Skumfidusen skrev:Smiling_Goat skrev:Som jeg ser det, havde du faktisk slet ikke noget valg. Din datter sad og hoppede ved siden af for at få at vide, hvad hendes mor syntes. Du kunne så have løjet, men den løgn havde kun holdt til jeres datter, havde snakket med sin mor selv.
Med den begejstring hun har/havde for tasken, skulle det undre mig meget, om hun var færdig med at snakke om den med sin mor.
Måske kunne jeg have nået at forklare hende at det nok var en god ide at være mere diplomatisk. Jeg vil ikke udelukke at var en mulighed.
Det kunne også være en mulighed at sige at for fremtiden må hun selv sige det hvis hun vil insistere på at opføre sig sådan. Det er jo forskelligt hvor folks grænser går men jeg ville ikke aflevere den slags, det er urimeligt nok i forvejen og det vil jeg ikke acceptere blev tørret af på mig.
Jeg havde løjet eller sagt hun selv måtte overbringe det,selvom man er forældre sammen har man lov at sige at man ikke vil aflevere ting der hører under noget man ikke selv kunne drømme om at sige til sit barn.