Nytårsaften

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
LadyFox
Kort karma: 1465
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 25029

Re: Nytårsaften

Indlægaf LadyFox » 12. dec 2018, 17:28

LadyFox skrev:Jeg skal bare være hjemme med min hund. Det er første nytår han bor hos mig, og før det boede han på landet. Han er ikke en særlig mentalt stærk hund så jeg er spændt/nervøs for hvad han vil sige til et nytår i København. Hvis ikke jeg ender med at booke en overnatning uden for byen.

Nå, det endte at Momo og jeg skal gøre Bella Sky usikker, med en aften i nattøj, Netflix, bobler og roomservice.
7
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
Primerose
Kort karma: 146
Likede indlæg: 1809

Indlægaf Primerose » 12. dec 2018, 20:55

Min kæreste og har endnu ikke planer for nytårsaften :panik:
De fleste af vores venner har små børn og holder stille familieaftener, og ellers er vores venner ude at rejse.

Vi ville ellers gerne bruge aftenen med nogle andre. Spise god mad, drikke lækre vine og have lidt festlig stemning. Men det tyder på at det er for sent at finde sådan noget nu, desværre.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2633
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 25732

Indlægaf kidkomb » 12. dec 2018, 21:25

Primerose skrev:Min kæreste og har endnu ikke planer for nytårsaften :panik:
De fleste af vores venner har små børn og holder stille familieaftener, og ellers er vores venner ude at rejse.

Vi ville ellers gerne bruge aftenen med nogle andre. Spise god mad, drikke lækre vine og have lidt festlig stemning. Men det tyder på at det er for sent at finde sådan noget nu, desværre.

Festen og gæsten? (Det der radioprogram)
0
Min yndlingsstilling er søstjernen.
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 243
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 5043

Indlægaf Miss_no_More » 12. dec 2018, 21:32

kidkomb skrev:
Primerose skrev:Min kæreste og har endnu ikke planer for nytårsaften :panik:

Festen og gæsten? (Det der radioprogram)

Det findes også som gruppe på Facebook ;)
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1598
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 20088
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. dec 2018, 14:47

Ado skrev:Vi kører tema ligesom sidste år. Der var det Titanic og med samtlige retter fra første klasse. Det var skide sjovt, men 10 retter var meget at stå med til 25 mennesker. I år kører vi Moulin Rouge tema og laver fem retter. Masser af det bedste fra det franske køkken.

Forsiden af vores invitation. Jeg har lige malet et par detaljer over, men I kan se det franske tema. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 159
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 3107

Indlægaf Ladysparrow » 13. dec 2018, 14:50

Ado skrev:
Ado skrev:Vi kører tema ligesom sidste år. Der var det Titanic og med samtlige retter fra første klasse. Det var skide sjovt, men 10 retter var meget at stå med til 25 mennesker. I år kører vi Moulin Rouge tema og laver fem retter. Masser af det bedste fra det franske køkken.

Forsiden af vores invitation. Jeg har lige malet et par detaljer over, men I kan se det franske tema. :D

Hold nu da helt op, hvor gennemfört... :lun: Hvem der bare var gäst hos jer.
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 159
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 3107

Indlægaf Ladysparrow » 13. dec 2018, 14:56

Nå men jeg tror vores aften er på plads. Min kæreste ville gerne at vi lavede mad sammen, og gerne i stil som da vi havde en Bagedyst konkurrence. Så nu skal vi hver især lave sliders - og så bedømmer vi hinanden. Senere på aftenen skal vi spise gode oste og hjemmebagt knækbrød og kiks.

Champagnen er på plads: Bollinger. Og ellers bliver det øl.

Musik bliver vores playliste og vinylplader.

Underholding bliver spil og snak.

Regner med at det nye år skåles ind på vores tagterrasse med udsigt over landsbyen.
2
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1598
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 20088
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. dec 2018, 14:56

Ladysparrow skrev:
Ado skrev:

Hold nu da helt op, hvor gennemfört... :lun: Hvem der bare var gäst hos jer.

Århh, hvor er du sød! Tusind tak. :lun:
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1541
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 14043

Indlægaf Fru Sunshine » 13. dec 2018, 15:39

Vi kommer så til at sidde hjemme sammen med svigermor. Jamen hurra! Eller noget.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
SAGA
Kort karma: 31
Likede indlæg: 742

Indlægaf SAGA » 13. dec 2018, 16:01

Jeg skal spise hos mine forældre, de bor 500 meter fra mig og efter middagen går jeg og min hund hjem.

Jeg disker op med sodavand, chips, chokolader og appelsiner til mig, og Saga får en stort rå ben fra enten lam, hest eller hjort.
Det kan hun hygge sig med i mange, mange timer og hun opdager ikke rigtigt at der bliver skudt lidt fyrværkeri af.
Vi bor heldigvis et sted uden ret mange mennesker, og de er ikke voldsomt skydegale.

Mine forældre kigger som regel ind med bobler lige inden midnat. Derefter går de over de genboen. Så går jeg ud med hunden og går så i seng.
2
A dream is a wish your heart makes.
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 132
Likede indlæg: 2137

Indlægaf billiebean » 13. dec 2018, 16:29

Bliver hjemme eller i forældrenes sommerhus med vores datter på 6 mdr. Eneste andet sikre er at vi i år vil prøve at lave hummer!
0
Fræksak
Kort karma: 180
Likede indlæg: 1665

Indlægaf Fræksak » 17. dec 2018, 19:00

Jeg tror nok, vi ender med at være alene i år (mig, manden og vores to døtre). Det har vi faktisk aldrig prøvet før. Jeg synes det lyder vildt hyggeligt, men især vores 13-årige synes det lyder super kedeligt. Jeg tænker også at vi skal passe på, at vi ikke bare ender med at ligge og stene på sofaen kl. 20.30, men det kan vi vel planlægge os ud af. Det burde være muligt at lave en fest bare os fire, selv om vi er vant til at have andre at spille bold med, om jeg så må sige.

Der er bare ikke lige nogen, der har spurgt os i år, og nu synes jeg det virker lidt sent eller desperat at begynde at skrive rundt til folk :genert:.
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 1022
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 11346

Indlægaf Rikke » 17. dec 2018, 19:06

Jeg skal fejre første del af dagen/aftenen sammen med min 12-årlige datter og min eksmand. De er begge to 8 år oppe i hovedet, når det kommer til fyrværkeri, så traditionen tro tager jeg nok hjem til mig selv ved 22-tiden, når de alligevel står ude med sikkerhedsbriller og et voldsomt krudtarsenal :D
De sidste år har jeg været i mit eget selskab og tanker om året, der gik og året, der kommer.
I år bliver det i dejligt selskab med UnderBo :lun:
4
:whip:
Honningprut
Kort karma: 107
Geografisk sted: Indre Udkantsdanmark
Likede indlæg: 1207

Indlægaf Honningprut » 17. dec 2018, 19:54

Sådan som det ser ud lige nu skal min kæreste og jeg holde Nytår alene, min søn skal over til sin far sidste halvdel af juleferien. Jeg regner med at vi skal spise noget lækkert mad, se dronningens Nytårstale, og ellers bare hygge os foran fjernsynet.
0
I'm little My, and i bite because I like it :blomst: :lun:
1234
Kort karma: 89
Likede indlæg: 2260

Indlægaf 1234 » 17. dec 2018, 20:51

Vi får besøg af min mands efterskolevenner. Vi bliver 6 voksne og et barn. Jeg tror fokus bliver på god mad, brætspil og så skal vi stå på tagterrassen kl. 12 og se udover Nørrebro.
0

Tilbage til "Fest og bryllup"