Rosa Espinosa skrev:Har hørt denne sang alt for meget og alt for højt i dag. Den er sindssyg catchy![]()
Hoho, det minder mig om den her

(sangen starter fra 1:50)

Rosa Espinosa skrev:Har hørt denne sang alt for meget og alt for højt i dag. Den er sindssyg catchy![]()
Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg
Mangoness skrev:Rosa Espinosa skrev:Har hørt denne sang alt for meget og alt for højt i dag. Den er sindssyg catchy![]()
Hoho, det minder mig om den her![]()
(sangen starter fra 1:50)
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Lemonella skrev:^Jeg synes nu ikke du er upassende Kattefjæs.
Jeg har samme lette indgang til Facebook som dig og ind imellem får jeg også lidt fnidder af alle de grupper jeg bliver inviteret til, at deltage i, eller konkurrencer jeg skal være med i og spil jeg skal spille. Jeg ved godt, at folk ikke altid har inviteret mig til, at spille. Spillet inviterer selv dem man har på vennelisten.
Jeg får nogen gange privatbeskeder om, hvorfor jeg ikke gider spille og mit svar er som regel, at skulle jeg deltage i dem alle, kunne jeg jo ikke bestille andet hele dagen og det bliver som regel respekteret.
Jeg kan da godt se, at nogen venner har fjernet mig, men det lever jeg med. Jeg rydder jo selv op en gang imellem og sådan er det.
HappyPaww skrev:Jeg forbinder altså lidt, dem der spiller candy crush, Farmville osv - og endda nogle gange bruger penge på det - med samme segment som i de der latterlige spilreklamer, med et bredt udsnit af sociale tabere...
Det er de samme der deler kædebeskeder, deltager i tihi-min bh er rød-nu skal vi drille mændene-brystkræft awareness, og bliver sure over at man ikke gider dele, spille osv.. Det er virkelig kikset
Kommodedyret skrev:HappyPaww skrev:Jeg forbinder altså lidt, dem der spiller candy crush, Farmville osv - og endda nogle gange bruger penge på det - med samme segment som i de der latterlige spilreklamer, med et bredt udsnit af sociale tabere...
Det er de samme der deler kædebeskeder, deltager i tihi-min bh er rød-nu skal vi drille mændene-brystkræft awareness, og bliver sure over at man ikke gider dele, spille osv.. Det er virkelig kikset
Når du siger sociale tabere, hvad mener du så med denne betegnelse?
HappyPaww skrev:Kommodedyret skrev:HappyPaww skrev:Jeg forbinder altså lidt, dem der spiller candy crush, Farmville osv - og endda nogle gange bruger penge på det - med samme segment som i de der latterlige spilreklamer, med et bredt udsnit af sociale tabere...
Gider ikke rigtigt ud i en diskussion om politisk korrekthed. Jeg mener den der socialklasse 5 gruppe der især fremstår i spillehallen.dk reklamer eller hvad de hedder. For eksempel Folk på overførselsindkomst, med uforholdsmæssigt stort forbrug af cigaretter og generel dårlig livsstil osv osv.
HappyPaww skrev:Kommodedyret skrev:HappyPaww skrev:Jeg forbinder altså lidt, dem der spiller candy crush, Farmville osv - og endda nogle gange bruger penge på det - med samme segment som i de der latterlige spilreklamer, med et bredt udsnit af sociale tabere...
Gider ikke rigtigt ud i en diskussion om politisk korrekthed. Jeg mener den der socialklasse 5 gruppe der især fremstår i spillehallen.dk reklamer eller hvad de hedder. For eksempel Folk på overførselsindkomst, med uforholdsmæssigt stort forbrug af cigaretter og generel dårlig livsstil osv osv.
Ado skrev:Så hvis man kan lide at slå hjernen fra med Candy Crush eller lign. spil, så er man en social taber? Wow.
HappyPaww skrev:Ado skrev:Så hvis man kan lide at slå hjernen fra med Candy Crush eller lign. spil, så er man en social taber? Wow.
Nej selvfølgelig ikke hvis det bare er almindeligt
tidsfordriv, men der var for eksempel en kvinde I luksusfælden, der havde brugt 2500 kr på det ligegyldige spil - og det er altså taberagtigt i min verden.
Og så er det jo ment som typen der gør dette, i kombination med alt det andet - typisk nationen-typer.
Men ja, det hører vist nok til i Fordoms- eller Det må man ikke sige -tråden