden :genert:

[juleblues off]

[blev der sagt!!]

Billede

Jeg elsker dig en stor smule lige nu :whine: :love2:
3
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 21. dec 2015, 21:11

Og putte lidt med ...

Billede
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 293
Likede indlæg: 2228

Indlægaf Mulan » 21. dec 2015, 21:11

Rapfisk skrev:
Mulan skrev:

[juleblues off]

[blev der sagt!!]

Billede

Jeg elsker dig en stor smule lige nu :whine: :love2:

Jeg har lige opdateret med den herremode, der burde stadfæstes ved lov i landet. Møs møs! :ae: :love:
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Rapfisk

Indlægaf Rapfisk » 21. dec 2015, 21:12

Daine skrev:Og putte lidt med ...

Billede

:kram:
1
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 21. dec 2015, 21:15

Nu vil jeg gå i seng. Det billede af Eddie er mejslet ind i min hjerne, det bliver en skøn nat :love:
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 21. dec 2015, 22:41

Mmmh, Eddie!
3
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 26. dec 2015, 09:54

Nå, men øhm... Til orientering, så kan det ikke anbefales at læse i "Hvad har din partner sidst gjort som var sødt" - tråden, når man er kæreste skruk!
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 26. dec 2015, 10:03

Skralde skrev:Nå, men øhm... Til orientering, så kan det ikke anbefales at læse i "Hvad har din partner sidst gjort som var sødt" - tråden, når man er kæreste skruk!

Det er også en tråd jeg holder mig laaangt fra nu. Har taget mig selv i at sidde og småsnøfte over, at det ikke var MIG der havde sådan en sød kæreste. Den type selvtortur kan jeg godt undvære, det er ski slemt nok som det er :D
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 26. dec 2015, 10:11

Daine skrev:
Skralde skrev:Nå, men øhm... Til orientering, så kan det ikke anbefales at læse i "Hvad har din partner sidst gjort som var sødt" - tråden, når man er kæreste skruk!

Det er også en tråd jeg holder mig laaangt fra nu. Har taget mig selv i at sidde og småsnøfte over, at det ikke var MIG der havde sådan en sød kæreste. Den type selvtortur kan jeg godt undvære, det er ski slemt nok som det er :D

Jeg ved virkelig heller ikke hvad jeg tænkte på! :genert:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 26. dec 2015, 10:11

Men ellers er jeg kommet mig over den juleblues det ramte hårdt den 24., jeg synes det er SÅ svært den dag at læse om alle dem, der skal fejre jul sammen. Det er "vi" ramte en storøm tå i år.
Nu skal jeg arbejde de næste 4 dage og nytårsaften skal tilbringes hjemme hos mig selv med god mad og hyggelige timer herinde i Nytårstråden. Så skal jeg lige igennem kl 24 krisen (det er så meget nemmere, når man er alene) og derefter er det hverdag igen :)

Næste 'krise' er heldigvis først til Valentinsdag og der regner jeg med, jeg er så godt i gang med at male mit hus indvendigt at jeg helt glemmer dagen. Jeg regner med at cutte internettet helt den weekend, så slipper jeg også for at høre hvor hyggeligt I har det til debatfesten :P
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 26. dec 2015, 10:14

Skralde skrev:
Daine skrev:

Jeg ved virkelig heller ikke hvad jeg tænkte på! :genert:

Man tænker "Ej, det kan jeg da sagtens lige læse, det er da kun hyggeligt". Når så man pudser næse første gang, går det op for en, at det måske ikke liiiige var det smarteste. Men for sent, man er fanget og bliver ved med at læse til der ikke er flere indlæg. Og lover derefter sig selv, at dér kommer man ikke igen!
Jeg var bare heldig, at tråden ikke var ret lang da jeg læste den.
0

Tilbage til "Forhold og sex"