Hvad har du fået i julegave?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1147
Likede indlæg: 6741

Re: Hvad har du fået i julegave?

Indlægaf Wizzze » 25. dec 2015, 08:22

Trods blank / manglende ønskeseddel er jeg blevet begavet i rigt mål :lun:

Gavekort til Matas
Gavekort til Illum
2 fine sæt sengetøj
RC mega mussel sushi fad (det firkantede og aflange)
En guldbarre :D (ok one million duften fra Paco Rabane)
Og det bedste Darth Vader og Star Wars sneakers fra Adidas :love: :banan:
Eller har ikke fået dem, for der er 6 ugers levering, men har fået kvitteringen :klap:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
MissBailey
Kort karma: 35
Likede indlæg: 578

Indlægaf MissBailey » 25. dec 2015, 08:47

Ingen gaver skal byttes i år :lun:

Fra Mor: Ikea sengetøj, Stine A candy bracelet, de 11 Disney film jeg manglede i samlingen, Pilgrim øreringe, 2 tanktoppe fra Only, Le Creuset souffle skål, Norman CPH piskeris, Elizabeth Arden 8Hour læbepomade, make up pensel rensespray, Batiste tørshampoo,

Fra Mormor: Jamie oliver stegepande Ø24 + RC Mega Mussel ovalt fad (33cm)

Fra Søster: 2 Rimmel pudder, Rimmel solpudder, Essie neglelak, Maybeline øjenskyggepallette, Aussie shampoo

Fra Veninde: &Other Stories håndsæbe + bodyscrub, 2 Only tanktoppe, Whittards hot chocolate

Fra kusine: Rituals lipgloss + kalender med billeder af hende
1
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 79
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 647

Indlægaf Tricolette » 25. dec 2015, 09:05

Dejlige gave I alle har fået.

Jeg blev begavet med
3 væg fyrfadsstager fra Menu - fra mit arbejde
2 RC contrast krus + røde handsker i lækkert blødt skind - fra mine forældre
2 RC contrast krus - fra min søster
2 RC contrast krus og et sjovt skilt - fra mine børn
Gavekort på 3.000 kr. - fra min mand (evig opfindsomme ham, men han har trods alt tænkt på mig)

Manden fik også et RC krus, og utroligt nok er alle krusenen i hver sin farve, men tror nu nok et par stykker byttes til noget andet, da vi i forvejen har 4 af dem.
2
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5888

Indlægaf Smiling_Goat » 25. dec 2015, 09:08

Jeg har fået en selvbiografisk bog skrevet af en hjemløs af min bror og en skål i den forkerte størrelse af min mor.. Jeg åbnede den og sagde, at den vist var i den forkerte størrelse, men den var sød og jeg var glad for den, til hvilket min mor sagde, at ja, det var ikke den størrelse, jeg ville have, men den der var pænere..

Eeeh.. Nej? Der var en grund til at jeg valgte den anden.. forstyrrede gamle dame. Nå, jeg fik jo heldigvis noget og alt det der, det er bare spøjst at hun bevidst køber noget andet, end det jeg vil have.

Min sidste gave får jeg først i morgen eller overmorgen.
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3291

Indlægaf Hunkat » 25. dec 2015, 09:14

Vinglas (som jeg selv har købt)
Don Rosas samlede værker, bog 2 af 3 (jeg har også 1'eren sjovt nok)
2x500 kr i kontanter
Noget duftesæt som jeg lige skal tjekke i matas hvordan dufter før jeg beslutter mig
List slik :D

Resten får jeg i dag og den 27.
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10186

Indlægaf DetSorteCirkus » 25. dec 2015, 10:26

DetSorteCirkus skrev:Ja, jeg tillader mig at være tidligt ude :D

Indtil videre har jeg fået:

Min kusine + familie: Anthony Doerr: Alt det lys vi ikke ser (skal byttes)
Min onkel og hans kæreste: To hvidriflede krus med hank fra RC (skal byttes)
Min fætter + familie: Chokolade fra Peter Beier
Veninde: Sort pengekat i lækker kvalitet + øreringe + plakatskinner (+ lovning på ophæng af plakat :-D )
Veninde: To indrammede billeder
Venindes kæreste: Dims til at lave chips i microovn

Udover det citerede:

Fra forældrene:
4 x RC hvid riflet dyb tallerken
2 x RC hvid riflet fad (lille)
Amour Fou (dvd)
Kim Gordon: Girl in a band (erindringsbog fra forsangeren i Sonic Youth)
Heinrich von Kleist: Samlede fortællinger
Anna Grue: Italiensvej
En studiebog om andetsprogsundervisning
2016-vægkalender med motiver af Caspar David Friedrich
Strømpebukser i henh. 60 og 150 den.
Et hakkejern fra OXO

og...

