Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 23:57

Smiling_Goat skrev:Jeg oplevede noget ret upassende i går til den fest, jeg var til.

Først på aftenen fik jeg at vide af en til festen, at værten havde sagt, at hans kæreste (og samlever) var lidt af en strigle. Ting skulle være på hendes måde, og hun var ikke ret diplomatisk. Jeg tænkte så, at typisk, når en kvinde er sådan i sit forhold, skyldes det utilfredshed med forholdet, men jeg kender ikke værten eller hans kæreste, så hvad ved jeg? (Men at han overhovedet taler sådan om hende siger lidt, synes jeg)

Jeg sad så ved siden af ham og pludselig syntes jeg at min stol bevægede sig nærmere ham, jeg undrede mig lidt, og kiggede så på ryglænet og så hans arm - så han var ved at trække mig ind til sig. Det syntes jeg var reeeet sært, men han var virkelig fuld, så jeg tænkte, at det nok bare var det, og at han stoppede nu, men nej.. Det næste stykke tid, kan jeg ikke rigtigt gøre rede for i enkeltdele, for jeg ved simpelthen ikke, præcist hvad der skete, men jeg husker det som en kamp, hvor han hægede sig fast til mig, og jeg forsøgte at få ham af :nerve:
Stolen blev rykket endnu tættere på, han krammede sig helt ind til mig (jeg vristede mig fri, hver gang han gjorde det,) han lagde sit hoved på min skulder og bryst(!) mens han krammede mig ind til sig, så jeg ikke kunne komme fri. Det var helt vanvittigt. Det var så slemt, at min veninde bad ham om at stoppe og endte med at bytte plads med mig.

Resten af aftenen forsøgte jeg at undgå ham, men engang imellem kunne jeg mærke et eller andet i nakken, og så var det ham, der havde sneget sig ind på mig.

Det gjorde det ikke ligefrem mindre upassende at vores respektive kærester var til stede til festen (han gjorde det dog aldrig foran sin egen kæreste.) SÅ sært.

Øv, hvor ulækkert, Goat :tie: Alt taget i betragtning havde det faktisk muligvis været rarere for alle parter, at han i stedet havde benyttet sig af Vicktoria Milan (apropos trådens sideløbende emne her) ...
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5931

Indlægaf Smiling_Goat » 3. jan 2016, 19:23

Og nytårsaften bliver ved med at bringe upassende oplevelser..

Jeg og to andre ankom før de andre til en bar. Jeg gik på wc, og da jeg kom ud, fandt jeg tre andre fra festen ved et bord. Jeg satte mig hen til dem, og den ene af dem tilbød mig en drink fra en af de flasker, der stod på bordet. Jeg sagde tak og drak den.
I dag modtog jeg så en regning (delt mellem alle gæsterne) på de flasker, der havde stået på bordet :skeptisk:

Jeg påpegede så, at jeg ikke havde været informeret om, at jeg var med til at betale, for så havde jeg da drukket af dem. I stedet havde jeg købt øl og kun fået den ene drink, så jeg havde ikke helt lyst til at være med til at betale for flaskerne - men jeg ville da godt betale for den ene drink. Det var så i orden, han (kæresten til hende, der havde tilbudt mig drinken) kunne godt se min pointe.

Det er bare ikke første gang, hun gør det. Hun har en gang før "givet noget" i byen og så sendt en regning dagen efter. Dengang tænkte jeg, at det var lidt spøjst (især fordi hun havde medregnet 50'øren også,) men det havde været et så lille beløb, at jeg ikke tænkte videre over det. Før nu.
Man skal s**da ikke købe ting på folks regning uden at oplyse dem om, at de betaler :stoned:

For fremtiden siger jeg da vist lige nej tak, når hun "tilbyder" mig noget.
14
Brugeravatar
flicka
Kort karma: 70
Likede indlæg: 612

Indlægaf flicka » 3. jan 2016, 21:57

Folk, der kører fra dyr, der er blevet påkørt af dem og stadig er i live, er i den grad upassende! :cuss: :sur:

Jeg har lige stået udenfor i det her kulde og ventet på Falck i lidt over 1/2 time med en kat, der sandsynligvis var blevet påkørt og gik forvirret rundt :trist:
4
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn

A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 4. jan 2016, 18:55

Jeg synes det er lidt upassende at de håndværkere der har været her i dag og indtil videre har nået at brække to døre ned, brækket gulvet op i det rum, lavet huller i væggen og fjernet isoleringen er gået fra det uden at dække bare lidt til.

