Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 10. mar 2016, 08:26

Badesandalen skrev:
2SHY skrev:Nu kan DR3 ikke gøre for timingen, men hvor er det bare upassende for mig at zappe forbi deres kanal og falde over et program der hedder Nuttet om natten. Hvor de så lige da jeg zapper forbi det består af mega nuttede kattekillinger, der dapper rundt på en kunstig strand :trist: Heldigvis var der ingen røde katte men alligevel

Er det upassende fordi de sender programmet om natten? Eller er nuttet ironisk? :forvirret:

Fordi 2SHY har været nødt til at få sin skønne missedreng aflivet :whine:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 10. mar 2016, 08:31

Fru Sunshine skrev:
Badesandalen skrev:
2SHY skrev:Nu kan DR3 ikke gøre for timingen, men hvor er det bare upassende for mig at zappe forbi deres kanal og falde over et program der hedder Nuttet om natten. Hvor de så lige da jeg zapper forbi det består af mega nuttede kattekillinger, der dapper rundt på en kunstig strand :trist: Heldigvis var der ingen røde katte men alligevel

Er det upassende fordi de sender programmet om natten? Eller er nuttet ironisk? :forvirret:

Åh nej dog. :(
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 10. mar 2016, 08:35

Badesandalen skrev:
Fru Sunshine skrev:
Badesandalen skrev:

Det er så sørgeligt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8508

Indlægaf 2SHY » 10. mar 2016, 08:39

Fru Sunshine skrev:
Badesandalen skrev:
Fru Sunshine skrev:
Badesandalen skrev:

Det er så sørgeligt.

Ja du kom mig så lige i forkøbet. Men tak for at forklare :kys:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3511

Indlægaf Ballademager » 11. mar 2016, 07:54

Sidder i toget over for en, der er ved at spise en mad med stinkende ost. DET burde forbydes :tie:
4
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Indlægaf Dikus » 11. mar 2016, 09:26

Åhhhh. Der hvor vi boede før, var der to forskellige personer på vejen. En med en labrador og en med en schaefer. De her hunde, ville så gerne have fat i vores kat. Men det måtte de jo ikke.
De gik altid løs og kunne for så vidt bare sætte efter vores kat, da haverne ikke var hegnet ind.

MEN de var godt opdraget. Hvilket vores upassende kat opdagede. Så den fornøjede sig ofte med at tirre de der hunde ved at gå ind på deres territorium, blive jaget væk og SÅ spankulere frem og tilbage LIGE foran hundenes usynlige grænse.

Vores kat var pænt upassende.
17
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 11. mar 2016, 10:09

Dikus skrev:Åhhhh. Der hvor vi boede før, var der to forskellige personer på vejen. En med en labrador og en med en schaefer. De her hunde, ville så gerne have fat i vores kat. Men det måtte de jo ikke.
De gik altid løs og kunne for så vidt bare sætte efter vores kat, da haverne ikke var hegnet ind.

MEN de var godt opdraget. Hvilket vores upassende kat opdagede. Så den fornøjede sig ofte med at tirre de der hunde ved at gå ind på deres territorium, blive jaget væk og SÅ spankulere frem og tilbage LIGE foran hundenes usynlige grænse.

Vores kat var pænt upassende.

Dengang Charlie var killing havde han for vane at forhindre hunden i at spise. Der står en reol i stuen og for enden af den havde hunden sin madskål. Når han så ville spise lagde Charlie sig langs den lange side af reolen og hver gang Laban stak snuden ned i madskålen slog Charlie ham over snuden med poten, men verdens mest provokerende og arrogante udtryk i øjnene.

Jeg skulle engang ud af stuen med en kop kaffe og så mente Charlie lige han skulle styrte ind foran mig og ligge sig fladt og strække ud midt i døren.

Katte kan generelt være temmelig provokerende :devil:.
Senest rettet af ShuruQ 11. mar 2016, 10:26, rettet i alt 1 gang.
6
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 11. mar 2016, 10:18

ShuruQ skrev:Det er edderbankeme IKKE i orden at at camouflere skinkestrimler ind i kyllingestængerne (butterdej med kylling), og sige jeg kan spise det.

Jeg bilder for fanden heller ikke vegetaren ind at kyllingepølserne er sojapølser.

Jeg har det helt dårligt nu :trist:.

Jeg snakkede med køkkendamen i går og hun var så ked af det. Hun sagde, jamen du stod her da jeg puttede kylling i og det gjorde jeg også og det var kylling der kom i, men det der skinke kom altså også i, men hvordan må stå hen i i det uvisse.

Jeg kunne heller ikke forstå det, for hun har aldrig bevidst villet snyde mig før, jeg tror hun på et tidspunkt må være blevet distraheret og har fået taget osteblandingen med skinke og puttet i ved en fejl.

Bare en update, da ret skal være ret.
5
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 288
Likede indlæg: 4436

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. mar 2016, 17:36

Jeg kan ikke lade være med at følge en bestemt blogger og jeg gør det udelukkende for at finde ud af hvad personen nu skriver at underlige ting. Et rigtig grimt karaktertræk, men er også bare så fascineret af personens tankegang, da den er så forskellig fra min.
5
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 565

Indlægaf StripesAddict » 11. mar 2016, 17:40

Rosa Espinosa skrev:Jeg kan ikke lade være med at følge en bestemt blogger og jeg gør det udelukkende for at finde ud af hvad personen nu skriver at underlige ting. Et rigtig grimt karaktertræk, men er også bare så fascineret af personens tankegang, da den er så forskellig fra min.

Det er upassende, at jeg er så pisse nysgerrig :genert:
4
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 11. mar 2016, 20:12

StripesAddict skrev:
Rosa Espinosa skrev:Jeg kan ikke lade være med at følge en bestemt blogger og jeg gør det udelukkende for at finde ud af hvad personen nu skriver at underlige ting. Et rigtig grimt karaktertræk, men er også bare så fascineret af personens tankegang, da den er så forskellig fra min.

Det er upassende, at jeg er så pisse nysgerrig :genert:

Så er vi to!!
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. mar 2016, 20:15

FINT! Det er Fie Laursen okay. Er I tilfredse nu!? Ja, jeg kan ikke lade være med at snage på hendes blog, så er det sagt :lol:
9
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Modesty Blame » 11. mar 2016, 20:23

Rosa Espinosa skrev:FINT! Det er Fie Laursen okay. Er I tilfredse nu!? Ja, jeg kan ikke lade være med at snage på hendes blog, så er det sagt :lol:

Hvem er Fie Laursen? Jeg har godt set, at hun er ofte nævnt på eb.dk men...hvad har hun lavet? Er hun paradiso eller hvad?
0
Brugeravatar
Julie
Kort karma: 29
Likede indlæg: 332

Indlægaf Julie » 11. mar 2016, 20:23

Rosa Espinosa skrev:FINT! Det er Fie Laursen okay. Er I tilfredse nu!? Ja, jeg kan ikke lade være med at snage på hendes blog, så er det sagt :lol:

Hah, det var også mit gæt.. Følger hende på insta af samme grund :genert:
2
Brugeravatar
Rosa Espinosa

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. mar 2016, 20:25

Modesty Blame skrev:

Hvem er Fie Laursen? Jeg har godt set, at hun er ofte nævnt på eb.dk men...hvad har hun lavet? Er hun paradiso eller hvad?

Ja, blandt andet, men det er vist ikke det hun er kendt mest for. Er ikke helt sikker på, hvordan det startede med hende :gruble:
0

Tilbage til "Generelt"