Kender i de lyssky ting i jeres by?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Lemonella
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Kort karma: 603
Likede indlæg: 10301

Re: Kender i de lyssky ting i jeres by?

Indlægaf Lemonella » 15. okt 2018, 14:37

Jeg ved, hvor der ligger et bordel i vores by, men kun fordi, det har været omtalt i lokalavisen.
Jeg har også læst mig til, hvorfra der sælges stoffer, plus jeg ser det her, hvor vi bor. Der bliver handlet ret livligt i perioder og politiet kører tit rundt i området.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
SonataA
Kort karma: 31
Likede indlæg: 513

Indlægaf SonataA » 15. okt 2018, 14:40

Jeg synes jeg ved lidt for meget. Bordeller, swingerklubber, narkobuler, mordere, pædofile. Det er nok ulempen ved at arbejde på Rådhuset i den kommune hvor man bor.
0
Brugeravatar
Tux
Kort karma: 136
Likede indlæg: 2960

Indlægaf Tux » 15. okt 2018, 15:45

Nej aner intet.

Synes i øvrigt det er vildt, at så mange åbenbart ved hvor så noget foregår, og trist at ingen tipper ordensmagten så ulovlighederne kan bekæmpes..
1
Bergen
Kort karma: 40
Likede indlæg: 1786

Indlægaf Bergen » 15. okt 2018, 15:48

Nej. Jeg har ingen anelse, hvor jeg selv bor. I min arbejdskommune har jeg et ok overblik gennem mit job.
0
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 572
Likede indlæg: 5062

Indlægaf Urtekussen » 15. okt 2018, 15:52

Jeg kender i hvert fald til ét bordel med sikkerhed. Og ved at man "under højbanen" kan finde narkomanerne.
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Orchidea
Kort karma: 60
Likede indlæg: 1462

Indlægaf Orchidea » 15. okt 2018, 16:03

FletpArkett skrev:Jeg er blank som en nymalet væg. Jeg ved INGENTING. Det interesserer mig heller ikke.

Ditto
0
Brugeravatar
Lemonella
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Likede indlæg: 10301

Indlægaf Lemonella » 15. okt 2018, 16:11

Tux skrev:Nej aner intet.

Synes i øvrigt det er vildt, at så mange åbenbart ved hvor så noget foregår, og trist at ingen tipper ordensmagten så ulovlighederne kan bekæmpes..

Hvor ved du fra at ingen tipper ordensmagten om ulovlighederne?
3
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
LadyFox
Kort karma: 1500
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 25407

Indlægaf LadyFox » 15. okt 2018, 17:10

Jeg kender til en hel del lyssky ting, men altså i forhold til hvad der forgår i København kender jeg jo kun til en ekstrem lille del af hvad der forgår.
0
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1551
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 14251

Indlægaf Fru Sunshine » 15. okt 2018, 17:18

Jeg ved, hvor man i sin tid kunne finde hælervarer og narkotika, men om det stadig er sådan, ved jeg ikke.
Jeg ved heller ikke, om der overhovedet er bordeller i byen mere, men jeg ved, at der har været to. De er begge lukket/flyttet.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Sorenspige
Kort karma: 413
Likede indlæg: 2482

Indlægaf Sorenspige » 15. okt 2018, 17:18

Nej. Her er bandekrig, rockere og narkosalg, og jeg kender heldigvis intet til det.
0
LadyFox
Kort karma: 1500
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 25407

Indlægaf LadyFox » 15. okt 2018, 17:27

Dels tænker jeg at det ikke nytter noget at ringe om at der sælges hash på Staden, at der er menneskehandlede kvinder på Istedgade, at der sælges coke på Istedgade, at der er bandemedlemmer der bor og hænger ud i Mjølnerparken, hvor folk især bruger partydrugs i nattelivet. Det ved politiet godt.

Derudover så har jeg ikke lyst til at blande mig i hvad min nabo sælger, om min tidligere narko-prostituerede underbo betaler skat eller husker sine venner, hvad min fætter involvere sig i, hvad alle mulige af mine bekendte render rundt og laver. Selvom jeg synes det er forkert, så har jeg ikke lyst til at gå ind i det, særligt fordi en del af mit kendskab kommer fra jeg selv har en shady fortid, og jeg synes det et hyklerisk at begynde at melde folk der engang var mine venner fordi jeg selv er blevet et rimelig ordentligt menneske den dag i dag.
9
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 876
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 10763

Indlægaf Madam Pomfrey » 15. okt 2018, 19:39

Jeg ved ikke specielt meget om hvad der måtte foregå af lyssky ting i byen, eller hvor man skal gå hen for at opsøge det - det har aldrig intresseret mig.

Det er et åbent rygte at stedet med thaimassage tilbyder happy ending, men de der har været der for at få massage siger at det ikke virker sådan.
Og måske stedet endda, ud fra tråden at dømme, fremstår lidt for pænt til at være bordel. Men det ligger nok også lidt for åbent til at byens borgere har lyst til at benytte sig af tilbuddet :-P

Det er alment kendt at LTF eller undergrupper kommer til byen for at sælge stoffer, desværre. Og det har været meget åbenlyst hvor det foregik, og hvilke unge mennesker der kastede sig ud i at eksperimentere med den slags.
Og lige der er det altså ikke så fedt at bo i en mindre by, hvor "alle kender alle" - når man ser at den 13 årie søn til medhjælperen henne fra børnehaven, kravle ind i en stor fed bmw, for at handle :tie: (valgte at lave en anonym underretning på de 2 unge jeg vidste hvem var)
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Neverkont
Kort karma: 44
Likede indlæg: 794

Indlægaf Neverkont » 15. okt 2018, 19:56

Lemonella skrev:

Hvor ved du fra at ingen tipper ordensmagten om ulovlighederne?

Det er mit indtryk, at politiet udmærket ved hvad der foregår, og hvor. De venter bare på rettet tidspunkt, at slå til.

Som jeg skrev tidligere har jeg bl.a. gennemskuet slagsstederne p.g.a. politiets jævnlige overvågning, som jeg har kunnet se på mine sene hunde-lufteture. ;)
3
Brugeravatar
Kommodedyret
Likede indlæg: 5200

Indlægaf Kommodedyret » 15. okt 2018, 20:16

Jeg bor lige i orkanens øje. Kan bare slå et smut omkring, nede i gården. Desværre.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 82
Likede indlæg: 2388

Indlægaf Lathyrus » 15. okt 2018, 20:32

Jeg har absolut ingen idé om hvor (om overhovedet) der sælges stoffer i min lille bitte landsby. Jeg har dog en idé om hvor man kan skaffe den slags i et par andre større byer i nærheden.

Jeg kender til et par bordeller langs landevejene hvor jeg jævnligt kører forbi.

Våben har jeg ingen som helst idé om hvor man skaffer.

Men ingen af delene er noget jeg har brug for at få fat i.
0

Tilbage til "Livets forhold"