November 2018 - Fællestråd

No1
Kort karma: 148
Likede indlæg: 2193

Re: November 2018 - Fællestråd

Indlægaf No1 » 4. nov 2018, 13:42

Jeg har et overordnet mål, der hedder at komme i bedre form. Jeg vil gerne have en bedre kondition og bedre udholdenhed. Derudover skal træning ikke være obligatorisk, men jeg har fået vendt det til at være noget rart og det fungerer som terapi lige pt.

Derfor:

Træning to-tre gange om ugen. (Det er ok at holde hvil. Jeg *skal* have lyst.)
Når jeg er i træningscenteret, så vil jeg gerne bruge en times tid. Den time kan bruges på alt fra løbebåndet til squats, vægte og hvad der ellers er. Jeg bestemmer selv, hvilken slags dag det er.

I denne uge har jeg været afsted fire gange, hvor jeg har været på løbebåndet 1 time hver gang, lavet nogle øvelser ift. armene og så har jeg lavet squats.

Min badevægt virker ikke, og det er ret demotiverende for mig, hvis min vægt fx ikke flytter sig, så derfor ser jeg ikke på den lige pt. I stedet for tager jeg mine mål (hals, hofte, talje, bryst) en gang imellem, og kan der se, at jeg har tabt et par centimeter hist og her.
3
Don't get so tolerant that you tolerate intolerance.
Nuttede-Nuser
Kort karma: 75
Likede indlæg: 557

Indlægaf Nuttede-Nuser » 4. nov 2018, 14:04

Jeg vil gerne være med her igen. Jeg arbejder virkelig på at blive mere disciplineret i forhold til motionen. I den her uge har jeg holdt fri, vi har været til både Anders Matthesen og til firma ståhej på pejsegården. Så i dag står den på afslapning og hurtig mad. Og i morgen skal det igen hedde træning og sund mad.

Mål for næste uge.
Træning min x 4. Gerne flere.
Spise mindre kulhydrat og mere protein og groft.
Svømning på en af mine fridage.
MAX 1 cola om dagen.
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 404
Likede indlæg: 3543

Indlægaf Ally » 4. nov 2018, 17:21

Idet jeg havde rigtig stor glæde af min tidligere PT'er i forbindelse med træning i FW, har jeg besluttet at starte endnu et forløb i centret. Dog ikke med ham, men en af hans kvindelige kolleger, der er kostvejleder og vanecoach. Træningen er der styr på, men kosten kan der uden tvivl komme meget bedre styr på, hvorfor jeg har valgt at gøre noget ved det.

Tidligere i dag mødtes vi til en snak omkring forløbet, forventninger m.m. og inden længe starter vi op. For real. Jeg glæder mig rigtig meget og er spændt på, hvad forløbet kan føre med sig med henblik på vægttab, styr på dårlige vaner m.m.
5
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Indlægaf Alphilia » 4. nov 2018, 18:54

November er kommet ret godt fra start med 3x (konditions)træning på 4 dage. Jeg er virkelig stolt af mig selv for at komme afsted efter travle arbejdsdage. Dén havde jeg ikke set komme, men det er virkelig et pusterum hvor jeg ikke tænker på noget og jeg kan lide at se og mærke min krop blive stærkere.
Den allerstørste motivation er dog helbredet - de der blodprøver må gerne fortsætte med at være pæne uden medicin.

Maden går det også okay med, dog snacker jeg lidt for mange “sunde” snacks tænker jeg. Slik og jage går det ok med at holde sig fra
3
Brugeravatar
Skinkehunden
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1085

Indlægaf Skinkehunden » 4. nov 2018, 21:43

Så skete der endelig lidt på vægten, jeg har rundet -17,1 kg siden april :D

Så jeg fortsætter den gode stil :gogo:

6ED408F7-4762-4B13-B16D-EFC7AA145E8F.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Skinkehunden

Indlægaf Skinkehunden » 4. nov 2018, 22:33

Wooow, det blev stort det billede :gisp: :lol: :genert:
0
Brugeravatar
Phlox9
Kort karma: 39
Likede indlæg: 799

Indlægaf Phlox9 » 5. nov 2018, 11:28

Jeg vil også gerne være med igen - jeg fortsætter med Gritholdene og Total Body Workout i mit træningscenter 3x om ugen som et minimum, og så må der gerne komme ekstra træning til som f.eks. løb og Synrgy 360. Og stadig kun usunde ting maks. 1 dag om ugen (det går ret godt lige pt.)

Der starter et nyt hold i næste uge - det hedder Blaze og er en kombination af cardio og styrke, jeg er ret spændt. Har tilmeldt mig en prøvetime på lørdag.

