Civil anholdelse

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Albert Johansen
Kort karma: 0
Geografisk sted: Brønshøj

Civil anholdelse

Indlægaf Albert Johansen » 16. dec 2015, 06:58

Goddag, det er heldigvis alle gode borgere i dette land tilladt at udføre en anholdelse, om man måtte være vidende til noget, der overtræder loven. Jeg har da skam i tilgift selv udført sådanne en række anholdelser i løbet af min "karriere", da jeg finder, det kan være med til at peppe hverdagen lidt op. Mit spørgsmål er nu, hvornår I andre mener, civile anholdelser er i orden?

Kærlig hilsen Albert Johansen
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3266

Re: Civil anholdelse

Indlægaf Hunkat » 16. dec 2015, 07:03

Jeg har en stedsøster som havde en voldelig kæreste. Min stedfar foretog en civil anholdelse af idioten og overlod ham til politiet, så ja, jeg synes sagtens en civil anholdelse kan være i orden.

Men man skal være meget varsom med ikke at optræde i affekt, man er simpelthen nødt til at have beviserne i orden og være sikker på at man ikke sætter sig selv eller andre i fare ved sine handlinger. I 99% af tilfældene bør man overlade politiets arbejde til politiet.
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 18
Likede indlæg: 319

Indlægaf Nicolait » 16. dec 2015, 23:26

Jeg har aldrig foretaget en civil anholdelse, men hvis det kom til at ske, ville det nok være i forbindelse med noget vold eller tyveri af en art, tænker jeg.
0
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2708

Indlægaf Urtekussen » 17. dec 2015, 05:26

Jeg foretog engang en civil anholdelse af en troll.

Ikke fordi han var troll, men fordi han var en ualmindeligt dårlig troll.
6
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:

Tilbage til "Livets forhold"