Storytel? Mofibo?

Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9148

Re: Storytel? Mofibo?

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2015, 19:27

Jeg har Mofibo, og er glad for det, bortset fra at jeg ikke gider lydbøger, og nogle af de bøger, jeg gerne vil læse, findes kun som lydbøger.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
topmadras3
Kort karma: 34
Likede indlæg: 123

Indlægaf topmadras3 » 17. dec 2015, 18:32

2SHY skrev:Jeg fik oprettet mig på Mofibo i går med en rabatkode der hedder UDOGSE der gav 30 dages abonnement gratis. Så har jeg da lidt tid at prøve det af i. Umiddelbart har jeg nemt nok kunne finde noget jeg gerne vil læse men igen er der ikke så fantastisk meget på engelsk.

Jeg hentede faktisk Audible appen i sidste uge fordi jeg kunne se der var nogle lydbøger på Amazon som man kunne hente gratis hvis man havde Audible Trial. Men lige hvordan man rent praktisk gør har jeg ikke gennemskuet endnu. Det er lidt træls, for jeg hørte en bid af Linda Castillos Gone Missing, hvor hende der havde indtalt den bare havde så dejlig en stemme der ville være perfekt til at falde i søvn til, så nu står det højt på listen :)

Hvor skrev du koden?Jeg kan kun se at de giver 14 dages prøve,men vil hellere prøve de 30 dage :)
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8449

Indlægaf 2SHY » 17. dec 2015, 18:39

topmadras3 skrev:
2SHY skrev:Jeg fik oprettet mig på Mofibo i går med en rabatkode der hedder UDOGSE der gav 30 dages abonnement gratis. Så har jeg da lidt tid at prøve det af i. Umiddelbart har jeg nemt nok kunne finde noget jeg gerne vil læse men igen er der ikke så fantastisk meget på engelsk.

Jeg hentede faktisk Audible appen i sidste uge fordi jeg kunne se der var nogle lydbøger på Amazon som man kunne hente gratis hvis man havde Audible Trial. Men lige hvordan man rent praktisk gør har jeg ikke gennemskuet endnu. Det er lidt træls, for jeg hørte en bid af Linda Castillos Gone Missing, hvor hende der havde indtalt den bare havde så dejlig en stemme der ville være perfekt til at falde i søvn til, så nu står det højt på listen :)

Hvor skrev du koden?Jeg kan kun se at de giver 14 dages prøve,men vil hellere prøve de 30 dage :)

Det gjorde jeg da jeg oprettede min profil :) Men man kan gøre det hvis man logger ind på sin profil på deres hjemmeside (mystisk man ikke kan via appen), klikker oppe i hjørnet med den røde firkant og så får man den der oversigt. Så vælger man Gavekort og rabatkode og skriver den ind der :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
topmadras3

Indlægaf topmadras3 » 17. dec 2015, 19:02

2SHY tak så er det ordnet og det bliver hyggeligt at lytte til bøger i juleferien :jule:
1
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 17. dec 2015, 19:18

topmadras3 skrev:2SHY tak så er det ordnet og det bliver hyggeligt at lytte til bøger i juleferien :jule:

Velbekomme :) Jeg havde faktisk lidt knas med Stadig Savnet da jeg hørte den, for der var nogle udfald. Men problemet blev løst af at genstarte mobilen. Jeg nåede dog at skrive til Mofibo på Facebook og jeg fik hurtigt svar fra en der havde sat sig til at høre de sidste 2 timer af bogen for at forsøge at finde det problem jeg beskrev :8: Hatten af for det!
1

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
topmadras3

Indlægaf topmadras3 » 17. dec 2015, 21:01

2SHY sikke dog en god kundeservice :dance:
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 17. dec 2015, 21:05

topmadras3 skrev:2SHY sikke dog en god kundeservice :dance:

Det må man sige :gogo: Jeg blev helt flov over at han havde gidet gøre sig så meget umage og så var det bare min mobil der skulle slukkes og tændes :blush2:
0

fisken80
Kort karma: 76
Likede indlæg: 1516

Indlægaf fisken80 » 19. dec 2015, 17:06

Jeg har Mofibo gennem Telmore, men har været med lige fra starten og jeg har elsket det fra første dag. Det er dog rigtigt, at deres udvalg af engelske bøger ikke er stort, men det læser jeg alligevel aldrig, så det betyder ikke noget for mig.
Jeg kan godt være irriteret over, at flere bøger kun findes på lyd, men det handler jo om rettigheder og det forstår jeg godt. Og jeg forstår også godt, at de tager rettigheden på en lydbog selv om de ikke kan få den som e-bog, selv om det er noget mange brokker sig over på facebook.
0
LasseKH
Kort karma: 0

Indlægaf LasseKH » 18. maj 2016, 16:33

Jeg har brugt Storytel en del. Er ret tilfreds med deres interface og brugervenligheden. Har kun benyttet mig af lydbøger på Storytel, men der er også massere at vælge imellem.

Har kun prøvet Mofibo i den gratis prøveperiode på 14 dage, men fik aldrig rigtig brugt det. Læs eventuelt denne artikel: http://www.streamingnews.dk/mofibo-storytel/ der de to tjenester sammenlignet på flere parametre. Ellers vil jeg anbefale at man prøver begge tjenester, det er jo gratis de første 14 dage :-)

Mvh Lasse
0
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2861

Indlægaf JoyNips » 20. maj 2016, 12:20

Nu har Storytel købt mofibo: http://www.bt.dk/erhverv/svensk-konkurr ... e-mofibo-0

Så får vi forhåbentlig et rigtig stort udvalg.
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 20. maj 2016, 12:27

JoyNips skrev:Nu har Storytel købt mofibo: http://www.bt.dk/erhverv/svensk-konkurr ... e-mofibo-0

Hmm nå jamen det koster mig bekendt det samme, så for min skyld ingen alarm :) Og som du også siger så får vi forhåbentlig et endnu større udvalg
0

Lupa-Vov
Kort karma: 0

Indlægaf Lupa-Vov » 23. maj 2016, 20:34

JoyNips skrev:Nu har Storytel købt mofibo: http://www.bt.dk/erhverv/svensk-konkurr ... e-mofibo-0

Jeg er rigtig spændt på, om de slår katalogerne sammen, eller hvad der sker fremover .. :)
0

Tilbage til "Bøger"