For det første har vi to katte i huset, de kan gå lige ind bag væggen og forsvinde og vi har ikke mulighed for at lukke af og derudovet dansket pingvinerne rundt i hele huset.

De skal have lov til at passe deres arbejde og selvfølgelig kan de ikke fjerne al træk og lukke ind til et rum hvor både døre og karme er væk, men de kunne fandeme godt have gjort et eller andet.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 4. jan 2016, 23:10

Jeg synes det er upassende at edderkopper kravler rundt over det hele. Det kan godt være at det kun var et stankelben, men edderkopper hører ikke hjemme på toiletpapiret! :nerve:
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4284

Indlægaf Flora » 5. jan 2016, 00:14

Badesandalen skrev:Jeg synes det er upassende at edderkopper kravler rundt over det hele. Det kan godt være at det kun var et stankelben, men edderkopper hører ikke hjemme på toiletpapiret! :nerve:

Enig! Ej heller i brusekabinen, hvor mine ynder at tumle rundt. Gå væk, små lortedyr! :evil:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 5. jan 2016, 00:18

Flora skrev:
Badesandalen skrev:Jeg synes det er upassende at edderkopper kravler rundt over det hele. Det kan godt være at det kun var et stankelben, men edderkopper hører ikke hjemme på toiletpapiret! :nerve:

Enig! Ej heller i brusekabinen, hvor mine ynder at tumle rundt. Gå væk, små lortedyr! :evil:

Åh ja! Det værste er hvis der sidder en edderkop på badeforhænget, og man ikke har set den når man går ind... :panik:
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9727

Indlægaf kidkomb » 5. jan 2016, 07:23

Jeg synes denne her er så sød :blush2:
[IMG]IMG_20160105_082232.JPG[IMG]
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
20
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1640

Indlægaf dykkersild » 5. jan 2016, 08:15

Mor og datter på cykelstien i morges - mor med cykelhjelm og lygter - og foran datteren i det helt store nye lyserøde barbi-udstyr - mit bud er at hun går i 0-klasse. Fin cykelhjelm - også i lyserød. Hvorfor FANDEN har barnet ikke lygter på - jamen jeg bliver altså stiktosset!. Jeg cykler samme tid hver dag - ser jeg hende igen i løbet af ugen, så bliver jeg altså nødt til at spørge til det. Man kan få et par lygter for max. 50 som opfylder alle krav - så må hun sælge en af datterens barbiting for at få råd - alternativt kan hun få 50,- af mig. Jamen altså jeg har ikke ord for, hvor upassende jeg syntes det er.
7
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 5. jan 2016, 08:34

dykkersild skrev:Mor og datter på cykelstien i morges - mor med cykelhjelm og lygter - og foran datteren i det helt store nye lyserøde barbi-udstyr - mit bud er at hun går i 0-klasse. Fin cykelhjelm - også i lyserød. Hvorfor FANDEN har barnet ikke lygter på - jamen jeg bliver altså stiktosset!. Jeg cykler samme tid hver dag - ser jeg hende igen i løbet af ugen, så bliver jeg altså nødt til at spørge til det. Man kan få et par lygter for max. 50 som opfylder alle krav - så må hun sælge en af datterens barbiting for at få råd - alternativt kan hun få 50,- af mig. Jamen altså jeg har ikke ord for, hvor upassende jeg syntes det er.
Stik hende et par lygter i stedet for pengene. Pengene går nok bare til flere Barbie ting :genert:
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
dykkersild