En lille guldflodhest fra Züny, som min mor havde bemærket, at jeg havde været meget optaget af, da vi var i Magasin sammen :D

Billede

Billede

Fra min onkel og tante:
Svetlana Aleksijevitj: Krigen har ikke et kvindeligt ansigt (det er næsten blevet en tradition, at jeg får en bog af årets nobelpristager i Litteratur)

Fra mine forældres venner:
To kasser med shampoo, o.a. i ministørrelser
5
Je suis un tableau noir.
Ladysparrow
Kort karma: 22
Likede indlæg: 282

Indlægaf Ladysparrow » 25. dec 2015, 10:54

Er blevet begavet i rigt mål...
Et par sorte læderstøvler fra Novita fra min mand.
En hvid Verner Panton pendel fra min lillebror
Et par sølvfjer ørenringe fra bedsteveninden
Fra mine forældre:
En stor RC Princess skål
Et firkantet RC Princess fad
Et sæt ørenringe
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 521
Likede indlæg: 2422

Indlægaf Bøtte » 25. dec 2015, 12:13

Rudolph care: Cleansing milk, facial mist og creme
To røreskåle fra Stelton
Sportsbh
Cardigan
Tørklæde
2 middagstallerkener fra Eva Trio Legio
4 frokost tallerkener fra samme
12 termokrus Eva Trio Legio Nova (de er så fine :love:)
20 Eva Solo vandglas :lol: (manglede kun 8, så skal vist lige have byttet nogle af dem :D)
100 kroner

Og et sæt Lyngby fyrfadsstager i klar glas, som min mor fik med gratis, da hun bestilte noget af min julegave på Imerco.dk

Jeg følte mig også meget forkælet og min svigerinde synes også lige hun skulle hviske (ikke særlig lavt) noget ikke så pænt om min andel af gaver :(
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 231
Likede indlæg: 2474

Indlægaf Pandesteg » 25. dec 2015, 12:35

Ralph lauren skjorte af min mand
Les Deux-trøje, Lancome mascara og kogebog af min mor
Tefal snack collection (en slags multifunktions-toastjern) samt ekstra plader af min mors mand

Træningstaske, parfume og bog (Amazonernes Ring af Anne Fortier) af mine bedsteforældre

Body shower fra Lavera af min moster

Mangler stadig et par gaver som jeg først får den 29., men rigtig dejlige ting jeg har fået so far!
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 25. dec 2015, 13:51

Forkælelse som mine forældre så sødt kaldte det. Det bliver så nok til en ny faldstamme, men det er da også en form for forkælelse at kunne vaske op uden at have vandland i viktualierummet i kælderen.....
6
computermus
Kort karma: 43
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 898

Indlægaf computermus » 25. dec 2015, 14:21

Jeg fik dejlige og gode gaver. Bl.a.
En ny topmadras
En lækker natskjorte
2 håndklæder
Smykkesæt fra pilgrim
2 mumiskåle
Lav selv julepynt

Edit : Et par nye bukser og en dagskalender fra min mor. Kalenderen er blevet til en tradition som efterhånden har fundet sted i 6 år.
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 182
Likede indlæg: 2216

Indlægaf Moxy-lady » 25. dec 2015, 14:54

Jeg fik en skøn halskæde med amatystvedhæng af min kæreste. Den matcher den ring jeg fik i fødselsdagsgave sidste år. Han er blevet så dygtig til at købe gaver!
Af min mor fik jeg en OBH smoothie to go maskine som jeg glæder mig vildt til at tage i brug, og derudover en lækker pung som desværre ikke helt dækker mit behov, så den skal byttes. Men lækker er den.
Af min bror og svigerinde fik jeg en dvd med Talle alene i verden (Simon Talbots standupshow fra sidste år) og derudover billetter til at vi skal ind og se hans nye show til marts. Det bliver smadderhyggeligt, glæder mig!
Min far gav mig et startsæt til gel lack, med UV lampe og forskellige lakker m.v. (den havde jeg sendt link til ham om. Han er ikke særlig god til at improvisere, men er virkelig glad for den!)
Min ene moster og onkel gav mig 8 af de store dobbeltglas som Coop har i øjeblikket til varme drikke (dem man køber med de der hæfter) Dem er jeg rigtig glad for, synes at de er vildt fede. Derudover fik jeg en rigtig fin bluse, som dog nok bliver byttet alligevel, da den ikke helt er mig.
Min anden moster og onkel gav mig en rigtig fin ny taske og en halskæde og nogle øreringe.

