Evapeva skrev:Modesty Blame skrev:Afdelingsbestyrelsen i min boligafdeling har sendt en flyer ud med følgende ordlyd:Kære beboer
Vi vil meget gerne høre, hvilke idéer til nye aktiviteter og tiltag for afdelingens beboere du uden tvivl lige nu brænder inde med. Det gør dig frustreret, og det forstår vi godt.
For at imødekomme dette har vi, som den dynamiske og innovative bestyrelse vi er, etableret en tilstedeværelse på de sociale medier. Vi håber således, at du vil deltage i diskussionen ved at melde dig ind i den lukkede Facebook-gruppe xxxxxxxxxxx, eller på hjemmesiden xxxxxxx. Så kan vi bruge vores ressourcer på en måde, som kommer til gavn for flest mulige. Men særligt dig. Du er vores favoritbeboer.
Venlige hilsner fra din afdelingsbestyrelse
Ehm...her er jeg så nok nødt til at sige, at jeg faktisk helt uden nogen tvivl, ikke brænder inde med nogle idéer lige nu. Og jeg er faktisk ikke frustreret over noget som helst andet, end at afdelingsbestyrelsen er enormt klodsede i deres kommunikation.
Selvfølgelig er det da en joke - jeg synes egentlig, det er meget sjovt. Måske tager de netop pis på, at der aaalldrig kommer beboer-forslag?
Trust me, det er ikke en joke.