Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 139
Likede indlæg: 1534

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf flicka » 3. jan 2016, 21:57

Folk, der kører fra dyr, der er blevet påkørt af dem og stadig er i live, er i den grad upassende! :cuss: :sur:

Jeg har lige stået udenfor i det her kulde og ventet på Falck i lidt over 1/2 time med en kat, der sandsynligvis var blevet påkørt og gik forvirret rundt :trist:
4
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Badesandalen » 4. jan 2016, 23:10

Jeg synes det er upassende at edderkopper kravler rundt over det hele. Det kan godt være at det kun var et stankelben, men edderkopper hører ikke hjemme på toiletpapiret! :nerve:
1
"One of the pigeons turned out to be a pinecone."

Brugeravatar
Flora
Kort karma: 414
Likede indlæg: 8145

Indlægaf Flora » 5. jan 2016, 00:14

Badesandalen skrev:Jeg synes det er upassende at edderkopper kravler rundt over det hele. Det kan godt være at det kun var et stankelben, men edderkopper hører ikke hjemme på toiletpapiret! :nerve:

Enig! Ej heller i brusekabinen, hvor mine ynder at tumle rundt. Gå væk, små lortedyr! :evil:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2408

Indlægaf Badesandalen » 5. jan 2016, 00:18

Flora skrev:
Badesandalen skrev:Jeg synes det er upassende at edderkopper kravler rundt over det hele. Det kan godt være at det kun var et stankelben, men edderkopper hører ikke hjemme på toiletpapiret! :nerve:

Enig! Ej heller i brusekabinen, hvor mine ynder at tumle rundt. Gå væk, små lortedyr! :evil:

Åh ja! Det værste er hvis der sidder en edderkop på badeforhænget, og man ikke har set den når man går ind... :panik:
1
"One of the pigeons turned out to be a pinecone."

Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1701
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 15597

Indlægaf kidkomb » 5. jan 2016, 07:23

Jeg synes denne her er så sød :blush2:
[IMG]IMG_20160105_082232.JPG[IMG]
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
20
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 162
Likede indlæg: 2109

Indlægaf dykkersild » 5. jan 2016, 08:15

Mor og datter på cykelstien i morges - mor med cykelhjelm og lygter - og foran datteren i det helt store nye lyserøde barbi-udstyr - mit bud er at hun går i 0-klasse. Fin cykelhjelm - også i lyserød. Hvorfor FANDEN har barnet ikke lygter på - jamen jeg bliver altså stiktosset!. Jeg cykler samme tid hver dag - ser jeg hende igen i løbet af ugen, så bliver jeg altså nødt til at spørge til det. Man kan få et par lygter for max. 50 som opfylder alle krav - så må hun sælge en af datterens barbiting for at få råd - alternativt kan hun få 50,- af mig. Jamen altså jeg har ikke ord for, hvor upassende jeg syntes det er.
7
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 330
Likede indlæg: 1697

Indlægaf Thestral » 5. jan 2016, 08:34

dykkersild skrev:Mor og datter på cykelstien i morges - mor med cykelhjelm og lygter - og foran datteren i det helt store nye lyserøde barbi-udstyr - mit bud er at hun går i 0-klasse. Fin cykelhjelm - også i lyserød. Hvorfor FANDEN har barnet ikke lygter på - jamen jeg bliver altså stiktosset!. Jeg cykler samme tid hver dag - ser jeg hende igen i løbet af ugen, så bliver jeg altså nødt til at spørge til det. Man kan få et par lygter for max. 50 som opfylder alle krav - så må hun sælge en af datterens barbiting for at få råd - alternativt kan hun få 50,- af mig. Jamen altså jeg har ikke ord for, hvor upassende jeg syntes det er.
Stik hende et par lygter i stedet for pengene. Pengene går nok bare til flere Barbie ting :genert:
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
dykkersild

Indlægaf dykkersild » 5. jan 2016, 10:39

Thestral skrev:
dykkersild skrev:Mor og datter på cykelstien i morges - mor med cykelhjelm og lygter - og foran datteren i det helt store nye lyserøde barbi-udstyr - mit bud er at hun går i 0-klasse. Fin cykelhjelm - også i lyserød. Hvorfor FANDEN har barnet ikke lygter på - jamen jeg bliver altså stiktosset!. Jeg cykler samme tid hver dag - ser jeg hende igen i løbet af ugen, så bliver jeg altså nødt til at spørge til det. Man kan få et par lygter for max. 50 som opfylder alle krav - så må hun sælge en af datterens barbiting for at få råd - alternativt kan hun få 50,- af mig. Jamen altså jeg har ikke ord for, hvor upassende jeg syntes det er.
Stik hende et par lygter i stedet for pengene. Pengene går nok bare til flere Barbie ting :genert:

