Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
gro71
Kort karma: 16
Likede indlæg: 230

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf gro71 » 9. mar 2016, 09:20

Det her er fanme upassende:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 9. mar 2016, 11:05

gro71 skrev:Det her er fanme upassende:

Hold kæft det ER stygt :rulle:.

Som jeg skrev inde på EB's Facebookside, så er det lige præcis den slags stupiditeter der gør at nogle mænd afholder sig fra at anmelde overgreb. Det er virkelig et punkt hvor der kan arbejdes for ligestillingen for det mandlige køn.
10
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 9. mar 2016, 11:38

Det er edderbankeme IKKE i orden at at camouflere skinkestrimler ind i kyllingestængerne (butterdej med kylling), og sige jeg kan spise det.

Jeg bilder for fanden heller ikke vegetaren ind at kyllingepølserne er sojapølser.

Jeg har det helt dårligt nu :trist:.
7
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2335

Indlægaf Studsgaard » 9. mar 2016, 11:39

ShuruQ skrev:Det er edderbankeme IKKE i orden at at camouflere skinkestrimler ind i kyllingestængerne (butterdej med kylling), og sige jeg kan spise det.

Jeg bilder for fanden heller ikke vegetaren ind at kyllingepølserne er sojapølser.

Ej hvem fanden kan finde på sådan noget. :forvirret:
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 9. mar 2016, 11:42

Studsgaard skrev:
ShuruQ skrev:Det er edderbankeme IKKE i orden at at camouflere skinkestrimler ind i kyllingestængerne (butterdej med kylling), og sige jeg kan spise det.

Ej hvem fanden kan finde på sådan noget. :forvirret:

Køkkendamen her åbenbart, troede jeg faktisk ikke. Så godt et lille stykke skinke først, men slog det hen med det jo kunne være en fejl, men da der så blev ved med at dukke skinkestrimler op må jeg jo nok erkende at det ikke bare var en enkel farisæer. Nuvel, det kan jo stadig være en hovedet-under-armen fejl, men det er stadig virkelig ubehageligt.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5931

Indlægaf Smiling_Goat » 9. mar 2016, 13:07

Det der handler vel forhåbentligt ikke om det seksuelle overfald på en mand i København?

Ej, det kan jeg næsten ikke holde ud, hvis det gør.
1
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 9. mar 2016, 13:26

Smiling_Goat skrev:

Det der handler vel forhåbentligt ikke om det seksuelle overfald på en mand i København?

Med 99% sikkerhed. Nogle af kommentarerne var virkelig stygge. Jeg kom til at skrive noget med at tage overhånd men det er virkelig malplaceret i den sammenhæng men taget ud af en kontekst ser det uheldigt ud. Men jeg siger dig, folk ER SÅ lede i de tråde jeg har set om det.
1
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5931

Indlægaf Smiling_Goat » 9. mar 2016, 15:21

ShuruQ skrev:
Smiling_Goat skrev:

Med 99% sikkerhed. Nogle af kommentarerne var virkelig stygge. Jeg kom til at skrive noget med at tage overhånd men det er virkelig malplaceret i den sammenhæng men taget ud af en kontekst ser det uheldigt ud. Men jeg siger dig, folk ER SÅ lede i de tråde jeg har set om det.

Det er godt nok ulækkert.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8524

Indlægaf 2SHY » 10. mar 2016, 01:31

Nu kan DR3 ikke gøre for timingen, men hvor er det bare upassende for mig at zappe forbi deres kanal og falde over et program der hedder Nuttet om natten. Hvor de så lige da jeg zapper forbi det består af mega nuttede kattekillinger, der dapper rundt på en kunstig strand :trist: Heldigvis var der ingen røde katte men alligevel
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8431
Kontakt:

Indlægaf Ado » 10. mar 2016, 05:24

Det er upassende ud over alle grænser, som folk i denne by opfører sig. En ung kvinde havde anmeldt et knivoverfald og efterfølgende kom det frem, at anmeldelsen var falsk.
Og ja, det er sgu noget hø at gøre sådan noget. Men enhver med bare lidt omløb, kan sikkert også se, at pigen muligvis ikke har det skide godt. Men de lokale borgere stimlede sammen og kom med den ene klamme kommentar efter den anden - direkte rettet mod pigen.

