Tråden for folks opførsel på Facebook.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 377
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 3644

Re: Tråden for folks opførsel på Facebook.

Indlægaf Lurende Peber » 2. nov 2018, 08:19

icelady skrev:Jeg synes altså det er lidt sjovt, hvor hurtige folk er til at brokke sig.

Eller...både sjovt og sørgeligt. YouSee havde kortvarigt nedbrud og der gik ikke eet minut, så var folk igang på deres FBside. :D

Abstinenser kan være meget traumatiserende :panik:
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 804
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 17732

Indlægaf icelady » 2. nov 2018, 09:50

Lurende Peber skrev:
icelady skrev:Jeg synes altså det er lidt sjovt, hvor hurtige folk er til at brokke sig.

Eller...både sjovt og sørgeligt. YouSee havde kortvarigt nedbrud og der gik ikke eet minut, så var folk igang på deres FBside. :D

Abstinenser kan være meget traumatiserende :panik:

Ja :D

Jeg forstår det bare ikke...giv dem nu lige en chance for at rette op på det, før man truer med bål og brand og kræver erstatning. :gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1480
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 17795
Kontakt:

Indlægaf Ado » 2. nov 2018, 11:59

Jeg er tit inde at kigge på opslagene på deres Facebookgruppe. Udelukkende for underholdningens skyld. :D
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 2. nov 2018, 13:11

Ado skrev:

Jeg er tit inde at kigge på opslagene på deres Facebookgruppe. Udelukkende for underholdningens skyld. :D

Det er jeg også. :D

Det er altså et godt og billigt grin. :genert: :D
1
....

Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 2. nov 2018, 13:51

Telenor er apropos også god underholdning mht utilfredse kunder. :D
0
....

Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 408
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 3695

Indlægaf Pityt » 2. nov 2018, 13:55

Ado skrev:

Jeg talte med en meget sød medarbejder hos YouSee forleden (da min router spillede død :fløjt: ) og han fortalte om en situation, hvor en kunde, i forbindelse med en klage, havde sagt (ordret) til en af hans kollegaer: “Jeg håber dine børn dør” :shock:
Jeg er med på, at man kan blive frustreret...men holy hell... :tie:
11
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 2. nov 2018, 14:03

Pityt skrev:
Ado skrev:

Jeg talte med en meget sød medarbejder hos YouSee forleden (da min router spillede død :fløjt: ) og han fortalte om en situation, hvor en kunde, i forbindelse med en klage, havde sagt (ordret) til en af hans kollegaer: “Jeg håber dine børn dør” :shock:

Hvad fanden sker der i hovedet på sådan en person? :nerve: Ærligt talt, så fejler man virkelig noget.
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 2. nov 2018, 14:05

Engang hvor jeg sad i telefonkø til YouSee, brugte jeg siden på at skrive en liste på deres side med ting man kunne nå, mens man sad i kø. En af dem var at se samtlige afsnit af Glamour. YouSee reagerede fantastisk. De havde tjekket hvor mange afsnit der var og hvor lang tid en episode tager og så det samlede resultat. :D Det er sgu i orden.
17
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 408
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 3695

Indlægaf Pityt » 2. nov 2018, 14:05

Ado skrev:
Pityt skrev:
Ado skrev:

Hvad fanden sker der i hovedet på sådan en person? :nerve: Ærligt talt, så fejler man virkelig noget.

Jeg fatter det heller ikke,- det er så grænseoverskridende og ulækkert at tale sådan til et andet menneske uanset hvor irriteret man er over ikke at kunne se tv.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Skorstenen
Kort karma: 194
Likede indlæg: 2871

Indlægaf Skorstenen » 2. nov 2018, 16:44

Vølund søger folk med oliefyr, så udlodder de et træpillefyr incl montering. Der står, at det giver en besparelse på varmeudgiften på op til 50%.

