Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1056

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Modesty Blame » 22. feb 2016, 16:10

HappyPaww skrev:
Modesty Blame skrev:
Smiling_Goat skrev:
Modesty Blame skrev:Afdelingsbestyrelsen i min boligafdeling har sendt en flyer ud med følgende ordlyd:

Kære beboer
Vi vil meget gerne høre, hvilke idéer til nye aktiviteter og tiltag for afdelingens beboere du uden tvivl lige nu brænder inde med. Det gør dig frustreret, og det forstår vi godt.
For at imødekomme dette har vi, som den dynamiske og innovative bestyrelse vi er, etableret en tilstedeværelse på de sociale medier. Vi håber således, at du vil deltage i diskussionen ved at melde dig ind i den lukkede Facebook-gruppe xxxxxxxxxxx, eller på hjemmesiden xxxxxxx. Så kan vi bruge vores ressourcer på en måde, som kommer til gavn for flest mulige. Men særligt dig. Du er vores favoritbeboer.

Venlige hilsner fra din afdelingsbestyrelse

Ehm...her er jeg så nok nødt til at sige, at jeg faktisk helt uden nogen tvivl, ikke brænder inde med nogle idéer lige nu. Og jeg er faktisk ikke frustreret over noget som helst andet, end at afdelingsbestyrelsen er enormt klodsede i deres kommunikation.

Ja, det er da godt nok kikset formuleret. Gad vide om det er en joke. Alle må da vide, at man ikke fortæller folk hvad de gør og føler, ikke kalder sig selv dynamisk og innovativ eller kalder læseren favoritten, når det er et fællesopslag.

Måske er det et forsøg på at lave det i en frisk formulering?

Det er uden tvivl et forsøg på et eller andet, men jeg bliver ikke umiddelbart imponeret af deres forsøg på at være dynamiske og innovative. Faktisk er jeg dybt fornærmet over deres ringe kommunikative evner. Hvad bilder de sig ind at påstå, at jeg er frustreret over at brænde inde med forslag? Jeg har sgu ikke nogen forslag. Faktisk synes jeg, at det bedste, de kan gøre, er at være fuldstændigt usynlige. Så kedelig er jeg.

Så er jeg så upassende, at jeg synes du overreagerer helt vildt :devil:

Der er jo ingen tvang - men det er jo bare et IMO uskyldigt forsøg på at få beboerne til at melde sig ind i en Facebook gruppe. At tage det som en fornærmelse synes jeg virkelig er at gå i alt for små sko.
Jeg er ikke fornærmet over, at de forsøger at få os til at melde os ind i gruppen. Jeg er fornærmet over, at de føler det nødvendigt at påstå, at de ved noget om, hvad jeg føler, mens de gør det.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 22. feb 2016, 16:30

Nordsjælland er upassende i deres forhold til kyststrækninger. De rige mennesker besætter kysterne og lader som om det er deres egen private ejendom. "Adgang forbudt!" skilte sættes der op.

Gør de også sådan i andre dele af landet?
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2335

Indlægaf Studsgaard » 22. feb 2016, 16:44

Kommodedyret skrev:Nordsjælland er upassende i deres forhold til kyststrækninger. De rige mennesker besætter kysterne og lader som om det er deres egen private ejendom. "Adgang forbudt!" skilte sættes der op.

Nej.
Eksempelvis kyststrækningen ved Vesterhavet i Nordjylland er jo offentlig. Og alle kan køre/gå ned på stranden.
3
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 105
Likede indlæg: 962

Indlægaf Evapeva » 22. feb 2016, 16:47

Modesty Blame skrev:Afdelingsbestyrelsen i min boligafdeling har sendt en flyer ud med følgende ordlyd:

Kære beboer
Vi vil meget gerne høre, hvilke idéer til nye aktiviteter og tiltag for afdelingens beboere du uden tvivl lige nu brænder inde med. Det gør dig frustreret, og det forstår vi godt.
For at imødekomme dette har vi, som den dynamiske og innovative bestyrelse vi er, etableret en tilstedeværelse på de sociale medier. Vi håber således, at du vil deltage i diskussionen ved at melde dig ind i den lukkede Facebook-gruppe xxxxxxxxxxx, eller på hjemmesiden xxxxxxx. Så kan vi bruge vores ressourcer på en måde, som kommer til gavn for flest mulige. Men særligt dig. Du er vores favoritbeboer.

Ehm...her er jeg så nok nødt til at sige, at jeg faktisk helt uden nogen tvivl, ikke brænder inde med nogle idéer lige nu. Og jeg er faktisk ikke frustreret over noget som helst andet, end at afdelingsbestyrelsen er enormt klodsede i deres kommunikation.