Indlægaf dykkersild » 5. jan 2016, 10:39

Thestral skrev:
dykkersild skrev:Mor og datter på cykelstien i morges - mor med cykelhjelm og lygter - og foran datteren i det helt store nye lyserøde barbi-udstyr - mit bud er at hun går i 0-klasse. Fin cykelhjelm - også i lyserød. Hvorfor FANDEN har barnet ikke lygter på - jamen jeg bliver altså stiktosset!. Jeg cykler samme tid hver dag - ser jeg hende igen i løbet af ugen, så bliver jeg altså nødt til at spørge til det. Man kan få et par lygter for max. 50 som opfylder alle krav - så må hun sælge en af datterens barbiting for at få råd - alternativt kan hun få 50,- af mig. Jamen altså jeg har ikke ord for, hvor upassende jeg syntes det er.
Stik hende et par lygter i stedet for pengene. Pengene går nok bare til flere Barbie ting :genert:

Jeg har faktisk mere lyst til bare at stikke hende et par flade - men så skal jeg nok flytte indlægget til; hvad har du sidst gjort, der var prollet.
2
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 5. jan 2016, 10:41

dykkersild skrev:
Thestral skrev:

Jeg har faktisk mere lyst til bare at stikke hende et par flade - men så skal jeg nok flytte indlægget til; hvad har du sidst gjort, der var prollet.
:lol:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5931

Indlægaf Smiling_Goat » 5. jan 2016, 10:42

Jeg kan også blive helt arrig, når jeg ser en cyklist uden lygter. Rettelse, når jeg er ved at køre ind i en cyklist uden lygter. Jeg ser ikke ret godt i mørke og de materialiserer sig ligesom bare pludseligt foran mig, og så er jeg ved at dø af skræk.

Det pisser mig af så voldsomt, fordi jeg ikke kan se, det på nogen som helst måde er muligt, at de ikke ved, at de er noget nær usynlige. De må selv kunne se, hvordan andre cyklister uden lygter ser ud - eller ikke ser ud :rulle:. Så det de har gang i, er et udtryk for "det går nok." De opdager måske for sent, at de er kommet af sted uden lygten, og i stedet for at gøre det ansvarlige og lade cyklen stå - eller tage en bil, der kan have cyklen med - tager de chancen, for "det går nok." Det er at lægge alt for meget tiltro i alle vores andres hænder. For så er det pludselig mit ansvar, at de ikke dør eller kommer til skade, og det var s** ikke det, jeg bestilte, da jeg forlod mit hus - med lygte på cyklen.

:panik:
5
Brugeravatar
dykkersild

Indlægaf dykkersild » 5. jan 2016, 10:47

Smiling_Goat skrev:Jeg kan også blive helt arrig, når jeg ser en cyklist uden lygter. Rettelse, når jeg er ved at køre ind i en cyklist uden lygter. Jeg ser ikke ret godt i mørke og de materialiserer sig ligesom bare pludseligt foran mig, og så er jeg ved at dø af skræk.

Det pisser mig af så voldsomt, fordi jeg ikke kan se, det på nogen som helst måde er muligt, at de ikke ved, at de er noget nær usynlige. De må selv kunne se, hvordan andre cyklister uden lygter ser ud - eller ikke ser ud :rulle:. Så det de har gang i, er et udtryk for "det går nok." De opdager måske for sent, at de er kommet af sted uden lygten, og i stedet for at gøre det ansvarlige og lade cyklen stå - eller tage en bil, der kan have cyklen med - tager de chancen, for "det går nok." Det er at lægge alt for meget tiltro i alle vores andres hænder. For så er det pludselig mit ansvar, at de ikke dør eller kommer til skade, og det var s** ikke det, jeg bestilte, da jeg forlod mit hus - med lygte på cyklen.

:panik:

:nerve: I Smiling Goat i virkeligheden dykkersild - jeg kunne have skrevet samme indlæg - jeg bliver f...... sindssyg over den ligegyldighed. Jeg får lyst til at råbe: gud f.... vil jeg ej yde førstehjælp til dig, når du er så skide ligeglad med dine medmennesker.
2
DenBlødeJyde
Kort karma: 78
Likede indlæg: 904

Indlægaf DenBlødeJyde » 5. jan 2016, 11:37

Det samme med fodgængere, der ikke lige har tøj på med eller anden form for refleks...... især, når de lige synes de vil over vejen, hvor der ikke er en oplyst fodgængerovergang........... :rulle:
1

Tilbage til "Generelt"