Skruk tråden

Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3448

Re: Skruk tråden

Indlægaf Ballademager » 1. aug 2016, 17:16

Pyha, min skrukhed er sat lidt på stand-by efter at have delt fly og lufthavn(e) med rimelig mange temmelig overtrætte og ferieramte børn. Tendenserne peger mod enten hyberaktivitet eller hysterisk gråd (var faktisk kortvarigt i tvivl om, om en af dem var blevet slået, nøj, hvor skreg han højt). Ufatteligt, at der kan være så mange decibeller i dem :genert:

Må vist hellere bare se at komme i gang i stedet for at blive at overtænke, gå i panik og forsøge at planlægge det. Ellers bliver det vist ikke til noget :genert:
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Shmartiesh
Kort karma: 19
Likede indlæg: 105

Indlægaf Shmartiesh » 2. aug 2016, 18:11

Ballademager skrev:Pyha, min skrukhed er sat lidt på stand-by efter at have delt fly og lufthavn(e) med rimelig mange temmelig overtrætte og ferieramte børn. Tendenserne peger mod enten hyberaktivitet eller hysterisk gråd (var faktisk kortvarigt i tvivl om, om en af dem var blevet slået, nøj, hvor skreg han højt). Ufatteligt, at der kan være så mange decibeller i dem :genert:

Må vist hellere bare se at komme i gang i stedet for at blive at overtænke, gå i panik og forsøge at planlægge det. Ellers bliver det vist ikke til noget :genert:

Sådan har jeg det også engang imellem :genert:

Eller, sådan har jeg det hver gang jeg er tæt på skrigende børn, sure børn, sultne børn osv... Men med det samme jeg så er sammen med søde børn eller babyer hvor der ikke er utilfredshed, så er jeg hamrende skruk igen.... :stoned: :stoned:
0
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 708

Indlægaf ina » 2. aug 2016, 19:12

Shmartiesh skrev:
Ballademager skrev:Pyha, min skrukhed er sat lidt på stand-by efter at have delt fly og lufthavn(e) med rimelig mange temmelig overtrætte og ferieramte børn. Tendenserne peger mod enten hyberaktivitet eller hysterisk gråd (var faktisk kortvarigt i tvivl om, om en af dem var blevet slået, nøj, hvor skreg han højt). Ufatteligt, at der kan være så mange decibeller i dem :genert:

Sådan har jeg det også engang imellem :genert:

Eller, sådan har jeg det hver gang jeg er tæt på skrigende børn, sure børn, sultne børn osv... Men med det samme jeg så er sammen med søde børn eller babyer hvor der ikke er utilfredshed, så er jeg hamrende skruk igen.... :stoned: :stoned:

Sådan har jeg det også. Og jeg har endda børn i forvejen. :lol:

Når mine skriger, er sure, skændes, slår, er umulige at putte eller ikke sover om natten, så skal vi ikke have flere børn. :nerve: Når de er søde og opfører sig pænt og siger søde ting som "jeg elsker min mor" eller hvis vi ser bittesmå babyer, så er jeg mega skruk. :dåne:
2
Brugeravatar
Modtodel
Kort karma: 1
Likede indlæg: 28

Indlægaf Modtodel » 10. aug 2016, 09:28

Haaalleluja en debat med aktivitet. Jeg er lige ankommet fra the other side (jeg ved ikke hvor hush "jubii"-ordet er herinde; nåmen det er der jeg migrerer fra ;) )

Nåmen min kæreste og jeg er forældre til C på 11,5 måned og jeg er KLAR til at begynde på næste barn. Nok mest pga. min kærestes alder, han fylder 41 lige om lidt og jeg er 28.
Han er ikke helt klar endnu, men sagde selv for nyligt, at når nu C fylder et år om lidt, så kan vi jo gå i gang lige så stille - what ever that means :stoned:

Any who, jeg ville bare melde mig under fanen "Jeg er klaaaar, men startdatoen er ikke sat endnu"