Selvfølgelig er det da en joke - jeg synes egentlig, det er meget sjovt. Måske tager de netop pis på, at der aaalldrig kommer beboer-forslag?
0
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9727

Indlægaf kidkomb » 22. feb 2016, 16:48

Kommodedyret skrev:Nordsjælland er upassende i deres forhold til kyststrækninger. De rige mennesker besætter kysterne og lader som om det er deres egen private ejendom. "Adgang forbudt!" skilte sættes der op.

Jeg håber kun det er nordsjællænderne. Det er ikke kun upassende. Det er ulovligt, arrogant og foragteligt.
Klapkegler.
Altså, bevares, jeg forstår udmærket irritationen, men tough titty, sådan er reglerne. Også selvom du er rig og selv synes du er verdens navle.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 22. feb 2016, 16:58

Ikke heroppe hos os i hvert fald.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1056

Indlægaf Modesty Blame » 22. feb 2016, 17:09

Evapeva skrev:

Kære beboer

Selvfølgelig er det da en joke - jeg synes egentlig, det er meget sjovt. Måske tager de netop pis på, at der aaalldrig kommer beboer-forslag?

Trust me, det er ikke en joke.
0
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 22. feb 2016, 17:59

De er da irriterende, de nordsjællændere.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9727

Indlægaf kidkomb » 22. feb 2016, 18:00

Kommodedyret skrev:De er da irriterende, de nordsjællændere.

Well, we do our very best :-D
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 22. feb 2016, 18:07

kidkomb skrev:
Kommodedyret skrev:De er da irriterende, de nordsjællændere.

Well, we do our very best :-D

Selvom det er svært at være så rig :D

Ej, I er søde. Skål!
Billede
5
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Smiling_Goat » 22. feb 2016, 19:38

Jeg har en helt frisk en.

Da vi var 14 ca. faldt en fyr i kvarteret ret så voldsomt for min veninde. Der var poesi involveret. Min veninde var dog ikke interesseret i en socialt akavet mand i tyverne, hvilket hun brugte virkelig lang tid på at formidle til ham. Med tiden fandt han sammen med en socialt akavet ung dame i kvarteret, som var mere passende ift. Alder.

De virkede altid som om, at de var endt sammen, fordi de ikke rigtigt troede, at de kunne få andre. Og gutten her lod da heller ikke en bagatel som en kæreste stoppe ham i jagten på min (stakkels) veninde. Han blev gift med kæresten og de fik børn. Så opgav han min veninde og alle tænkte, at han endelig var kommet videre..

Men det var indtil i går, hvor han kontaktede hende igen, og skrev at han savnede de gode gamle dage. Bare at se hende dengang og høre hende igennem væggen (de var naboer) reddede hans dag. Men heldigvis kunne han kigge på hendes billeder på Facebook nu, og det gjorde han så dagligt.

DET er edderrådme upassende.

Han har lige fået barn nummer tre med barndomskæresten/konen og afvisning nr. 27470 af min veninde.
13
No1
Kort karma: 57
Likede indlæg: 466

Indlægaf No1 » 22. feb 2016, 23:04

Jeg synes det er dybt upassende at invitere paa besoeg, og saa det sekund man traeder inden for doertaersklen, saa bliver man ignoreret og der er bare wall of silence. Fuck, det var et ubehageligt besoeg og hvor foelte jeg mig dog dum...
0
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 82
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 655

Indlægaf Tricolette » 23. feb 2016, 06:18

Det er ret upassende at jeg har feber i dag.
Og jeg er endnu mere upassende fordi, jeg seriøst overvejer at tage på arbejde. Og inden I skælder mig ud, så er jeg selvstændig og har 2 meget vigtige deadlines den 29. og 1.
Ender nok med at tage på kontoret og hente en del arbejde med hjem i stedet for.
0
JoyNips
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2964

Indlægaf JoyNips » 23. feb 2016, 10:02

Det er SÅ upassende, at der er et netværksmøde på min arbejdsplads, som har fået så mange tilmeldinger, at de har måtte benytte kantinen til det. Den er derfor lukket 8.45-11-15.
Hvordan fanden skal man arbejde, når man ikke kan få sin kaffe?!?
1
gro71
Kort karma: 16
Likede indlæg: 230

Indlægaf gro71 » 23. feb 2016, 11:37

JoyNips skrev:Det er SÅ upassende, at der er et netværksmøde på min arbejdsplads, som har fået så mange tilmeldinger, at de har måtte benytte kantinen til det. Den er derfor lukket 8.45-11-15.
Hvordan fanden skal man arbejde, når man ikke kan få sin kaffe?!?

Mød lidt tidligere, tag en termokande med og fyld den op inden mødet starter. Problem solved - selv tak ;)
0

Tilbage til "Generelt"