I september tilmeldte mig et vintersvømningsarrangement - det var i går, og det var overraskende skønt! :) Vandet var 7 grader, men solen skinnede og det var en virkelig fed oplevelse - vi har aftalt, at vi gør det igen næste år, men så 150 meter i stedet for 100 :D

Det her er Blaze: https://vimeo.com/253214335
1
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 183
Likede indlæg: 2606

Indlægaf Stitch » 5. nov 2018, 12:08

Jeg fik trænet i weekenden og i morges :banan: Maden... tjah.. fik da spist lidt chokolade i weekenden men ikke så slemt igen. Glemmer dog at drikke nok væske - det skal jeg helt klart rette op på :)
2
LaMariposa
Kort karma: 390
Likede indlæg: 6399

Indlægaf LaMariposa » 5. nov 2018, 13:32

Var til Pump i går for første gang i næsten tre uger. Det var lækkert, og jeg er mega øm i dag. Det er altså lidt rart med en god omgang træningsømhed :genert: :D
3
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"
Brugeravatar
Phlox9
Kort karma: 39
Likede indlæg: 799

Indlægaf Phlox9 » 5. nov 2018, 13:39

LaMariposa skrev:Var til Pump i går for første gang i næsten tre uger. Det var lækkert, og jeg er mega øm i dag. Det er altså lidt rart med en god omgang træningsømhed :genert: :D

Åh, kender det så godt. Jeg var til Grit Cardio i går morges og lavede den nyeste release for første gang - ouch, det kan også mærkes i dag, den her release er ret.. intensiv i glute-området :lol:
3
LaMariposa
Kort karma: 390
Likede indlæg: 6399

Indlægaf LaMariposa » 5. nov 2018, 13:59

Phlox9 skrev:
LaMariposa skrev:Var til Pump i går for første gang i næsten tre uger. Det var lækkert, og jeg er mega øm i dag. Det er altså lidt rart med en god omgang træningsømhed :genert: :D

Åh, kender det så godt. Jeg var til Grit Cardio i går morges og lavede den nyeste release for første gang - ouch, det kan også mærkes i dag, den her release er ret.. intensiv i glute-området :lol:

Sådan er LesMills. Hver gang man ser en release tænker man, at nu kan det ikke blive vildere. Når den næste release så kommer, så finder man ud af, at det godt kan blive endnu hårdere :lol: Hold kæft, hvor har jeg været smadret de gange, hvor jeg skulle lære et nyt program :love:
2
:lun:

"I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me"
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 404
Likede indlæg: 3543

Indlægaf Ally » 6. nov 2018, 07:25

I går modtog jeg en masse træningstøj- og sko, jeg havde bestilt online. Sådan noget kan virkelig motivere mig til at komme til træning - dog ikke i dag, da det lige skal vaskes inden brug, men forhåbentlig kan jeg indvie noget af det i morgen. Jeg købte både sneakers til dagligdags brug, træningsbluser- og T-shirts og de fedeste træningssko. I'm in love :love:

Billede
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Indlægaf Alphilia » 6. nov 2018, 07:39

Det er så lækkert med nyt grej
1
Brugeravatar
Skinkehunden

Indlægaf Skinkehunden » 6. nov 2018, 08:02

Skønt med nyt udstyr :D Jeg skal selv have købt mig en sportsbh, leggings og evt en top mere. Men det er selvfølgelig også oplagt at ønske sig det nu jeg har fødselsdag i næste måned + julen :santa2:

Jeg har banditten hjemme i denne uge, så ugens træning må blive om aftenen - i går var vi dog i mødregruppe om formiddagen hvor jeg gik hjem derfra - 5 km i råkoldt snuskvejr :syg: plus jeg bagte boller mv om eftermiddagen. Så det var vist dagens træning, jeg var også godt træt og faldt i søvn på sofaen i aftes v spisetid :genert:

I aften skal jeg så ned og træne som jeg plejer :)
2
Patience
Kort karma: 41
Likede indlæg: 1056

Indlægaf Patience » 6. nov 2018, 08:33

Jeg er udfordret pt - jeg havde vejedag igår og det var egentlig fint. Jeg havde tabt 400 g, og det er jeg helt tilfreds med.
Udfordringen er så at jeg mistede min kat igår - og min automat reaktion i forbindelse med alle svære følelser er at spise. Jeg håber og tror jeg kan holde mig fra den værste trøstespisning, men det bliver svært - det ved jeg. Så jeg vil være rigtig tilfreds, hvis jeg bare holder vægten i denne uge.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.

Tilbage til "Sund og/eller slank"