Nogen tvivler på besparelsen.
Nogen vil hellere have luft til vand pumpe.
Andre siger at besparelsen passer fordi de selv har skiftet fra el til træpiller.
Og endelig, lægger Henrik et billede op af en kurv med kantareller.

:rulle:
29
Pilen
Kort karma: 24
Likede indlæg: 210

Indlægaf Pilen » 14. nov 2018, 11:37

Bliver altid forundret over manglende evne til at læse og forstå en simpel besked.
En skole søger gravide til scanning i undervisningsøjemed. Gratis og så selvfølgelig populært og hurtigt er tiderne besat. Der står tydeligt i opslaget, at hvis man ikke kan booke via siden, er der ikke flere tider. Det står der også, når man prøver at booke nu.
Alligevel lynhurtigt kommer mange kommentarer "Man kan ikke booke/hvorfor virker det ikke/jeg er interesseret - har I flere tider/den siger alt er optaget?"
Ej, så læs hele informationen i stedet for bare "gratis" og tænk lidt selv.
Synes nogle gange, det er en generel tendens, at man glemmer at læse hele teksten og selv søge sin information, inden man spørger og forventer, at andre serverer for en.
21
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 27. dec 2018, 14:28

Opslag, hvor folk søger noget.

Første kommentar: "Ej, det er vel nok en skam. Jeg smed en ud for en måned siden."

Jamen super relevant information....eller..... nowet... :gruble:
11
....

Pilen
Kort karma: 24
Likede indlæg: 210

Indlægaf Pilen » 27. dec 2018, 17:59

Opslag, hvor folk føler sig kaldet til at svare. Eksempelvis: "Jeg søger erfaringer med at rejse med Apollo Rejser" Så er der et tågehoved, der bare svarer: "Jeg har aldrig været ude at rejse".
Jamen, så var det jo nok ikke dig, jeg spurgte, vel :gruble: :stoned:
Ved ikke, om sådan nogle typer synes, det er uhøflig ikke at svare. Jeg scroller bare videre :gruble:
13
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 27. dec 2018, 19:20

Folk, der deler noget fra Newsner eller Delbart burde have deaktiveret deres Facebookprofil.
13
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 848
Likede indlæg: 11667

Indlægaf vibbsen » 28. dec 2018, 17:58

Jeg er moderator i den største af lokalområdets facebook grupper.....Gruppen har eksisteret i en del år, knivskarpt defineret i forhold til formål, og har nogen ret faste regler for hvad denne kan benyttes til og hvordan man skal opføre sig...Vi har sågar forklaret det sådan rimelig pædagogisk og anviser alternativer som man kan benytte sig af hvis man vil tale om ting som falder uden for gruppens formål.

Og alligevel så synes det at være svært at forstå for visse af vores brugere.....Eller rettere det synes at være svært at forstå at der overhovedet er retningslinjer. Og at vi rent faktisk forventer at de bliver overholdt. Og et af hovedargumenterne her er ofte "dette jo er borgernes gruppe og så må det vel også være op til dem at bestemme hvordan den skal bruges og hvad vi skal snakke om"

Øhhh, nej.....Dette her er IKKE borgernes gruppe. Gruppen er faktisk administrators. Han stiller den bare til rådighed. Og I er her ganske frivilligt. Kan I ikke lide den måde administrator ønsker at gruppen skal drives og de regler der er opsat for denne, så er I velkomne til at smutte over i en af de andre lokale grupper.

Der er nemlig adskillige lokale grupper som hedder næsten det samme som vores....Og så har man tilføjet et "Uden regler", "Ingen regler" eller "Alt er tilladt" til....Så det er jo ikke sådan at der mangler muligheder for at finde en lokal gruppe til at diskuterer de ting som ikke falder indenfor lige netop denne gruppes område....Ja, vi har sågar listet disse op. Vi er nemlig både flinke og hjælpsomme i moderatorgruppen :-D
9
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Generelt"