Så hejhej til alle :wave2:

/Modtodel
3
Nogens kæreste siden 25. januar 2013 <3
Nogens mor siden 3. september 2015 <3
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3418

Indlægaf HappyPaww » 13. aug 2016, 10:17

Så er der bestilt tid til at min spiral skal ud - og det bliver på torsdag! :banan:

Er startet på folsyre men har fundet ud af at man vist helst skal holde sig fra Longo Vital som jeg ellers tager :gruble:

Og så skal vi se om vi kan avle en pige, så må prøve at se om det med sex et pr dage før ægløsning kan øge chancen :D

Og selvfølgelig er en lillebror også meget meget velkommen, men da der kun er drengebørn i vores familier synes alle vist at det kunne være hyggeligt med en lille tøs :lun:
5
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 13. aug 2016, 15:11

Shiiiit. Jeg er skruk. Det havde jeg fandme aldrig i mit liv troet. Min kæreste og jeg har været sammen knap 10 måneder. Og nu har vi aftalt at smide p-pillerne når min recept løber ud om et halvt års tid :shock: Det er for sindssygt. Og fantastisk :lun:
6
Brugeravatar
Modtodel

Indlægaf Modtodel » 13. aug 2016, 16:01

Neenah skrev:Shiiiit. Jeg er skruk. Det havde jeg fandme aldrig i mit liv troet. Min kæreste og jeg har været sammen knap 10 måneder. Og nu har vi aftalt at smide p-pillerne når min recept løber ud om et halvt års tid :shock: Det er for sindssygt. Og fantastisk :lun:

Det er den vildeste følelse. Min kæreste og jeg havde også kun været sammen i 1,5 år da vi kiggede hinanden drømmende og lynende forelskede i øjnene og blev enige om, at det var nu.
Og nu sidder der en pige på knapt et år ved siden af mig og kaster ærter efter mig :love2: :lun:

Tror du godt, at du kan vente det halve år? Jeg husker i hevrt fald, at jeg var MEGA utålmodig da vi havde besluttet at vi var klar. Jeg ville bare have det barn NU :lol2:
2
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 13. aug 2016, 16:17

Modtodel skrev:
Neenah skrev:Shiiiit. Jeg er skruk. Det havde jeg fandme aldrig i mit liv troet. Min kæreste og jeg har været sammen knap 10 måneder. Og nu har vi aftalt at smide p-pillerne når min recept løber ud om et halvt års tid :shock: Det er for sindssygt. Og fantastisk :lun:

Det er den vildeste følelse. Min kæreste og jeg havde også kun været sammen i 1,5 år da vi kiggede hinanden drømmende og lynende forelskede i øjnene og blev enige om, at det var nu.
Og nu sidder der en pige på knapt et år ved siden af mig og kaster ærter efter mig :love2: :lun:

Tror du godt, at du kan vente det halve år? Jeg husker i hevrt fald, at jeg var MEGA utålmodig da vi havde besluttet at vi var klar. Jeg ville bare have det barn NU :lol2:

Det kan vi blive nødt til :lol: Jeg er lige startet i job her for to uger siden, så det vil jeg simpelthen ikke byde min arbejdsgiver. Jeg har dårlig nok samvittighed over at starte om et halvt år, så det bliver i hvert fald ikke før. Både for min egen og deres skyld. Og så har jeg som krav at jeg vil giftes før vi får børn, så der er også noget der lige skal klares først :-D
0
Shmartiesh
Kort karma: 19
Likede indlæg: 105

Indlægaf Shmartiesh » 17. aug 2016, 19:21

Jeg er ved at være utålmodig. Selvom der er under 2 mdr. Til jeg smider pillerne. Jeg synes ikke jeg har travlt, men med tanke på at der går vist antal mdr. Fra jeg smider pillerne til jeg måske rent faktisk gravid, så bliver jeg utålmodig. :genert:
0
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 708

Indlægaf ina » 17. aug 2016, 19:23

Håber der er hurtigt bid!

