Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 364
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 3552

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lurende Peber » 31. okt 2018, 19:36

Santa skrev:
Lurende Peber skrev:
HappyPaww skrev:
Allmost_Famous skrev:Den fyr, der slog og skubbede sin kæreste og rev hende af sted i armen mod hendes vilje.

Og alle de røvhuller, der bare stod og så på, da jeg måtte bruge mig selv som blokade for at han ikke kunne nå hende (jeg tilbød at køre hende hvorhen hun ville, og hun bad mig køre hende hjem til sin mor). Selv da han var helt oppe i mit ansigt og var særdeles truende, og jeg råbte om hjælp til de tre store mænd, der stod mindre end fem meter væk, skete der intet.
Den ene mumlede, at de da kunne ringe efter politiet, og ellers måtte de to "klare det internt".

Fucking lortemennesker!

Hvor er det langt ude, sp berøringsangste folk er. Flot du stillede dig imellem. Håber du er ok selv :ae:
Godt at du blandede dig og at der ikke skete dig noget. Men jeg kan desværre godt forstå, hvis de “tre store mænd” ikke ville risikere en voldsdom ved at blande sig fysisk. Ringe kan man så godt, selv om der ofte ikke er ressourcer til, at politiet reagerer.

Men hvis de nu alle tre blot havde stillet sig hen ved siden af AF, så var han højst sandsynligt stukket af.

“Måske” er efter min mening mere realistisk end “højst sandsynligt” Jeg har oplevet ophidsede personer tage de mærkeligste (og selvskadende) beslutninger. Nå, vil ikke afspore eller nedgøre AFs handling :blomst:
4
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 645
Likede indlæg: 8057

Indlægaf Dmitra » 9. nov 2018, 08:47

Jeg har lige talt med den mest nedladende ****** :cuss: hos Himmerland Boligforening. Jeg skulle på siden tilføje boligønsker, den ville simpelthen ikke gøre det. Nå, men jeg ringer derind, hun siger jeg skal prøve at lukke alt ned og starte forfra. Nå, så langt så godt, jeg lægger på og forsøger. Den vil fortsat ikke.

Jeg ringer igen, får desværre samme dame i røret og prøver igen at forklare hende. Jamen hun da ikke forstå hvad det er jeg ikke kan finde ud, det kan da ikke passe jeg ikke kan finde ud af det osv. Jeg forsøger at sige at jeg sgu da godt kan finde ud af det men at siden ikke vil gemme det. Nå, hun spørger efter mit login for nu vil hun da lige prøve, og jeg må give hende mine kriterier. Jeg gør det samtidig for jeg ved jeg har gjort det samme x mange som hun gør nu. Så skal jeg klikke på en "se liste", det gør vi begge, jeg får igen en "bliv medlem" skærm hvor hun får en liste. Så spørger jeg hende om det mon er fordi det skal være fra en computer hvor jeg bruger min telefon da jeg ikke har andet. Hun siger ja, det skal være fra en computer. Nå, siger jeg så. Så var det jo nok heller ikke fordi jeg ikke kunne finde ud af det. Og forventer egentligt en form for undskyldning da hun hele tiden har talt til mig som om jeg var småtbegavet, men næh nej, jeg får blot et, "nå, men jeg kunne jo ikke vide du sad med en tlf".

For helvede hvor jeg hader den slags mennesker. Selvom jeg ved jeg intet forkert gjorde får jeg alligevel lidt en knude i maven. Hun hjalp mig da, bevares, men serviceminded var hun godt nok ikke.
7
Life is the bitch, and death is her sister.
Sleep is the cousin, we're a fuckin' family picture :deer:
bluetof1
Kort karma: 729
Likede indlæg: 4565

Indlægaf bluetof1 » 9. nov 2018, 13:55

Jeg har lige været igennem Kastrup Lufthavn to gange på en uge. I dag var der ingen problemer og mødte endda en sød OG serviceminded DSB-mand.
Men sidste fredag... jeg skulle spørge efter gate til Kangerlussuaq for der kom bare ikke noget op. Jeg går hen til ansat i lufthavnen og spørger "undskyld, kan du hjælpe mig?" Han svarer surt "det ved jeg ikke! Kan jeg?!". Jeg kunne SE hvordan han rullede øjne.
Jeg gloede bare på ham og spurgte så efter gate til Kangerlussuaq hvorefter han svarede ved at pege i en ikke nærmere specificeret retning mens han vendte sig om og gik.
Manden ved siden af mig konstaterede knastørt at der vist var en der, som ikke havde brug for drikkepenge.
7
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Selma156
Kort karma: 110
Likede indlæg: 1417

Indlægaf Selma156 » 10. nov 2018, 20:55

Min veninde og jeg var på bodega i går. Jeg ved godt, at det kan være et sted, der er sære typer, men som regel er folk jo flinke og i festhumør.

Vi prøver at finde en plads, for der er totalt proppet. En midaldrende mand i baren tilbyder os to barstole ved siden af ham, og vi takker. Min veninde når dårligt at sætte sig, og jeg står stadig og tager overtøj af, da en anden mand kommer hen og hiver hende ned fra stolen! "Hallo, søster, her sidder jeg altså!" snerrer han. Min veninde blev helt paf, men jeg udbrød vredt: "Sikken gentleman, hva?!" Så gik vi. Seriøst, hvad bilder folk sig ind.
0

Tilbage til "Generelt"