Allmost_Famous skrev:Det er upassende, at PostDanmark tog næsten 50 kroner for en kuvert og porto for et skide brev, jeg sendte i går. Måske skulle man begynde at holde brevduer...
Eller en brev ugle

Allmost_Famous skrev:Det er upassende, at PostDanmark tog næsten 50 kroner for en kuvert og porto for et skide brev, jeg sendte i går. Måske skulle man begynde at holde brevduer...
Allmost_Famous skrev:....og så dukkede hun op. Og havde glemt penge
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Angelina skrev:Hvor forkert min hjerne læste det her: "Er der nogen der ved om der et sutte træ i seden?" er STÆRKT upassende (og min første tanke var "Det var alligevel en sær fetich at slå op i den lokale gruppe" ... indtil jeg lige læste sætningen igen, og det gik op for mig han ikke ledte efter et træ han kunne sutte / som kunne sutte - men et træ man kunne hænge sutter på! )
Kattefjæs skrev:
Okay, jeg er træt og har feber og influenza, men jeg troede du spurgte om der var nogen herinde som ville sutte et træ i skeden.
Det vil vi altså ikke. Så lad dog være.
Whoosh skrev:Kattefjæs skrev:
Okay, jeg er træt og har feber og influenza, men jeg troede du spurgte om der var nogen herinde som ville sutte et træ i skeden.
Det vil vi altså ikke. Så lad dog være.
Noget med at guffe gren eller få noget kæp havde givet lidt mere mening.
Kattefjæs skrev:
Det ligner ikke mig at være sart, men jeg er træt og dårlig og har feber på femte døgn, så jeg kan ikke klare sådan nogle uartige indlæg. Nu må I altså lige være søde og nøjes med at poste søde billeder af kattekillinger og hundehvalpe i noget tid...![]()
![]()
Whoosh skrev:Kattefjæs skrev:
Det ligner ikke mig at være sart, men jeg er træt og dårlig og har feber på femte døgn, så jeg kan ikke klare sådan nogle uartige indlæg. Nu må I altså lige være søde og nøjes med at poste søde billeder af kattekillinger og hundehvalpe i noget tid...![]()
![]()
![]()
![]()
Smiling_Goat skrev:Jeg er lige kommet i tanke om én.
Jeg skal til at studere i Køge, og en veninde, der selv studerer i København, har anbefalet mig at ringe til CIU, fordi hun hurtigt fandt en lejlighed derigennem. Så det gjorde jeg i dag. Jeg forklarede damen situationen, som sagde: "Jeg ved godt, det kan være svært at forstå, når man er fra Jylland, men Køge er ikke en del af hovedstadsområdet. Vi har kun boliger i hovedstadsområdet." Jeg svarede så, at jeg ikke vidste, at de kun tilbød lejligheder i København og nærområde, hvortil jeg fik serveret: "Det kan du læse på vores hjemmeside." Nå.. Okay.
Hvad med rend mig i røven?
inactiveOlive skrev:Smiling_Goat skrev:Jeg er lige kommet i tanke om én.
Jeg skal til at studere i Køge, og en veninde, der selv studerer i København, har anbefalet mig at ringe til CIU, fordi hun hurtigt fandt en lejlighed derigennem. Så det gjorde jeg i dag. Jeg forklarede damen situationen, som sagde: "Jeg ved godt, det kan være svært at forstå, når man er fra Jylland, men Køge er ikke en del af hovedstadsområdet. Vi har kun boliger i hovedstadsområdet." Jeg svarede så, at jeg ikke vidste, at de kun tilbød lejligheder i København og nærområde, hvortil jeg fik serveret: "Det kan du læse på vores hjemmeside." Nå.. Okay.
Hvad med rend mig i røven?
Det var dog en ualmindelig nedladende kommentar fra hendes side!![]()
Sorenspige skrev:Manden bag mig i Rema, som begyndte at lægge varer op på båndet, selvom jeg ikke var færdig (og havde mange varer endnu).
Dirtylittledevil skrev:Sorenspige skrev:Manden bag mig i Rema, som begyndte at lægge varer op på båndet, selvom jeg ikke var færdig (og havde mange varer endnu).
Aj wtf?Hvad skete der så?