Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 32
Likede indlæg: 503

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Sukisaki » 23. feb 2016, 11:38

Det er upassende at den el-kedel jeg lige har købt i Føtex ikke har nogen ledning med!
1
JoyNips
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2965

Indlægaf JoyNips » 23. feb 2016, 11:50

gro71 skrev:
JoyNips skrev:Det er SÅ upassende, at der er et netværksmøde på min arbejdsplads, som har fået så mange tilmeldinger, at de har måtte benytte kantinen til det. Den er derfor lukket 8.45-11-15.
Hvordan fanden skal man arbejde, når man ikke kan få sin kaffe?!?

Mød lidt tidligere, tag en termokande med og fyld den op inden mødet starter. Problem solved - selv tak ;)

Lagde du mærke til, hvad tid jeg skrev? Jeg finder lige min tidsmaskine... ;)
2
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 842

Indlægaf lulu-p » 23. feb 2016, 12:12

Ado skrev:Så hvis man kan lide at slå hjernen fra med Candy Crush eller lign. spil, så er man en social taber? Wow. :D

Jeg synes det er vildt upassende..at da jeg downloadede Candy Crush til min nye ipad, så skulle jeg starte helt forfra :panik: . Hvis jeg nu ikke var en social taber..kunne jeg måske finde ud af at logge ind så jeg kun fortsætte, hvor jeg slap på min gamle ipad. Men ak & ve...jeg har så heller ikke prøvet supergrundigt.

Nogle tips blandt jer andre Candy Crush tabere?
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 292
Likede indlæg: 4473

Indlægaf Rosa Espinosa » 23. feb 2016, 12:20

lulu-p skrev:
Ado skrev:Så hvis man kan lide at slå hjernen fra med Candy Crush eller lign. spil, så er man en social taber? Wow. :D

Jeg synes det er vildt upassende..at da jeg downloadede Candy Crush til min nye ipad, så skulle jeg starte helt forfra :panik: . Hvis jeg nu ikke var en social taber..kunne jeg måske finde ud af at logge ind så jeg kun fortsætte, hvor jeg slap på min gamle ipad. Men ak & ve...jeg har så heller ikke prøvet supergrundigt.

Nogle tips blandt jer andre Candy Crush tabere?

Minder mig om at mine svigerforældre havde indbrud for et par måneder siden, hvor de blandt andet fik stjålet deres mobiler. Hvilket irriterede svigermor helt grænseløst, for ikke nok med at hun skulle have ny mobil, så skulle hun jo også starte forfra med candy crush og nu var hun lige nået så langt :lol:
9
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4109

Indlægaf Viskelæder » 23. feb 2016, 12:23

Det er upassende, at mit marsvin lige har bidt mig i storetåen.
4
gro71
Kort karma: 16
Likede indlæg: 230

Indlægaf gro71 » 23. feb 2016, 12:45

JoyNips skrev:
gro71 skrev:
JoyNips skrev:Det er SÅ upassende, at der er et netværksmøde på min arbejdsplads, som har fået så mange tilmeldinger, at de har måtte benytte kantinen til det. Den er derfor lukket 8.45-11-15.
Hvordan fanden skal man arbejde, når man ikke kan få sin kaffe?!?

Mød lidt tidligere, tag en termokande med og fyld den op inden mødet starter. Problem solved - selv tak ;)

Lagde du mærke til, hvad tid jeg skrev? Jeg finder lige min tidsmaskine... ;)

Ah - jeg fattede ikke lige, at det var i dag :D

Min arbejdsplads laver jævnligt samme stunt, men de har dog pli nok til at melde det ud dagen forinden.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9738

Indlægaf kidkomb » 23. feb 2016, 12:49

Viskelæder skrev:Det er upassende, at mit marsvin lige har bidt mig i storetåen.

:lol: Undskyld :genert: Hvorfor gjorde h*n det?
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4109

Indlægaf Viskelæder » 23. feb 2016, 12:55

kidkomb skrev:
Viskelæder skrev:Det er upassende, at mit marsvin lige har bidt mig i storetåen.

:lol: Undskyld :genert: Hvorfor gjorde h*n det?

