Tibbler skrev:Studsgaard skrev:Meget angående både at være upassende og i stil med edderkoppe historierne.
En dag jeg var på job (rengøring i børnehave) så sidder der et kæmpe eddermonster (af de der med behårede ben, hugtænder m.m.) midt på køkkengulvet.
Jeg må indrømme, at jeg var så upassende, at den fik lov at sidde og der blev ikke vasket gulv tæt på den.
Jeg ved godt at jeg kunne ha forsøgt at smadre den med moppen eller andet. Men når man har sådan en total ulogisk frygt, så virker det bare ikke sådan, min krop stivnede da jeg så den, og så lod vi pænt hinanden være.
Efterfølgende har pædagogerne grinet vældig af mig, og vi snakkede om at jeg næste gang der kom eddermonster i den størrelse da bare skulle smide en stor skål henover den, så ville en af de mandlige ansatte sammenmed børnene, kikke på den og sætte den ud næste dag
Vi har haft edderkopper i et terraie på mit arbejde. Så fodrede børnene dem med fluer, regnorm o.l.![]()
Det bliver et af forårsprojekterne, at lave sådan et igen
De har også haft en stående i sådan et lille plastic et.
Lad mig bare sige, der blev ikke gjort rent ovenpå køleskabet imens det stod der. Pædagogerne ved det godt, og de griner heldigvis bare af mig, og de var så søde at advare mig, den første dag.