Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1526

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Velvet-Goldmine » 21. jan 2016, 20:39

ManicNinja skrev:"Madamse" er åbenbart synonym med den kvindetype, jeg plejer at kalde en (selvoptaget) dramadåse ... :rulle:

Det kunne også være et navn for hende, det kunne det.
0
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 652

Indlægaf Jailbird » 24. jan 2016, 09:11

Facebook er lidt upassende. Min kæreste har fødselsdag i dag, og de foreslår at jeg slår op med ham. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
22
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 24. jan 2016, 09:20

Klokken 8.30 en søndag morgen er et upassende tidspunkt at samle møbler/hamre på :wacko:
Jeg er med på, at mine nye underboer lige er flyttet ind og derfor sikkert har nogle møbler der skal samles, men det KAN for filan vel gøres på andre tidspunkter.
1
What's done in the dark will be brought to the light
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 561

Indlægaf Dr_bp » 25. jan 2016, 20:41

Jeg har været sygemeldt med stress i noget tid. Kom tilbage på jobbet i start januar, men jeg fik lynhurtigt graviditetsgener, som helt sikkert er fremkaldt af stress; Forhøjet blodtryk, plukkeveer, hovedpine og alt det. I samarbejde med min leder besluttede jeg derfor at blive sygemeldt graviditeten ud. Pga ferie og feriefridage drejer det sig kun om et par uger.
Jeg meldte det ud til mine kollegaer til et eftermiddagsmøde, hvortil en af mine kollegaer siger 'Fandme godt du ikke bor i Venezuela, hva?'. Nu kender jeg h*n og ved at h*n er LAer fordi h*n mener danskere generelt er alt for forkælede og at sygemeldinger sidder for løst på folk. Jeg blev sgu lidt stødt. Det var ikke let at fortælle gud og hvermand at mit job gør mig syg pt.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1986

Indlægaf Lurende Peber » 25. jan 2016, 21:06

Allmost_Famous skrev:Det er ret upassende, at en medstuderende tager full credit for mit arbejde. Han fik lov til at se noget af mit for at "lade sig inspirere", og i dag kunne jeg så sidde og se ham præsentere sit fine stykke arbejde, som til forveksling lignede mit. Min barnlige del havde lyst til at lave en "Næææh, det ligner da pænt meget mit projekt", men jeg lod det ligge, og valgte at øve mig i at tælle til ti. Men upassende er det sgu!
Bare du så ikke bliver beskyldt for at kopiere ham :tie:
2
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1913

Indlægaf Purple Haze » 25. jan 2016, 21:08

Har haft efterlade noget træningstøj i et af skabene i omklædningsrummet til vores fitnesscenter ude på mit arbejde.
Er klar over at jeg ikke har været super aktiv, og at det jo er forfærdeligt at der er nogen der bruger skabene permanent når det ikke er meningen (der er altid mindst 30 ledige skabe), og at nej der er ikke lås på.

Nu er det så blevet fjernet - uden at der:
1 står nogen steder at det må man ikke
2 der er oplyst om hvor man kan få sine ting igen

Synes godt nok det er ringe, især når man tænker på hvor meget der gøres ud af at informere os om at vi bør træne, holde os i form og generelt bør være sunde.

Det bliver spændende om jeg kan opstøve mine ting i morgen.
Og hvis der er nogen der bare har smidt mine ting ud.... Er der mon så nogen der køber et par nye sko mv til mig?
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 17
Likede indlæg: 232

Indlægaf Purple » 26. jan 2016, 12:44

At jeg nu har dokumentation for journalfusk - det er virkelig upassende overhovedet så meget som at overveje at gøre brug af dette! Har snakket med politiet - og venter nu på et opkald fra embedslægen! Don´t mess with me! :cuss:
7
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 26. jan 2016, 14:41

Måske er jeg upassende, men jeg synes, det er en komplet overreaktion, at nogle forældre melder sig syge med "chok", fordi børnenes danseskole er brændt.. http://ekstrabladet.dk/112/beroemt-dans ... ok/5924579
Fair nok at ejeren kan være helt nede eller at børnene kan være det, men voksne menneske uden andet end en forælderrelation til en danseskole????
13
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11744

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jan 2016, 15:04

En kvindelig massør i min vennekreds annoncerer over facebook, med en sniksnak om hvor gavnligt massage er. Fint nok.
Upassende mand (fra hendes venneliste formoder jeg) spørger så Gud hjælpe mig om det er med all inclusive og happy ending :8:
Massøren prøver at glide pænt af på den, ved at sige at det hører ikke med under den massage hun er uddannet i.
Upassende mand fortsætter sgufanme! Med en klam bemærkning om at dét har han lært, så de kan vel lære hinanden det :forvirret2:
Hvortil massører svarer rolig nu, du er en gift mand.
Nøjjjjjjj jeg havde været flov hvis jeg var gift med ham.
12
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1635

Indlægaf dykkersild » 26. jan 2016, 15:16

Karkluden skrev:Måske er jeg upassende, men jeg synes, det er en komplet overreaktion, at nogle forældre melder sig syge med "chok", fordi børnenes danseskole er brændt.. http://ekstrabladet.dk/112/beroemt-dans ... ok/5924579
Fair nok at ejeren kan være helt nede eller at børnene kan være det, men voksne menneske uden andet end en forælderrelation til en danseskole????