Jeg overvejer at foreslå min mand at vi dropper præventionen til januar. :genert: Tror jeg skræmmer livet af ham.. :lol:
1
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 226
Likede indlæg: 1387

Indlægaf Filipai » 17. aug 2016, 21:56

Jeg er så skruk at det er til at blive sindsyg over. Min stedsøster går og strutter med sin fine mave, og er totalt misundelig på at hun får lov til at levere første barn til familien. Som enebarn og enebarnebarn tænkte jeg jo ikke lige at jeg ville blive overhalet indenom :P
Jeg glæder mig så meget til de får den lille pige, bare så der kan blive stillet lidt af babylysten måske.

Om en uge skal vi ind til fertilitetscheck forsøg, jeg håber at de siger alt er i orden. Der er stadig over et år til at der bliver noget som helst snak om at vi skal starte.
1
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 18. aug 2016, 08:02

SKrukheden er lidt på bero nu hvor jeg har bryllup om 2 år i tankerne, og al budget og penge skal sættes ind på det :D Så nu må et barn godt vente lidt, men skulle det komme undervejs ville det stadig være velkomment. Kæresten har dog sagt han vil tidligst begynde når han er færdigudlært næste år, og det respektere jeg. Men straks jeg kommer til at scrolle forbi en graviditetsbrudekjole kører tankerne da alligevel rundt :D
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 226
Likede indlæg: 1387

Indlægaf Filipai » 18. aug 2016, 08:04

Luffegås skrev:SKrukheden er lidt på bero nu hvor jeg har bryllup om 2 år i tankerne, og al budget og penge skal sættes ind på det :D Så nu må et barn godt vente lidt, men skulle det komme undervejs ville det stadig være velkomment. Kæresten har dog sagt han vil tidligst begynde når han er færdigudlært næste år, og det respektere jeg. Men straks jeg kommer til at scrolle forbi en graviditetsbrudekjole kører tankerne da alligevel rundt :D

Har bryllup om 1 år, og alligevel går jeg at tænker på at jeg lige kan nå og snige en baby ind i mellemtiden.

Nu har vi så bestilt en måned til Thailand, så der vil det ikke være skidesmart. Men øj jeg gad gerne.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3418

Indlægaf HappyPaww » 18. aug 2016, 08:14

Spiralen er kommet ud her til morgen, men jeg skulle også have lavet celleskrab, da jeg har udskudt lidt for længe. Og lægen syntes jeg blødte for meget og spurgte ind til historik osv., så nu er jeg henvist til gynækolog osv., når vi har fået svar på celleprøven :trist:

Ved jo godt, at der nok ikke er noget farligt (jeg har altid haft meget sarte slimhinder og bløder meget nemt), men vil bare gerne have svar så vi kan finde ud af, om vi rent faktisk må/bør gå i gang :( Hader bare den uvished :sur:
0
Brugeravatar
Modtodel

Indlægaf Modtodel » 18. aug 2016, 08:15

HappyPaww skrev:Spiralen er kommet ud her til morgen, men jeg skulle også have lavet celleskrab, da jeg har udskudt lidt for længe. Og lægen syntes jeg blødte for meget og spurgte ind til historik osv., så nu er jeg henvist til gynækolog osv., når vi har fået svar på celleprøven :trist:

Ved jo godt, at der nok ikke er noget farligt (jeg har altid haft meget sarte slimhinder og bløder meget nemt), men vil bare gerne have svar så vi kan finde ud af, om vi rent faktisk må/bør gå i gang :( Hader bare den uvished :sur:

Øv altså. Den sæags uvidhed er bare ikke sjov. Selv om du, som du siger, godt ved at der ikke er noget, så er ventetid bare uhyggelig.
1

Tilbage til "Graviditet"