Jeg har faktisk mere lyst til bare at stikke hende et par flade - men så skal jeg nok flytte indlægget til; hvad har du sidst gjort, der var prollet.
2
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 330
Likede indlæg: 1697

Indlægaf Thestral » 5. jan 2016, 10:41

dykkersild skrev:
Thestral skrev:

Jeg har faktisk mere lyst til bare at stikke hende et par flade - men så skal jeg nok flytte indlægget til; hvad har du sidst gjort, der var prollet.
:lol:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Smiling_Goat
Kort karma: 619
Likede indlæg: 9623

Indlægaf Smiling_Goat » 5. jan 2016, 10:42

Jeg kan også blive helt arrig, når jeg ser en cyklist uden lygter. Rettelse, når jeg er ved at køre ind i en cyklist uden lygter. Jeg ser ikke ret godt i mørke og de materialiserer sig ligesom bare pludseligt foran mig, og så er jeg ved at dø af skræk.

Det pisser mig af så voldsomt, fordi jeg ikke kan se, det på nogen som helst måde er muligt, at de ikke ved, at de er noget nær usynlige. De må selv kunne se, hvordan andre cyklister uden lygter ser ud - eller ikke ser ud :rulle:. Så det de har gang i, er et udtryk for "det går nok." De opdager måske for sent, at de er kommet af sted uden lygten, og i stedet for at gøre det ansvarlige og lade cyklen stå - eller tage en bil, der kan have cyklen med - tager de chancen, for "det går nok." Det er at lægge alt for meget tiltro i alle vores andres hænder. For så er det pludselig mit ansvar, at de ikke dør eller kommer til skade, og det var s** ikke det, jeg bestilte, da jeg forlod mit hus - med lygte på cyklen.

:panik:
5
Brugeravatar
dykkersild

Indlægaf dykkersild » 5. jan 2016, 10:47

Smiling_Goat skrev:Jeg kan også blive helt arrig, når jeg ser en cyklist uden lygter. Rettelse, når jeg er ved at køre ind i en cyklist uden lygter. Jeg ser ikke ret godt i mørke og de materialiserer sig ligesom bare pludseligt foran mig, og så er jeg ved at dø af skræk.

Det pisser mig af så voldsomt, fordi jeg ikke kan se, det på nogen som helst måde er muligt, at de ikke ved, at de er noget nær usynlige. De må selv kunne se, hvordan andre cyklister uden lygter ser ud - eller ikke ser ud :rulle:. Så det de har gang i, er et udtryk for "det går nok." De opdager måske for sent, at de er kommet af sted uden lygten, og i stedet for at gøre det ansvarlige og lade cyklen stå - eller tage en bil, der kan have cyklen med - tager de chancen, for "det går nok." Det er at lægge alt for meget tiltro i alle vores andres hænder. For så er det pludselig mit ansvar, at de ikke dør eller kommer til skade, og det var s** ikke det, jeg bestilte, da jeg forlod mit hus - med lygte på cyklen.

:panik:

:nerve: I Smiling Goat i virkeligheden dykkersild - jeg kunne have skrevet samme indlæg - jeg bliver f...... sindssyg over den ligegyldighed. Jeg får lyst til at råbe: gud f.... vil jeg ej yde førstehjælp til dig, når du er så skide ligeglad med dine medmennesker.
2
DenBlødeJyde
Kort karma: 213
Likede indlæg: 2678

Indlægaf DenBlødeJyde » 5. jan 2016, 11:37

Det samme med fodgængere, der ikke lige har tøj på med eller anden form for refleks...... især, når de lige synes de vil over vejen, hvor der ikke er en oplyst fodgængerovergang........... :rulle:
1
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 157
Likede indlæg: 2432

Indlægaf hotlips » 5. jan 2016, 13:03

Jeg har fødselsdag og allerede 10.30 var det afgjort det bliver en skoddag.
Det er fanme upassende.
0
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 716
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 3445

Indlægaf Fillie » 5. jan 2016, 13:17

hotlips skrev:Jeg har fødselsdag og allerede 10.30 var det afgjort det bliver en skoddag.
Det er fanme upassende.

Jeg har lavet en tråd til dig i "Lykønskninger". Jeg håber ikke, det er upassende, men du sagde jo selv, det er din fødselsdag. :genert:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 157
Likede indlæg: 2432

Indlægaf hotlips » 5. jan 2016, 13:47

Fillie skrev:
hotlips skrev:Jeg har fødselsdag og allerede 10.30 var det afgjort det bliver en skoddag.
Det er fanme upassende.

Jeg har lavet en tråd til dig i "Lykønskninger". Jeg håber ikke, det er upassende, men du sagde jo selv, det er din fødselsdag. :genert:

Ih tak, det var sødt af dig.

Nu er debatten så upassende og vil ikke lade mig bruge smileys, suk.
2

Tilbage til "Generelt"