Ej nu må der sgu være grænser for idioti. Jeg er selv vokset op med halvdelen af vennekredsen som har danset der - skal jeg så tage en sygedag på den konto - barndoms-dansecenter-ødelagt-sygdom - hvor i sygeleksikonet står den? Hold nu kaje hvor ville jeg bliver edder-splitter-sur over sådan en sygemelding fra en kollega.
6
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 26. jan 2016, 15:50

dykkersild skrev:
Karkluden skrev:Måske er jeg upassende, men jeg synes, det er en komplet overreaktion, at nogle forældre melder sig syge med "chok", fordi børnenes danseskole er brændt.. http://ekstrabladet.dk/112/beroemt-dans ... ok/5924579

Ej nu må der sgu være grænser for idioti. Jeg er selv vokset op med halvdelen af vennekredsen som har danset der - skal jeg så tage en sygedag på den konto - barndoms-dansecenter-ødelagt-sygdom - hvor i sygeleksikonet står den? Hold nu kaje hvor ville jeg bliver edder-splitter-sur over sådan en sygemelding fra en kollega.

Præcis. Altså jeg engang været impliceret i en brand på en arbejdsplads. Der tog jeg da lige resten af dagen + dagen efter fri, fordi jeg var indlagt til observation for røgforgiftning og øjenskader. Men derefter tog jeg altså på job igen. Og jeg havde stået i branden. Det er sgu da helt gakkerlakker at melde sig syg, fordi et sted man kender som opholdssted, er brændt ned.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3438

Indlægaf HappyPaww » 26. jan 2016, 16:46

Dirtylittledevil skrev:En kvindelig massør i min vennekreds annoncerer over facebook, med en sniksnak om hvor gavnligt massage er. Fint nok.
Upassende mand (fra hendes venneliste formoder jeg) spørger så Gud hjælpe mig om det er med all inclusive og happy ending :8:
Massøren prøver at glide pænt af på den, ved at sige at det hører ikke med under den massage hun er uddannet i.
Upassende mand fortsætter sgufanme! Med en klam bemærkning om at dét har han lært, så de kan vel lære hinanden det :forvirret2:
Hvortil massører svarer rolig nu, du er en gift mand.
Nøjjjjjjj jeg havde været flov hvis jeg var gift med ham.

Gamle gris :tie: Og ville ikke bare være flov - ville sgu nok smide ham ud...
3
Brugeravatar
Purple
Kort karma: 17
Likede indlæg: 232

Indlægaf Purple » 1. feb 2016, 07:41

Det er virkelig upassende at jeg har ikke har fået min kontanthjælp endnu! Den skulle have været på min konto i fredags. Det går heldigvis - men man er rigeligt stresset i forvejen når man er en del af systemet, så det ville være skønt ikke med jævne mellemrum at skulle stå med problemer i forhold til udbetalingerne.. :)
2
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Smiling_Goat » 1. feb 2016, 07:52

Jeg synes en medarbejder i mit fitnesscenter var lidt upassende..

Jeg ringede derned for at få lagt et træningsprogram. Hun forklarede, at man skulle komme derned personligt, så man kunne betale, når man bookede tiden. Jeg sagde så, at jeg ville prøve at finde derned en af dagene, hvortil hun syntes det var passende at fnise og sige: "Det er vel heller ikke så svært?"

Næh, jeg elsker at træne, men må ikke lige nu, fordi jeg har fået endnu en belastningsbetinget skade, fordi jeg træner for hårdt (og forkert) bl.a. derfor skal jeg have en faguddannet til at lægge et program.
Så undskyld mig, hvis jeg ikke prioriterer at tage ned i et fitnesscenter for udelukkende at booke en tid og så gå hjem igen. Jeg har også sådan noget kaldet et studie, som begrænser mig lidt i min fritid.

Hold op jeg synes det var flabet.
9
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Indlægaf Dikus » 1. feb 2016, 12:27

Smiling_Goat skrev:Jeg synes en medarbejder i mit fitnesscenter var lidt upassende..

Jeg ringede derned for at få lagt et træningsprogram. Hun forklarede, at man skulle komme derned personligt, så man kunne betale, når man bookede tiden. Jeg sagde så, at jeg ville prøve at finde derned en af dagene, hvortil hun syntes det var passende at fnise og sige: "Det er vel heller ikke så svært?"

Næh, jeg elsker at træne, men må ikke lige nu, fordi jeg har fået endnu en belastningsbetinget skade, fordi jeg træner for hårdt (og forkert) bl.a. derfor skal jeg have en faguddannet til at lægge et program.
Så undskyld mig, hvis jeg ikke prioriterer at tage ned i et fitnesscenter for udelukkende at booke en tid og så gå hjem igen. Jeg har også sådan noget kaldet et studie, som begrænser mig lidt i min fritid.

Hold op jeg synes det var flabet.

Det lød da til, hun fnes af, at det var svært at finde derned. Og altså ikke tiden og alt det andet. Men sådan en "hi hi, du fik det formuleret som om, vi leger gemmeleg med Fitness". Nogle mennesker har det virkeligt svært med ikke at grine af den slags.

Hvilket minder mig om en kollega, man nærmest ikke kunne sige noget til :stoned:
1

Tilbage til "Generelt"