Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2394

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 23. jan 2016, 16:52

Hej nye :wave:

Ps. Mangler vi ikke at høre fra Puffi? :slem:
3
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 23. jan 2016, 17:00

Rapfisk skrev:Okay, hvis man flirter med en kollega og er fraskilt, vil man så ikke få flettet ind, at det er en eks-, når man fx fortæller en historie om sin svoger?

Nej. Ikke hvis det er nyt. Det lige som at skifte efternavn... Man kommer til at sige det gamle af vane. Og skal man så først til at forklare, at det jo faktisk er en eks-svoger bla-bla-bla, så bliver det liiiige personligt/tydeligt/akavet nok.

Sagde hende, der virkeligt øver sig i at sige "barnets far" eller "eks-mand" og har lige så svært ved det, som jeg i sin tid havde det med at skifte efternavn. Det er altså ren vane.
1
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 23. jan 2016, 17:15

Juki skrev:Hej nye :wave:

Ps. Mangler vi ikke at høre fra Puffi? :slem:

Ha :-D

Jeg er lige her. Er lige kommet hjem fra arbejde og har meldt mig syg i morgen :( Ikke pga. mand dog, det har kommet snigende her de sidste par dage og så har jeg fået det rigtig skidt i dag.

Det gik så fantastisk med mand :lun: Han er SÅ dejlig, at jeg slet ikke kan overskue det. Og han synes jo så også, at jeg er dejlig, så det kan jeg heller ikke overskue :lol: Men absolut på den gode måde :dåne: Det er bare det hele, der spiller. Jeg kan slet ikke beskrive det.
19
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 23. jan 2016, 17:52

Hold nu fast, hvor er I søde. Tak for likes og kort.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 87
Likede indlæg: 808

Indlægaf klumphen » 23. jan 2016, 18:52

Puffi skrev:Hold nu fast, hvor er I søde. Tak for likes og kort.

Det er så rart at se når det endelig lykkes for nogen at finde en der bringer boblerne frem i maven! Den slags glæde smitter, også gennem en skærm :)
5
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6885

Indlægaf Daine » 23. jan 2016, 22:37

klumphen skrev:
Puffi skrev:Hold nu fast, hvor er I søde. Tak for likes og kort.

Det er så rart at se når det endelig lykkes for nogen at finde en der bringer boblerne frem i maven! Den slags glæde smitter, også gennem en skærm :)

Årh ja, mandefrembagte bobler et det bedste. Stærkt efterfulgt af champagnebobler ganske vist, men det ene behøver jo ikke udelukke det andet :lun:

Gad vide, om man så også slår en dobbelt boblebøvs :gruble:

Nu er det vist på tide jeg går i seng. Puffi, det er skønt at læse med på sidelinien :kys: Bare glem alt om bøvser.
3
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
getitright
Kort karma: 17
Likede indlæg: 181

Indlægaf getitright » 23. jan 2016, 22:44

ManicNinja skrev:Wauw. Sejt at du skriver det så - og fedt at du kom frem til erkendelsen. Sikke en ro det må give, at brikkerne er faldet på plads. Også selv om det sikkert også har forårsaget nogen forvirring på andre punkter. :)

Velkommen til!

Mange tak!
Det har helt sikkert givet en kæmpe ro - men faktisk ikke vildt meget forvirring. Det er noget, jeg har tænkt meget over gennem årerne - det eneste, der manglede var erkendelsen, så det er heldigvis mest positivt for mig. :)

Også tusind tak for de søde kort, jeg har fået; det varmer mit kyniske hjerte, der kun tror at der efterhånden er idioter tilbage på internettet. Her sidder I, helt fremmede, som ikke kender mig, og tager jer tid til at skrive en sød kommentar. :lun: Jeg havde godt opfattet, at der generelt er meget positivitet på denne debat, men det er rørende at få bekræftet. :genert:

Viskelæder skrev:Dejligt at I elsker og savner svigerfamilier. Jeg hader det :D

Hvordan har I det ellers, og har I gode planer for weekenden?