Jeg kan forstå man bliver irriteret over sådan noget, men at sidde og kalde pigen en so, møgtøs og lign. svadaer, er virkelig klamt og en decideret voksenmobning. Så stor er byen sgu heller ikke.
Og nu har forældrene så meldt ud, at pigen IKKE har det godt og nu modtager hjælp for at få det godt igen. Men fatter folk det? Nope. For hun skal da straffes, skal hun. Og lige have fortalt, hvor dårligt et menneske hun er.
8
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1314

Indlægaf hotlips » 10. mar 2016, 07:08

Brøndbys direktør.

Jeg har hørt til Brøndby siden jeg gik i børnehave,nogle af vores pædagoger var koner og kærester til spillerne og vi gik ture ned og så dem træne, det var før de kom i 1 division, min onkel har trænet drengene i 20 år,min ex juniorerne, mine bedsteforældre bor lige overfor stadion og min far og hans brødre er vokset op der,vi har fulgt stadionet vokse fra 2 trappe sektioner til hvad det er idag.

Men tanken om at droppe klubben har rent faktisk strejfet mig idag, og selvom jeg ikke gør det så skammer jeg mig for første gang over at sige det er mit hold, tanken om at Thomas frank der på alle måder har opført sig anstændigt har siddet og kunne læse på nettet og med et døgns varsel står uden job kan jeg simpelthen ikke ha.

At en voksen mand sidder på nettet og opfører sig sådan anonymt er en ting men at han er så spejlblank at han ikke fatter hvor upassende og tåkrummende det er at han så vælger at lægge navn til... Jeg ved simpelthen ikke hvad han har tænkt på eller hvordan han forestiller sig han skal have sin gang i klubben på sigt.

Tror jeg må håbe vi vinder en hel masse og så se frem til han ryger, det er ikke et sted hvor den slags illoyal opførsel overfor folk der er gode for klubben bliver glemt.
8
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2572

Indlægaf Mi55y » 10. mar 2016, 07:14

hotlips skrev:Brøndbys direktør.

Jeg har hørt til Brøndby siden jeg gik i børnehave,nogle af vores pædagoger var koner og kærester til spillerne og vi gik ture ned og så dem træne, det var før de kom i 1 division, min onkel har trænet drengene i 20 år,min ex juniorerne, mine bedsteforældre bor lige overfor stadion og min far og hans brødre er vokset op der,vi har fulgt stadionet vokse fra 2 trappe sektioner til hvad det er idag.

Men tanken om at droppe klubben har rent faktisk strejfet mig idag, og selvom jeg ikke gør det så skammer jeg mig for første gang over at sige det er mit hold, tanken om at Thomas frank der på alle måder har opført sig anstændigt har siddet og kunne læse på nettet og med et døgns varsel står uden job kan jeg simpelthen ikke ha.

At en voksen mand sidder på nettet og opfører sig sådan anonymt er en ting men at han er så spejlblank at han ikke fatter hvor upassende og tåkrummende det er at han så vælger at lægge navn til... Jeg ved simpelthen ikke hvad han har tænkt på eller hvordan han forestiller sig han skal have sin gang i klubben på sigt.

Tror jeg må håbe vi vinder en hel masse og så se frem til han ryger, det er ikke et sted hvor den slags illoyal opførsel overfor folk der er gode for klubben bliver glemt.

At man som bestyrelsesformand vil være det bekendt og så samtidig undskylde sig med kærlighed til klubben. WTF!? Men han er jo storaktionær og kommer med MANGE penge, så han kan vel langt hen ad vejen slippe afsted med en del... Enhver anden forretningsmand med principperne og moralen i orden var gået. Storpinligt, det er det!
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 10. mar 2016, 07:21

Jeg er vist upassende i dag at tage syg på job. Men jeg lover, kun at røre mine egne ting og at hoste i albuehulen i stedet for hænderne.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 10. mar 2016, 07:56

2SHY skrev:Nu kan DR3 ikke gøre for timingen, men hvor er det bare upassende for mig at zappe forbi deres kanal og falde over et program der hedder Nuttet om natten. Hvor de så lige da jeg zapper forbi det består af mega nuttede kattekillinger, der dapper rundt på en kunstig strand :trist: Heldigvis var der ingen røde katte men alligevel

Er det upassende fordi de sender programmet om natten? Eller er nuttet ironisk? :forvirret:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3965

Indlægaf Angelina » 10. mar 2016, 08:20

At det her fantastiske kursus i lyssætning jeg er i gang med hele tider ender op i "din assistent står/hænger/kravler her" ... ja, det er fint KlogeÅge, men nu har vi ikke alle sammen en assistent, vel? VEL!?
2
~indsæt smart signatur her~

Tilbage til "Generelt"