Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1277
Likede indlæg: 19879

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. mar 2016, 20:50

0
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 408
Likede indlæg: 6565

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. mar 2016, 20:58

Dejligt ikke at være alene :lol:
1
Okay, seje reje
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 419
Likede indlæg: 6487

Indlægaf Lemonella » 12. mar 2016, 05:47

HappyPaww skrev:Apropos talenløse reality-tøser, så er jeg ret upassende at både at fryde mig men også græmmes over, at Amalie S. skal være mor, og at faren åbenbart lige er gået fra hende. Og det er upassende at tænke "stakkels barn" :tie:

Sjovt som medierne opfatter tingene forskelligt. Det synes jeg faktisk er ret upassende. Kan da de ikke bare skrive det samme. :D

Jeg har læst, at hun selv siger, at hun aldrig har været kæreste med ham hun venter barn med og, at de er kun "venner der venter barn sammen". :forvirret:
Spørger man så den såkaldte kæreste, siger han, at de skam stadig er kærester. Altså ifølge det jeg læste på Facebook.
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 385
Likede indlæg: 2859

Indlægaf Urtekussen » 12. mar 2016, 15:22

Jeg er lige blevet råbt af af min svigermor.

Hun stod og fortalte min svigerinde om, at "da Mini startede i børnehave skrev han selv sit navn på sin garderobeplads, det har pædagogerne fortalt mig".

Jeg formastede mig til at sige "aaaaah", fordi jeg husker historien, og den var at han GENKENDTE sit navn, da pædagogen havde skrevet det. Så selv om han er dygtig, så skrev han altså ikke sit navn som knapt 3-årig.

Hun blev ved med at insistere på sit, og da jeg forsøgte at få et ord indført, råbte hun derefter af mig, at jeg ikke skulle beskylde hende for at lyve og at jeg skulle blande mig uden om samtalen.

Så nu sidder jeg hér til fest hos en svigerfamilie, hvor jeg virkelig føler mig velkommen
5
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Urtekussen

Indlægaf Urtekussen » 12. mar 2016, 15:27

Min kæreste hørte det ikke. Men hans to halvsøstre (dem hun fortalte historien), hørte det og prøvede også at sige til hende, at det gjorde jeg jo heller ikke (beskyldte hende for at lyve).
Hun er ikke deres mor, og jeg tror de på mange måder har det med hende, som jeg har det.
4
200 kg i bænkpres?
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5516

Indlægaf Novella » 12. mar 2016, 15:47

Whoa. Jeg var godt nok vandret direkte ud i bilen, og jeg havde forventet at min kæreste vandrede med, hvis jeg fremlagde historien der for ham.
5
Brugeravatar
Pølsemix
Kort karma: 36
Likede indlæg: 869

Indlægaf Pølsemix » 12. mar 2016, 15:52

Novella skrev:Whoa. Jeg var godt nok vandret direkte ud i bilen, og jeg havde forventet at min kæreste vandrede med, hvis jeg fremlagde historien der for ham.

Hvorfor? Der er da ingen grund til sådan en eskalering pga. en bagatel.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1110
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 12693
Kontakt:

Indlægaf Ado » 12. mar 2016, 15:54

Jeg havde øffet tilbage, at jeg sgu nok kendte mit eget barn bedst. Og så var jeg skredet. Lige på stedet. Sådan en forstyrret ko!
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 12. mar 2016, 15:55

Pølsemix skrev:
Novella skrev:Whoa. Jeg var godt nok vandret direkte ud i bilen, og jeg havde forventet at min kæreste vandrede med, hvis jeg fremlagde historien der for ham.

Det er da ikke en bagatel, at svigermor råber sådan og ydmyger på den måde.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Urtekussen

Indlægaf Urtekussen » 12. mar 2016, 15:57

Jeg har også mest lyst til at tage hjem.

Sidder i et andet rum, under påskud af at høre efter den lille. Gider ikke gøre gode miner til slet spil.

Min kæreste synesjeg skal bære over med hende, fordi hun er alvorligt syg. Men derfor skal man da stadig opføre sig ordentligt over for sine gæster, ikke?
9
200 kg i bænkpres?
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 12. mar 2016, 15:58

Jo!
4
Brugeravatar
Novella

Indlægaf Novella » 12. mar 2016, 15:58

Pølsemix skrev:

Okay. En andem mulighed er, at jeg var eksploderet i hovedet på madammen. Det var jeg så nok ikke, fordi jeg var blevet så paf. Voksne mennesker råber da ikke, hvis de er rigtigt velforvarede. Det var dog den mest nedladende og ubehagelige behandling. Det svarer i min verden til at spytte sin svigerdatter i ansigtet.
7
Brugeravatar
Novella

Indlægaf Novella » 12. mar 2016, 16:01

Urtekussen skrev:Jeg har også mest lyst til at tage hjem.

Sidder i et andet rum, under påskud af at høre efter den lille. Gider ikke gøre gode miner til slet spil.

Min kæreste synesjeg skal bære over med hende, fordi hun er alvorligt syg. Men derfor skal man da stadig opføre sig ordentligt over for sine gæster, ikke?

Jeg synes, at du skal forlade festen - naturligvis inkl børn. Din kæreste kan jo blive tilbage og bære over, hvis han synes, at det er vigtigt. Hvis hun er dement eller psykotisk, kan jeg måske finde en lille smule medlidenhed, men ellers ikke.
4
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 911
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 9536

Indlægaf Dikus » 12. mar 2016, 16:27

Jeg synes helt klart, det er dig, der er upassende. TÆNK at fratage HENDE muligheden for at nedgøre de der kvindfolks børn i forhold til hendes ægte barnebarn. Det kan du da vitterlig ikke være bekendt.

:cool:

Det kan godt være, jeg er upassende. Men jeg er ikke et sekund i tvivl om, det er det, hun har haft gang i. Det er desværre en tendens, jeg har set liiiiige vel nok gange til, jeg tager "sådan var barn x altså" særligt alvorligt, når det kommer fra bedstemødre :cool: Christ de har selektiv hukommelse. Og de ved ALTID tingene bedre end mødrene. Der kan komme helt i tvivl... for hvem filan husker de detaljer, som bedstemødre kan huske ALTING med? Inklusiv omkring deres egne børn :rulle:

På en god dag ville jeg huske disclaimeren "ikke alle bedstmødre" :D
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1261
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 12572

Indlægaf Daine » 12. mar 2016, 18:50

Jeg har lige hamret og banket og det fik en fætter til en ad edderkopperne fra Araknofobi til at komme frem fra en sprække ved loftet. Jeg sværger, jeg kunne høre det, da den blev suget ned i støvsugeren! :shock: :shock: :shock:

Nu skal jeg lige tage mod til mig, før jeg sætter den lampe op, som jeg var i gang med i det hjørne.

Pisseupassende edderkop :sur:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Tilbage til "Generelt"