Nu skal jeg lige tage mod til mig, før jeg sætter den lampe op, som jeg var i gang med i det hjørne.
Pisseupassende edderkop

Hvis du nu sweettalker lidt til edderdyret, kan du måske få den til at holde lampen, mens du monterer/skruer/borer ?Daine skrev:...Nu skal jeg lige tage mod til mig, før jeg sætter den lampe op, som jeg var i gang med i det hjørne.
Pisseupassende edderkop
Lurende Peber skrev:Hvis du nu sweettalker lidt til edderdyret, kan du måske få den til at holde lampen, mens du monterer/skruer/borer ?Daine skrev:...Nu skal jeg lige tage mod til mig, før jeg sætter den lampe op, som jeg var i gang med i det hjørne.
Pisseupassende edderkop
Daine skrev:Lurende Peber skrev:Hvis du nu sweettalker lidt til edderdyret, kan du måske få den til at holde lampen, mens du monterer/skruer/borer ?Daine skrev:...Nu skal jeg lige tage mod til mig, før jeg sætter den lampe op, som jeg var i gang med i det hjørne.
Pisseupassende edderkop
Den ligger i støvsugerposen, jeg er ret sikker på den er så pissed at jeg ikke kan sweettalke mig ud af det
Smiling_Goat skrev:Marichen12 skrev:Daine skrev:Lurende Peber skrev:Hvis du nu sweettalker lidt til edderdyret, kan du måske få den til at holde lampen, mens du monterer/skruer/borer ?Daine skrev:...Nu skal jeg lige tage mod til mig, før jeg sætter den lampe op, som jeg var i gang med i det hjørne.
Pisseupassende edderkop
Den ligger i støvsugerposen, jeg er ret sikker på den er så pissed at jeg ikke kan sweettalke mig ud af det
Ud med posen! Tænk hvis koppen kravler ud![]()
Ja, den har oplagt mulighed for at lægge dystre planer..
Smiling_Goat skrev:Marichen12 skrev:Smiling_Goat skrev:Marichen12 skrev:Daine skrev:Lurende Peber skrev:Hvis du nu sweettalker lidt til edderdyret, kan du måske få den til at holde lampen, mens du monterer/skruer/borer ?Daine skrev:...Nu skal jeg lige tage mod til mig, før jeg sætter den lampe op, som jeg var i gang med i det hjørne.
Pisseupassende edderkop
Tænk hvis der lå en dernede i forvejen, så laver de babykopper
Og hvad hvis der ligger forskellige husholdningsartikler dernede.. Så bygger de måske en bombe
Pityt skrev:Når man læser de ovenstående indlæg om hvad edderkopper kan finde på at foretage sig når de ligger i støvsugerposen, kan man måske bedre forstå at jeg blev nødt til at slå en edderkop ihjel med cilit bang og vinduesrens som våben
Studsgaard skrev:Pityt skrev:Når man læser de ovenstående indlæg om hvad edderkopper kan finde på at foretage sig når de ligger i støvsugerposen, kan man måske bedre forstå at jeg blev nødt til at slå en edderkop ihjel med cilit bang og vinduesrens som våben
Det giver også meget mere mening.
Hvis man snupper dem med støvsugeren, skal posen jo smides ud med det samme, for at undgå de kommer og tager hævn. Men jeg vil bestemt ikke røre den pose, for jeg er sikker på eddermonsteret vil kravle ud igen, i det øjeblik jeg forsøgte at pille posen ud af maskinen.
Marichen12 skrev:Smiling_Goat skrev:Marichen12 skrev:Smiling_Goat skrev:Marichen12 skrev:Daine skrev:Lurende Peber skrev:Hvis du nu sweettalker lidt til edderdyret, kan du måske få den til at holde lampen, mens du monterer/skruer/borer ?Daine skrev:...Nu skal jeg lige tage mod til mig, før jeg sætter den lampe op, som jeg var i gang med i det hjørne.
Pisseupassende edderkop
Og hvad hvis der ligger forskellige husholdningsartikler dernede.. Så bygger de måske en bombe
Jeg hader edderkopper!
Lurende Peber skrev:http://s2.quickmeme.com/img/f2/f287b0c324465e36a5fd51ebe13b5dad67dfdb042ca1bd4dbb957686a767df5f.jpg
Så kan I klikke på det eller lade være
! Indeholder nærbillede af spindler !
Daine skrev:Marichen12 skrev:Smiling_Goat skrev:Marichen12 skrev:Smiling_Goat skrev:Marichen12 skrev:Daine skrev:Lurende Peber skrev:Hvis du nu sweettalker lidt til edderdyret, kan du måske få den til at holde lampen, mens du monterer/skruer/borer ?Daine skrev:...Nu skal jeg lige tage mod til mig, før jeg sætter den lampe op, som jeg var i gang med i det hjørne.
Pisseupassende edderkop
Jeg hader edderkopper!
![]()
![]()
![]()
Jeg gik fra "Ej hold dog op med at skræmme livet af mig!" til at skraldgrine. De damer - jeg tror jeg elsker jer en lille smule
Marichen12 skrev:Daine skrev:Marichen12 skrev:Smiling_Goat skrev:Marichen12 skrev:Smiling_Goat skrev:Marichen12 skrev:Daine skrev:Lurende Peber skrev:Hvis du nu sweettalker lidt til edderdyret, kan du måske få den til at holde lampen, mens du monterer/skruer/borer ?Daine skrev:...Nu skal jeg lige tage mod til mig, før jeg sætter den lampe op, som jeg var i gang med i det hjørne.
Pisseupassende edderkop
Jeg hader edderkopper!
![]()
![]()
![]()
Jeg gik fra "Ej hold dog op med at skræmme livet af mig!" til at skraldgrine. De damer - jeg tror jeg elsker jer en lille smule
Sorry
Jeg sad engang en aften og læste...pludselig sneg en skygge sig forbi og den største edderkop jeg nogensinde har set, trampede rundt på gulvet. Jeg fik med ninjamoves lukket og kastet min bog de par meter der var til monsteret og ramte. Jeg mener at kunne huske lyden af kvast kop! Herefter sidder jeg stille i 10-15 minutter, mens jeg stirrer på bogen, helt sikker på den vil begynde at flytte sig. Den blev liggende, så jeg turde godt gå derhen og stille mig ovenpå bogen, for at sikre mig at dyret blev HELT mast. Der stod jeg så et par minutter. Efterfølgende lod jeg bogen ligge, med et par ekstra bøger ovenpå...i en uge...så turde jeg flytte den og støvsuge de indtørrede rester op
Pityt skrev:Studsgaard skrev:Pityt skrev:Når man læser de ovenstående indlæg om hvad edderkopper kan finde på at foretage sig når de ligger i støvsugerposen, kan man måske bedre forstå at jeg blev nødt til at slå en edderkop ihjel med cilit bang og vinduesrens som våben
Det giver også meget mere mening.
Hvis man snupper dem med støvsugeren, skal posen jo smides ud med det samme, for at undgå de kommer og tager hævn. Men jeg vil bestemt ikke røre den pose, for jeg er sikker på eddermonsteret vil kravle ud igen, i det øjeblik jeg forsøgte at pille posen ud af maskinen.
Det er jo også PRÆCIS sådan jeg tænker, så de skal dræbes med kemi! Det, synes min kæreste, er både upassende hysterisk og dumt...men i det mindste fjernede han liget for mig.