hotlips skrev:Brøndbys direktør.
Jeg har hørt til Brøndby siden jeg gik i børnehave,nogle af vores pædagoger var koner og kærester til spillerne og vi gik ture ned og så dem træne, det var før de kom i 1 division, min onkel har trænet drengene i 20 år,min ex juniorerne, mine bedsteforældre bor lige overfor stadion og min far og hans brødre er vokset op der,vi har fulgt stadionet vokse fra 2 trappe sektioner til hvad det er idag.
Men tanken om at droppe klubben har rent faktisk strejfet mig idag, og selvom jeg ikke gør det så skammer jeg mig for første gang over at sige det er mit hold, tanken om at Thomas frank der på alle måder har opført sig anstændigt har siddet og kunne læse på nettet og med et døgns varsel står uden job kan jeg simpelthen ikke ha.
At en voksen mand sidder på nettet og opfører sig sådan anonymt er en ting men at han er så spejlblank at han ikke fatter hvor upassende og tåkrummende det er at han så vælger at lægge navn til... Jeg ved simpelthen ikke hvad han har tænkt på eller hvordan han forestiller sig han skal have sin gang i klubben på sigt.
Tror jeg må håbe vi vinder en hel masse og så se frem til han ryger, det er ikke et sted hvor den slags illoyal opførsel overfor folk der er gode for klubben bliver glemt.
At man som bestyrelsesformand vil være det bekendt og så samtidig undskylde sig med kærlighed til klubben. WTF!? Men han er jo storaktionær og kommer med MANGE penge, så han kan vel langt hen ad vejen slippe afsted med en del... Enhver anden forretningsmand med principperne og moralen i orden var gået. Storpinligt, det er det!