Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 153
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 4181

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 25. dec 2015, 19:11

Er det upassende at min første tanke er at han er sur fordi han ikke selv får sex nok?

http://politiken.dk/debat/ECE2990157/den-galante-gentleman-er-udrydningstruet/

Personligt skulle jeg ikke nyde noget af at knalde med en fyr som insisterede på at kalde det 'seksuelt samkvem'
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 225
Likede indlæg: 3005

Indlægaf Moxy-lady » 25. dec 2015, 19:16

Apropos gamle mænd med upassende opførsel, kom jeg til at tænke på min mosters eksmand (som kendte mig som lille) og hans kammerat (som var en ven af familien, men som jeg ikke kendte så godt, men mødte et par gange om året) der til et kobberbryllup i familien omtalte mig som en "dejlig skede". Jeg var 16. Og chokeret. Jeg kan godt fortælle jer at der blev ballade. Mine mostre og min mor gik helt basærk på ham, da jeg, meget chokeret, fortalte det.
6
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 830

Indlægaf Maoam » 25. dec 2015, 19:49

Moxy-lady skrev:Apropos gamle mænd med upassende opførsel, kom jeg til at tænke på min mosters eksmand (som kendte mig som lille) og hans kammerat (som var en ven af familien, men som jeg ikke kendte så godt, men mødte et par gange om året) der til et kobberbryllup i familien omtalte mig som en "dejlig skede". Jeg var 16. Og chokeret. Jeg kan godt fortælle jer at der blev ballade. Mine mostre og min mor gik helt basærk på ham, da jeg, meget chokeret, fortalte det.

:tie: :ad!:
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1289
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10937

Indlægaf kidkomb » 25. dec 2015, 22:24

Svogers svigerfar, som idag til julefrokosten fortalte, at han havde været i Bilka og fundet noget nedsat kød, men at der var nogen, der havde stjålet det fra hans vogn. Det er eddermanme upassende og grådigt.
Men... han slutter af med "Det er også de skide fremmedarbejdere"

Oh, well, kødstjæleren fik skarp konkurrence på upassende-området.
12
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 299
Likede indlæg: 4083

Indlægaf Lemonella » 26. dec 2015, 05:11

kidkomb skrev:Svogers svigerfar, som idag til julefrokosten fortalte, at han havde været i Bilka og fundet noget nedsat kød, men at der var nogen, der havde stjålet det fra hans vogn. Det er eddermanme upassende og grådigt.

Havde jeg hørt sådan en bemærkning, tror jeg nok der var kommet en sarkastisk/ironisk/spydig udtalelse fra mig. Sådan lidt a la "nå, jeg vidste ikke du købte halalslagtet kød".
3
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1289
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 10937

Indlægaf kidkomb » 26. dec 2015, 07:02

Lemonella skrev:
kidkomb skrev:Svogers svigerfar, som idag til julefrokosten fortalte, at han havde været i Bilka og fundet noget nedsat kød, men at der var nogen, der havde stjålet det fra hans vogn. Det er eddermanme upassende og grådigt.

Havde jeg hørt sådan en bemærkning, tror jeg nok der var kommet en sarkastisk/ironisk/spydig udtalelse fra mig. Sådan lidt a la "nå, jeg vidste ikke du købte halalslagtet kød".

Jeg er så upassende, at jeg har vurderet manden til at være, godt nok muligvis i øvre halvdel af spektret, sinke. Nogle mennesker gider jeg ikke engang have en samtale med.
Ikke fordi hans holdning eller fordomme, eller endda åbenlyst uintelligente måde at forholde sig til verden ikke pisser mig af i princippet, men ligesom jeg ikke bliver vred, når børn ikke forstår en given problemstilling, så bliver jeg det heller ikke gerne, når det er en retarderet der er tale om.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 349

Indlægaf OsCoccygis » 27. dec 2015, 17:40

SuperBrugsen er begyndt at sælge fastelavnsboller :nerve: lad os da lige komme ind i det nye år
10
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 27. dec 2015, 17:43

OsCoccygis skrev:SuperBrugsen er begyndt at sælge fastelavnsboller :nerve: lad os da lige komme ind i det nye år

^WTF?? :forvirret2:
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9321

Indlægaf 2SHY » 27. dec 2015, 18:07

OsCoccygis skrev:SuperBrugsen er begyndt at sælge fastelavnsboller :nerve: lad os da lige komme ind i det nye år

Og det er ikke bare "nytårsboller"? Ligesom de forsøgte sig med "Halloween boller" som altså bare var fastelavnsboller med orange glasur på :nej:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 349

Indlægaf OsCoccygis » 27. dec 2015, 18:10

2SHY skrev:

Og det er ikke bare "nytårsboller"? Ligesom de forsøgte sig med "Halloween boller" som altså bare var fastelavnsboller med orange glasur på :nej:

På prisskiltene stod der "fastelavensboller" og der var både de wienerbrødsagtige med flødeskum og gammeldags. :stoned:
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 653
Likede indlæg: 5439

Indlægaf ManicNinja » 27. dec 2015, 18:13

Det lyder satamar lovende - jeg misser altid fastelavnsbollerne. Nu er der da forhåbning om, jeg husker at komme forbi og få mig et par stykker. Jeg satser i øvrigt på, vi får banket nogle flere højtider på plads, sådan at der ikke er bolle-ophold i løbet af året! :savl:
6
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9321

Indlægaf 2SHY » 27. dec 2015, 18:13

OsCoccygis skrev:
2SHY skrev:

På prisskiltene stod der "fastelavensboller" og der var både de wienerbrødsagtige med flødeskum og gammeldags. :stoned:

Ej det er altså også lige tidligt nok for mig :nej:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 856
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 8019

Indlægaf Daine » 27. dec 2015, 19:17

ManicNinja skrev:Det lyder satamar lovende - jeg misser altid fastelavnsbollerne. Nu er der da forhåbning om, jeg husker at komme forbi og få mig et par stykker. Jeg satser i øvrigt på, vi får banket nogle flere højtider på plads, sådan at der ikke er bolle-ophold i løbet af året! :savl:

:gruble: :wacko: :nerve: :gisp:
4
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 27. dec 2015, 19:30

ManicNinja skrev:Det lyder satamar lovende - jeg misser altid fastelavnsbollerne. Nu er der da forhåbning om, jeg husker at komme forbi og få mig et par stykker. Jeg satser i øvrigt på, vi får banket nogle flere højtider på plads, sådan at der ikke er bolle-ophold i løbet af året! :savl:

Du har helt klart været single for længe. :lol:
6
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 513
Likede indlæg: 2093
Kontakt:

Indlægaf Vira » 27. dec 2015, 19:36

Bolle-ophold er bare noget af det værste. Kan næsten ikke klare det :D :lol2: :lol:
11
I'm not limited edition, I'm weird.

Tilbage til "Generelt"