Jeg er ret sikker på, at det var, fordi mit andet marsvin sad på min fod, mens jeg stod og lavede mad, og så kunne den bidende gris lugte det på foden :D
2
SofieP
Kort karma: 8
Likede indlæg: 66

Indlægaf SofieP » 25. feb 2016, 07:21

Det er upassende at min nattesøvn bliver forstyrret fordi min kæreste nærmest insisterer på at lægge sin hovedpude halvvejs op på min, når han er sekunder fra at være faldet helt i søvn.. Så ligger han der og fylder som en flodhest, og jeg vågner hver gang jeg vender mig i sengen... Men det ville jo være synd at vække den stakkels mand... :genert:
1
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3968

Indlægaf Angelina » 25. feb 2016, 07:40

Det er vildt upassende at min revisor endnu ikke er BEGYNDT på mit regnskab, og da jeg rykkede for det i sidste uge lovede han at lave det i søndags.. og vildt upassende jeg nu lige om lidt skal ud og akut finde en der kan lave det i morgen ... *ARGH*
2
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11823

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. feb 2016, 09:34

Angelina skrev:Det er vildt upassende at min revisor endnu ikke er BEGYNDT på mit regnskab, og da jeg rykkede for det i sidste uge lovede han at lave det i søndags.. og vildt upassende jeg nu lige om lidt skal ud og akut finde en der kan lave det i morgen ... *ARGH*

Ja det er da alt for sent, min blev færdig for flere uger siden, og jeg mener min moms bliver trukket automatisk på tirsdag.
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10294

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. feb 2016, 09:36

At tage sine hunde med på biblioteket og endda give dem lov til at løbe rundt uden snor. Også selvom de godt kan finde ud af at opføre sig ordentlig.
Jeg tvivler stærkt på, at ejeren havde gjort det i den bemandede åbningstid.
7
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. feb 2016, 09:37

Mennesker der bare altid vælger den mest pissenegative måde at sige tingene på.
Sådan en person var jeg sammen med i går.

Vi skulle noget arbejdsrelateret hjemme hos nogen jeg aldrig havde mødt før, et sted jeg aldrig havde været før. Det viste sig at være det mest idyllisk beliggende og smukke hus jeg længe havde set. Bare sådan rigtig hyggeligt og velholdt, man kunne se at de mennesker havde brugt tid på at gøre alting lækkert.

Dem som bor der kommer ud, og det første der ryger ud af munden på den trælse negative person er: Guud hvor er der godtnok meget larm ude fra hovedvejen her! Jeg ville bare slet ikke kunne holde uuud at være i min have med den evige susen af biler!
Og jeg tænker bare.. wtf? Jamen HVORFOR dog starte med at "disse" andre menneskers (virkelig smukke!) sted? Desuden var der ikke ret meget larm, for der var en meget dyb skov imellem huset og den vej. Æv det var pinligt at være tilskuer til.

Senere sagde den negative person endda også noget med at huset lignede en postkasse :forvirret2: Det var så upassende. Jeg er stadig igang med at rette tæerne ud igen.
12
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. feb 2016, 09:43

Skumfidusen skrev:
Regnskabet skal da først være færdigt om noget tid. Men momsafregning nærmer sig selvfølgelig ret meget.

Nå okay. Jamen så skal jeg ikke kloge mig mere. Og bare være glad for at min revisor nurser mig så meget :lol: for jeg ville jo nok automatisk have gået ud fra at regnskabet skulle være færdigt før man kunne se hvor meget man overhovedet skulle betale i moms :s :blush: :lol:
0
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3968

Indlægaf Angelina » 26. feb 2016, 09:50

Skumfidusen skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Angelina skrev:Det er vildt upassende at min revisor endnu ikke er BEGYNDT på mit regnskab, og da jeg rykkede for det i sidste uge lovede han at lave det i søndags.. og vildt upassende jeg nu lige om lidt skal ud og akut finde en der kan lave det i morgen ... *ARGH*

Ja det er da alt for sent, min blev færdig for flere uger siden, og jeg mener min moms bliver trukket automatisk på tirsdag.

Regnskabet skal da først være færdigt om noget tid. Men momsafregning nærmer sig selvfølgelig ret meget. Jeg tror min revisor synes jeg er lidt upassende, fordi jeg manglede en del bilag. Har dog fundet dem alle til hende. Og jeg har stadig lidt goodwill at trække på, efter at hun forrige år sendte alle mine regnskaber til en af naboerne ved et uheld.

Jo jo, bevares, men du ved, skat, ægtefælle og alt det der - desto før mit er færdigt, desto før kommer der styr på hvor meget han får tilbage i skat ... og aftalen var at det skulle være færdigt i sidste måned ... og jeg har nu hverken moms eller regnskab ... men tilgengæld stress ...
0
~indsæt smart signatur her~

Tilbage til "Generelt"