Den mærkeligste gave

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 953

Re: Den mærkeligste gave

Indlægaf Evapeva » 12. dec 2015, 09:43

Orv - jeg har forresten selv foræret min farmor en virkelig fesen fødselsdagsgave engang:

En kløpind.

:lol:
2
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1285

Indlægaf hotlips » 12. dec 2015, 10:01

Evapeva skrev:Orv - jeg har forresten selv foræret min farmor en virkelig fesen fødselsdagsgave engang:

En kløpind.

Man skal ikke undervurdere kløpinde,jeg har en meget fin en min tipoldefar har udskåret,den har været brugt masser af gange her.

Og når man bliver mindre smidig af alder eller sygdom kan de dælme være end kæreste eje til tider.
4
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 953

Indlægaf Evapeva » 12. dec 2015, 10:04

hotlips skrev:
Evapeva skrev:Orv - jeg har forresten selv foræret min farmor en virkelig fesen fødselsdagsgave engang:

En kløpind.

Man skal ikke undervurdere kløpinde,jeg har en meget fin en min tipoldefar har udskåret,den har været brugt masser af gange her.

Og når man bliver mindre smidig af alder eller sygdom kan de dælme være end kæreste eje til tider.

Glad for, at du ser sådan på det. Min farmor blev nemlig også glad. :lun:
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1405

Indlægaf vUlpeS » 12. dec 2015, 14:42

Jeg får altid en eller anden åndssvag bog, jeg på ingen måde gider hverken læse eller æde af den gamle.
Højdepunktet var vist en bog om teenagere og sex, hun kom springende med på min 11-års fødselsdag. Man fandt det ikke bare upassende, nej, man var decideret chokeret. Skulle jeg fandeme ikke ha' noget af, det dér åndssvage sex. Piger? Føj?! (det noteres formentlig, at ikke meget har ændret sig på den front i mellemtiden... :deer: )
Jeg har flere gange forsøgt mig med "No really! Cash is just fine!", men der SKAL åbenbart pinedød gå penge og papir til spilde, for "ellers er det jo ikke spor hyggeligt".
3
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 495
Likede indlæg: 1891

Indlægaf Vira » 12. dec 2015, 14:48

Jeg har engang fået 2 post-it blokke i julegave. Det var sq sørgeligt
6
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 21
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 332

Indlægaf Venus222 » 12. dec 2015, 15:08

Da jeg var 17-18 år fik jeg en bordskåner af træ, og min søster som er 4 år yngre fik en læderlysestage.... :gruble: :stoned: Giveren var min meget nærrige onkel.
2
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2283

Indlægaf Studsgaard » 12. dec 2015, 15:13

I mine teen år fik jeg en gjøl-trold og Min kusine fik en magen til :wacko:
Det var fra vores onkel og tante - ikke lige det sådan et par teen tøser ønsker sig, og de kunne selvfølgelig ikke byttes :forvirret:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9139

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2015, 16:09

Min søster fik engang en lysestage lavet af en mursten.
Det var vores mormors bindegale søster, der lige syntes, at det var en fantastisk gave til en 15-årig.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1053

Indlægaf KinderBueno » 12. dec 2015, 16:25

Min læsemakker har været kærester med sin nye kæreste i et halvt år, og hun havde fødselsdag for ikke så længe siden. Han gav hende en stavblender. De kunne ikke være sammen på dagen, så han havde efterladt den hos hende, uindpakket med pap og strips omkring (online-bestilling vistnok).

Han havde forinden spurgt ind til, hvad hun ønskede sig, og en stavblender var ikke på listen. Som hun siger, hun bor i et kollektiv med 5 andre, og de har ALT det køkkengrej, man skal bruge.

Nu har han så proklameret, at han har købt gave til hende allerede før, de har udvekslet ønsker, og hun gruer rimelig meget for det. Han har også gentagne gange understreget for hende, at hun altså virkelig ikke må overskride gavebudgettet på 300 kr...
1
hej hest, hestehest
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 12. dec 2015, 16:39

Ej, jeg kommer lige i tanke om en grum gave jeg fik af min kæreste da vi var omkring 17-18år. Det var første gang jeg holdt jul hos hans familie, og jeg havde ønsket mig en pæn, billig sølvring i julegave (og givet udtryk for, at det var det jeg ønskede mig ALLERMEST). Aftenen skred frem, og der lå en gave i samme form og størrelse som en smykkeæske (rigtig pænt pakket ind) under træet fra ham til mig. Selv hans familie sad og "uuhhede" og sendte blikke i løbet af aftenen. Jeg modtager lidt gaver fra ham i "spøg og skæmt" genren, indtil min ring er den sidste gave tilbage. Med alles øjne på mig får jeg så lov til at pakke min gave op, hvilket viste sig at være sådan et kubix pusslespil til en 10'er. Øj, det var svært at finde en grimasse der passede, omstændighederne taget i betragtning.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1170

Indlægaf Muspel » 12. dec 2015, 20:44

Jeg har engang fået en pakke af de der multicolor engangsklude til køkkenet. Eller nej. Ikke helt, der var allerede taget en fra pakken.

Jeg boede stadig hjemme. ... Det var fra min stedsøster. Af hjertet tak!
8
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 348
Likede indlæg: 3453

Indlægaf Ballademager » 13. dec 2015, 07:21

Sophaya skrev:Da jeg var teenager gav noget familie mig et armbånd, de tydeligvis havde fået i dåbsgave til deres datter - det var i baby størrelse. Og kunne ikke byttes. Ih tak :lol:

Ej, man kan altså undre sig over, hvad de har tænkt på :lol:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 809
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8292
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. dec 2015, 07:40

Da jeg var sammen med børnenes far. Vi var alle samlet. Hans søskende, deres partnere og svigerfar og hans kæreste. Alle de andre fik 1000,- kroner hver fra svigerfar og kæresten. Jeg fik en polyesterskjorte, hvor der på venstre brystlomme var broderet "Tenerife".

Det skal retfærdigvis siges, at børnenes far og jeg havde fået hjælp til et nyt gasfyr tidligere på året. Men svigerfar var generelt meget generøs med pengehjælp til alle. Så vi var langt fra de eneste der havde fået økonomisk hjælp i løbet af året.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 809
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8292
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. dec 2015, 07:41

En Old Spice deo fra min moster. Med ordene: "Jeg ved ikke, om det er et mærke du bruger?"
10
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3400

Indlægaf dgd2007 » 13. dec 2015, 08:35

Med batteri, så den kunne vinke med armen ... :gruble:

4555137503_154706ae02_z.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7

Tilbage til "Livets forhold"