Hvem fra Olsen Banden minder du mest om?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 594
Likede indlæg: 7390

Hvem fra Olsen Banden minder du mest om?

Indlægaf Dmitra » 13. okt 2018, 21:49

Bare fordi det er fjolleri og uforpligtende :P.

https://www.dr.dk/historie/artikler/tes ... gemt-i-dig

Mit resultat:

Børge Jensen:

Hva’ sagde jeg! Du minder mest om Børge.

Du er stærk, direkte og ærlig.

Du er nok også en person, der går dine egne veje og har respekt for, når andre gør det samme. De skal i hvert fald bare ikke gå i vejen for dig. Du har respekt for andre, der ved, hvad de taler om og står op for sig selv. Mottoet “gør hvad du vil, og ta’ ansvar for det” passer sikkert ret godt til dig. Du er formentlig både handlekraftig og kritisk analyserende. Med din drivkraft kan du være en god vejleder og mentor for andre. Du er dynamisk og elsker at bruge din energi på at udrette noget af værdi.

Ligesom Børge og hans mor, Yvonne, er du sikkert en person, der kan og vil selv, og du kan både være stædig og utålmodig. Det kan til tider blive en smule krævende og udfordrende for dine nærmeste.
Senest rettet af Dmitra 14. okt 2018, 05:50, rettet i alt 1 gang.
0
Life is the bitch, and death is her sister.
Sleep is the cousin, we're a fuckin' family picture :deer:
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 199
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 3099

Re: Hvem fra Olsen Banden minder du mest om?

Indlægaf Kattefjæs » 13. okt 2018, 21:58

Du har en plan! Og minder mest om Egon Olsen.

Du er seriøs og samvittighedsfuld. Du tænker sikkert nøje over dine svar, når du lytter til andres spørgsmål og udtalelser med en vis undren. Når du siger din mening, har du tænkt grundigt over det, du vil sige, og det betaler sig altid for andre at lytte til det.

Måske er du typen der ikke “rutter med følelserne” eller har noget stort socialt behov. Men når du forstår betydningen af et godt socialt samvær for andre, kan du være en god rollemodel for andre med din høfligt venlige interesse for det, der betyder noget for dem. Og så forsøger du efter bedste evne at optræde ordentligt, høfligt og korrekt overfor dine medmennesker i hverdagen.

Din lunte kan til tider være noget kort, når tålmodigheden slipper op. Og du kan måske mangle en plan B, når den plan, du er gået all-in på, fejler.
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 358
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 3527

Indlægaf Lurende Peber » 13. okt 2018, 22:04

Kattefjæs skrev:Du har en plan! Og minder mest om Egon Olsen.

Du er seriøs og samvittighedsfuld. Du tænker sikkert nøje over dine svar, når du lytter til andres spørgsmål og udtalelser med en vis undren. Når du siger din mening, har du tænkt grundigt over det, du vil sige, og det betaler sig altid for andre at lytte til det.

Måske er du typen der ikke “rutter med følelserne” eller har noget stort socialt behov. Men når du forstår betydningen af et godt socialt samvær for andre, kan du være en god rollemodel for andre med din høfligt venlige interesse for det, der betyder noget for dem. Og så forsøger du efter bedste evne at optræde ordentligt, høfligt og korrekt overfor dine medmennesker i hverdagen.

Din lunte kan til tider være noget kort, når tålmodigheden slipper op. Og du kan måske mangle en plan B, når den plan, du er gået all-in på, fejler.

X2 :gogo:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1030

Indlægaf Prosperity74 » 13. okt 2018, 22:11

Jeg er Kjeld
0
Brugeravatar
Artem
Kort karma: 208
Likede indlæg: 1452

Indlægaf Artem » 13. okt 2018, 22:12

Haha jeg blev Yvonne Jensen

Meget har du budt mig! Du minder mest om Yvonne.

Ofte har du måske evnen til at forestille dig en fremtid, der er mere attraktiv end nutiden, og du er modig og beslutsom nok til at drive os andre mod dit mål. Du er formentlig både handlekraftig og hurtigt reagerende, og så er du dynamisk og elsker at bruge din energi på at udrette noget.

Med din drivkraft kan du være en god vejleder og mentor for andre. Og som Yvonne er du sikkert en rigtig “kan selv - vil selv”-type, som både er insisterende og utålmodig. Du kan til tider være lige lovlig insisterende, krævende og udfordrende for personerne omkring dig.
0
Utak er verdens løn
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2800
Likede indlæg: 17827

Indlægaf Wizzze » 13. okt 2018, 22:16

Egon Olsen, det var også ham jeg selv mente jeg var, inden jeg tog testen, så det er jo perfekt :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
paint
Kort karma: 332
Likede indlæg: 13429

Indlægaf paint » 13. okt 2018, 22:23

Artem skrev:Haha jeg blev Yvonne Jensen

Ofte har du måske evnen til at forestille dig en fremtid, der er mere attraktiv end nutiden, og du er modig og beslutsom nok til at drive os andre mod dit mål. Du er formentlig både handlekraftig og hurtigt reagerende, og så er du dynamisk og elsker at bruge din energi på at udrette noget.

Med din drivkraft kan du være en god vejleder og mentor for andre. Og som Yvonne er du sikkert en rigtig “kan selv - vil selv”-type, som både er insisterende og utålmodig. Du kan til tider være lige lovlig insisterende, krævende og udfordrende for personerne omkring dig.

Hej Yvonne
Hilsen Egon ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Mistermor
Kort karma: 246
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 4569

Indlægaf Mistermor » 13. okt 2018, 22:44

Jeg er også Egon Olsen.
0
Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 213
Likede indlæg: 3853

Indlægaf Confucius » 13. okt 2018, 22:51

Jeg planlægger som Egon, spiser som Keld, drømmer som Yvonne, og ser ud som Børge.
2
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 613
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 8991

Indlægaf Delfin » 13. okt 2018, 23:00

Jeg er åbenbart Børge, selvom jeg ikke helt kan genkende mig selv
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 39
Likede indlæg: 992

Indlægaf Misantropen » 14. okt 2018, 00:17

Confucius skrev:Jeg planlægger som Egon, spiser som Keld, drømmer som Yvonne, og ser ud som Børge.

Hvad med playboyen Benny?

Jeg blev Egon.
0

Beklager savefejl. Mine biller er i stykker.

Brugeravatar
Confucius
Kort karma: 213
Likede indlæg: 3853

Indlægaf Confucius » 14. okt 2018, 02:44

Misantropen skrev:
Confucius skrev:Jeg planlægger som Egon, spiser som Keld, drømmer som Yvonne, og ser ud som Børge.

Hvad med playboyen Benny?

Ham minder jeg ikke om.
0
Alle mennesker er lige - uanset om de er sorte, brune, gule, røde eller normale.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 629
Likede indlæg: 11638

Indlægaf Persnikedy » 14. okt 2018, 04:10

Jeg blev en Egon, det havde jeg ikke lige regnet med
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1923
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 19466

Indlægaf Daine » 14. okt 2018, 05:46

Jeg er Egon. Ud fra nedenstående beskrivelse passer den godt på mig ... men det var ikke lige Egon, jeg ville have valgt til den beskrivelse :D

686FFC7F-F92C-431A-A6B8-DB4F76586B76.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Queen Molly
Kort karma: 12
Likede indlæg: 406

Indlægaf Queen Molly » 14. okt 2018, 06:42

Artem skrev:Haha jeg blev Yvonne Jensen

Den fik jeg også. :D
0

Tilbage til "Generelt"