Den mærkeligste gave

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 37
Likede indlæg: 781

Re: Den mærkeligste gave

Indlægaf Lucia » 6. jan 2016, 19:19

Ud fra hvad jeg har læst her i tråden, så er jeg egentlig ret heldig på det her punkt, men har da et par eksempler på mindre gode gaver :D

Jeg har fødselsdag midt i december og et år syntes min moster altså at jeg skulle have to stykker papirjulepynt. Godt nok var det fra Ferm Living eller noget i den stil, så det var sikkert meget hipt, og jeg ér også ret juleglad, men det var nu en lidt flad fornemmelse at pakke det ud.

Jeg har aldrig været på gave med veninder, men et år i 9. klasse besluttede jeg og en veninde at vi skulle give hinanden en gave, så vi aftalte et beløb på 100-150 kr. Jeg brugte en del tid på at finde et par fine, fine øreringe til hende. Og da jeg pakkede min gave op var det sådan en papskive med tre par plastikøreringe fra H&M til 20 kr. Er glad for at jeg ikke var sammen med hende, da jeg pakkede dem ud, for tror skuffelsen var ret tydelig.

EDIT: Og nu ser jeg så at tråden egentlig handler om mest mærkelige gave, det er mine eksempler vist ikke :lol: :stoned: Husker ikke at jeg har fået nogle decideret mærkelige gaver :gruble:
0
Hop-sa-sa
Kort karma: 10
Likede indlæg: 43

Indlægaf Hop-sa-sa » 7. jan 2016, 23:31

Juleaften 2015 pakkede jeg simpelthen et stort, klodset plastikarmbånd op påskrevet "Naughty but nice". Gaven var fra min far. Jeg er 31 år gammel...
7
Brugeravatar
Melankolikeren
Kort karma: 2
Likede indlæg: 102

Indlægaf Melankolikeren » 9. jan 2016, 20:47

Et par kondisko... I princippet en god tanke set bort fra det faktum, at jeg har dårlige knæ :gruble:
1
Honi soit qui mal y pense - Shame on whomsoever would think badly of it

Tilbage til "Livets forhold"