Jeg tror at det er det - er rigtig godt tilfreds!

Nu skal jeg bare finde gaveønsker til min fødselsdag om 3 uger.
1
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 287
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2871

Indlægaf Fräulein L. » 25. dec 2015, 15:07

Dejlige gaver I har fået allesammen :lun:

Jeg har fået:

Fra mine forældre:
- Bog: Grey
- Spinning sko
-Pafume

Fra min søster
- Læderhandsker
- Øreringe

Fra onkel
- Ovnfast fad
- Bog: Efter dig af Jojo Moyes
- Udendørs løbetøj +Pande lampe

Fra Veninden
- Trusser
- De fineste glimmer "gå-i-byen-sko"

Fra arbejde
- Mette Blomsterberg dråbeformet skålesæt
- flag på søvstang fra Georg Jensen
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 25. dec 2015, 17:43

Maoam skrev:Smukke øreringe.
Slow cooker.
Tung jernplade til at bage brød på.
To ens plakater (den ene byttes).
Knivsæt (byttes).
Kjole (desværre for stor).
Makeup (byttes).
Neglelak.
500 kr.

Fine gaver, jeg har fået, og jeg får flere gaver til julefrokost.

Georg Jensen topstjerne.
Brusehoved :lol:
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 25. dec 2015, 18:30

Min mor har syet mig en smuk lille smykkeæske i patchwork, og hun og min stedfar gav mig et sæt helt simple sølv-øreringe til at lægge i - og så har hun strikket mig de smukkeste strømper nogensinde, jeg aner ikke hvordan hun har gjort det, men de er simpelthen så flotte at jeg næsten ikke tør tage dem på. :genert:

Min søster gav min kæreste og jeg et gavekort til en restaurant, hvilket var virkelig lækkert nu hvor vi har ferie sammen og langt om længe kan hygge uden at have alle mulige skøre planer. Jeg havde planlagt at jeg skulle tage ham med på restaurant en af dagene, men det bliver bare ekstra hyggeligt nu hvor jeg ikke skal betale for det. :slem: Det er tilmed et ret stort gavekort, og hele beløbet skal bruges på én gang, så jeg tror at vi skal spise os en ordentlig pukkel på den dag.

Min anden søster gav mig en bog jeg virkelig har ønsket mig og en hel masse dejlige strikketing. Blandt andet noget rigtig blød pink merino som jeg godt kunne tænke mig at strikke en hue af.

Man skulle tro at de har koordineret det, for min kæreste gav mig et sæt skindhandsker i præcis samme pink farve. Jeg havde prøvet dem på i en butik sidste måned og var ret vild med dem, men de var dyre, så vi gik igen. Så syntes han alligevel at jeg skulle have dem.... :lun: Nu bliver jeg jo nødt til at strikke en hue til mig selv af det pink garn fra min søster så jeg kan have matchende hue og handsker. :D

Han gav mig også et par rigtig lækre bukser fra sådan et outdoor-mærke. De er lidt svære at få fat på og det tog os tre forsøg at skaffe mig et par tidligere på året - og så kunne vi kun få fat i de sorte hvor jeg helst ville have haft en farve. Han har så bestilt de lilla til mig. :love: En ret mørk og diskret lilla farve, rigtig dyb og lækker. Ååhhr altså.

Og så gav han mig bogen Last Chance to See som jeg har villet læse længe, men jeg har måttet opgive al ikke-studie-relateret læsning de sidste par år - så jeg har en stor stak jeg skal igennem nu. Og denneher var jeg ret lun på.

Han gav mig også en termoflaske af mit yndlingsmærke til te - jeg har allerede en til kaffe, men jeg manglede en bestemt størrelse til te. Han er sød og ved lige hvad jeg står og mangler...... :)

Min svigerinde gav mig et rigtig sødt smykke og min svoger gav mig sådan et alt-muligt-sæt, lidt ligesom en lommekniv med tusind dimser i, men formet som et dankort så den passer ned i pungen uden at fylde for meget i bredden. Min meget søde svigermor gav mig chokolade og en stor æske med en masse små parfumer - jeg tror desværre ikke hun vidste at jeg er parfumeallergiker. Men det går nok, jeg giver den bare til en anden som kan bruge den.
3

Tilbage til "Fest og bryllup"