Den mærkeligste gave

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1836

Re: Den mærkeligste gave

Indlægaf Anilara » 28. dec 2015, 11:55

Jeg fik sådan en dims til at skrabe kogeplader rene med i år... Fordi der stadig sidder lidt af et Til Salg skilt på soveværelsevinduet. Ih tak.
3
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3341

Indlægaf Hunkat » 28. dec 2015, 12:41

Anilara skrev:Min mor fik en tredobbelt saks i år.. Det var sgu mærkeligt!

Sådan en man bruger til at klippe urter med? :gruble:
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Anilara

Indlægaf Anilara » 28. dec 2015, 12:53

Hunkat skrev:

Er det dét den er til? Vi undrede os alle :lol: Hun fik den af en norsk veninde.
Hun gav i øvrigt min far en sær tragt til hjemmelavet marmelade. Virkeligt underlige gaver!
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3341

Indlægaf Hunkat » 28. dec 2015, 13:00

Anilara skrev:
Hunkat skrev:

Er det dét den er til? Vi undrede os alle :lol: Hun fik den af en norsk veninde.
Hun gav i øvrigt min far en sær tragt til hjemmelavet marmelade. Virkeligt underlige gaver!

Hvis den ligner denne her så er den nok :lol: Men ja, måske skulle der følge en forklaring eller noget med

Billede
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Anilara

Indlægaf Anilara » 28. dec 2015, 13:05

Hunkat skrev:
Anilara skrev:
Hunkat skrev:

Hvis den ligner denne her så er den nok :lol: Men ja, måske skulle der følge en forklaring eller noget med

Billede

Det er lige præcis sådan en! Haha, tak, så er mysteriet løst. Nu kan hun rigtig få klippet purløg :lol:
6
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 28. dec 2015, 13:11

Anilara skrev:
Hunkat skrev:

Jeg er glad for min, og min mor ville også gerne have en, da hun var her inden jul. Den er god, når man skal hælde noget fra én beholder over i noget andet uden det ender på bordet, fordi den er så stor, men det kræver nok, at man er meget i køkkenet for at se formålet med at have den.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Anilara

Indlægaf Anilara » 28. dec 2015, 14:05

Maoam skrev:
Anilara skrev:
Hunkat skrev:

Jeg er glad for min, og min mor ville også gerne have en, da hun var her inden jul. Den er god, når man skal hælde noget fra én beholder over i noget andet uden det ender på bordet, fordi den er så stor, men det kræver nok, at man er meget i køkkenet for at se formålet med at have den.

Mine forældre har en fra Tiger i forvejen. Vi synes også mere det bare var en sjov gave fra hende.
0
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1056

Indlægaf Modesty Blame » 28. dec 2015, 17:56

Min lillebror kunne ikke finde på en gave,så han havde skrevet et kort, hvor der stod, at jeg selv måtte vælge. Snarere end, at- I ved, ringe og spørge - spørge min far, eller min anden bror - begge havde ikke problemer med at finde på gave. Jeg kender lillebror godt. Uanset det finde gavekort - så får jeg aldrig nogen gave.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6063

Indlægaf LadyFox » 28. dec 2015, 18:44

Modesty Blame skrev:Min lillebror kunne ikke finde på en gave,så han havde skrevet et kort, hvor der stod, at jeg selv måtte vælge. Snarere end, at- I ved, ringe og spørge - spørge min far, eller min anden bror - begge havde ikke problemer med at finde på gave. Jeg kender lillebror godt. Uanset det finde gavekort - så får jeg aldrig nogen gave.

Det trick brugte jeg også i mine teenage-år - jeg har et seriøst problem hvis min familie pludselig begynder at inkasserer gavegæld hos mig :8:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2606

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 19:02

LadyFox skrev:
Modesty Blame skrev:Min lillebror kunne ikke finde på en gave,så han havde skrevet et kort, hvor der stod, at jeg selv måtte vælge. Snarere end, at- I ved, ringe og spørge - spørge min far, eller min anden bror - begge havde ikke problemer med at finde på gave. Jeg kender lillebror godt. Uanset det finde gavekort - så får jeg aldrig nogen gave.

Det trick brugte jeg også i mine teenage-år - jeg har et seriøst problem hvis min familie pludselig begynder at inkasserer gavegæld hos mig :8:

Shit, jeg troede, der var en udløbsdato på tjenestekort! :8:
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6063

Indlægaf LadyFox » 28. dec 2015, 19:33

Fillie skrev:
LadyFox skrev:

Shit, jeg troede, der var en udløbsdato på tjenestekort! :8:

Det HÅBER jeg der er. Men jeg må indrømme jeg aldrig har undersøgt regelsættet for den slags :kryds:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1056

Indlægaf Modesty Blame » 28. dec 2015, 19:46

Nok er lillebror meget yngre end mig, men han er stadig et godt stykke over 20 år. Og det lykkedes ham trods alt at købe en meget fin gave til vores storebror.
0
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2606

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 19:48

^

:kryds: :kryds: :kryds:
1
"All you need is love."

- The Beatles
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 609

Indlægaf In_your_eyes » 28. dec 2015, 20:11

2 poser krydderier fra min 25 årige niece :gruble:
0
:pompom:
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 52
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 28. dec 2015, 20:23

In_your_eyes skrev:2 poser krydderier fra min 25 årige niece :gruble:

Er det så i det mindste sådan lidt lækre krydderier, og ikke Nettos karry til 4,95?
2
Kan man ringe til en voksen?

Tilbage til "Livets forhold"