Jeg er begyndt at skrive med en englænder over Instagram. Han har skæg :love2:

Min weekend går med noget så spændende som eksamenslæsning i videnskabsteori. Det er min sidste eksamen for denne gang, og det er i tilfælde som dette, jeg kommer til at savne en kæreste. Sådan en, der kan sige "det er synd for dig, nu laver jeg en kop kakao eller sådan noget" eller sådan noget. Men savnet går væk, når den værste selvmedlidenhed er overstået :lol:
4
I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 137
Likede indlæg: 1097

Indlægaf Planten » 23. jan 2016, 23:09

Helt sådan objektivt og teoretisk - Hvordan har vi det med at folk, vi måske gerne vil date, har billeder på Facebook med tidligere kærester?
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Juki » 23. jan 2016, 23:13

Jeg er ynkelig i dag.. :genert:

Tror det er fordi jeg er lidt et skravl der skyldes smerter i mit ene knæ (grundet en overbelastning) smerter i min lænd pga. et vrid tidligere på måneden og en forstuvning/forstrækning i den ene fod :stoned:

Samtidig med det så har jeg småkedet mig og mine venner har lavet alt muligt andet, så de har været optaget :blush2:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4109

Indlægaf Viskelæder » 23. jan 2016, 23:20

getitright skrev:Min weekend går med noget så spændende som eksamenslæsning i videnskabsteori. Det er min sidste eksamen for denne gang, og det er i tilfælde som dette, jeg kommer til at savne en kæreste. Sådan en, der kan sige "det er synd for dig, nu laver jeg en kop kakao eller sådan noget" eller sådan noget. Men savnet går væk, når den værste selvmedlidenhed er overstået :lol:

Videnskabsteori er virkelig også en dræber :mellow: Hvad læser du?
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 23. jan 2016, 23:21

Planten skrev:Helt sådan objektivt og teoretisk - Hvordan har vi det med at folk, vi måske gerne vil date, har billeder på Facebook med tidligere kærester?

FEDT! Så kan man lure på, hvem der ellers har bidt på krogen :slem: Og hvilken type, han normalt har, og om man er pænere, og, og, og... GIV MIG ET ALBUM NU!!! :ivrig:

:blush:

(Jeg ville ikke selv rydde op i mine billeder, fordi jeg skiftede kæreste :blush: De er der jo bare?)
4
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4109

Indlægaf Viskelæder » 23. jan 2016, 23:21

Planten skrev:Helt sådan objektivt og teoretisk - Hvordan har vi det med at folk, vi måske gerne vil date, har billeder på Facebook med tidligere kærester?

Jeg synes, det er okay, men det kan bestemt godt blive lige voldsomt nok, hvis der er mange :s
Er det kun et eller et par stykker, eller ligner det nærmest, de stadig er sammen?
0
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 23. jan 2016, 23:27

Haha elsker det Dikus - sikke en entusiasme :lol:

Viskelæder - det er bare et billede af noget mad :-D men kommentarerne er irriterende :lol: men okay, jeg har jo slet ikke mødt manden endnu :)

Jeg hader seriøst det første møde. Ikke så meget fordi jeg kan risikere, at jeg ikke er interesseret, men mere fordi jeg er nervøs for, om modparten nu har troet, man var noget andet. Altså jeg udgiver mig kun for at være mig selv, men alligevel. Det kan jo måske opfattes anderledes... Måske er jeg bare træt :-D
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 23. jan 2016, 23:37

Planten skrev:Haha elsker det Dikus - sikke en entusiasme :lol:

Viskelæder - det er bare et billede af noget mad :-D men kommentarerne er irriterende :lol: men okay, jeg har jo slet ikke mødt manden endnu :)

Jeg hader seriøst det første møde. Ikke så meget fordi jeg kan risikere, at jeg ikke er interesseret, men mere fordi jeg er nervøs for, om modparten nu har troet, man var noget andet. Altså jeg udgiver mig kun for at være mig selv, men alligevel. Det kan jo måske opfattes anderledes... Måske er jeg bare træt :-D

Jeg var måske, eventuelt, helt teoretisk, ved at dø over, at min nye kæreste ikke er sådan en med billeder på facebook. Det kan jeg da ikke bruge til noget :forvirret:
1
Brugeravatar
Planten

Indlægaf Planten » 23. jan 2016, 23:39

Dikus skrev:
Planten skrev:Haha elsker det Dikus - sikke en entusiasme :lol:

Jeg var måske, eventuelt, helt teoretisk, ved at dø over, at min nye kæreste ikke er sådan en med billeder på facebook. Det kan jeg da ikke bruge til noget :forvirret:

Det er altså også noget vildt underligt og irriterende noget!!!
1

Tilbage til "Forhold og sex"