Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4449

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. mar 2016, 20:27

Julie skrev:
Rosa Espinosa skrev:FINT! Det er Fie Laursen okay. Er I tilfredse nu!? Ja, jeg kan ikke lade være med at snage på hendes blog, så er det sagt :lol:

Hah, det var også mit gæt.. Følger hende på insta af samme grund :genert:

Kan ikke lade være :( Det med at snakke om sit kommende barn, uden at være gravid det er så nyt for mig, så bliver nødt til at følge med.
3
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 311
Likede indlæg: 5765

Indlægaf Animi » 11. mar 2016, 20:27

Rosa Espinosa skrev:
Modesty Blame skrev:
Rosa Espinosa skrev:FINT! Det er Fie Laursen okay. Er I tilfredse nu!? Ja, jeg kan ikke lade være med at snage på hendes blog, så er det sagt :lol:

Hvem er Fie Laursen? Jeg har godt set, at hun er ofte nævnt på eb.dk men...hvad har hun lavet? Er hun paradiso eller hvad?

Ja, blandt andet, men det er vist ikke det hun er kendt mest for. Er ikke helt sikker på, hvordan det startede med hende :gruble:

Det er vidst noget med at hun var et mobbeoffer og bloggede omkring det. Så lavede hun vidst også sådan en video hvor hun havde skrevet sin historie på skilte, hvilket var relativt nyt dengang så hun var i medierne om det.
Sidste år var hun så også med i Paradise :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 11. mar 2016, 20:43

Nårh, hende følger jeg også. Hun er fandeme spacy :D

Hun var et mobbeoffer. Og nu er hun så efter Amalie. Men hun blev kendt på at være mobbeoffer.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3449

Indlægaf HappyPaww » 11. mar 2016, 20:48

Apropos talenløse reality-tøser, så er jeg ret upassende at både at fryde mig men også græmmes over, at Amalie S. skal være mor, og at faren åbenbart lige er gået fra hende. Og det er upassende at tænke "stakkels barn" :tie:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. mar 2016, 20:50

0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4449

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. mar 2016, 20:58

Dejligt ikke at være alene :lol:
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 12. mar 2016, 05:47

HappyPaww skrev:Apropos talenløse reality-tøser, så er jeg ret upassende at både at fryde mig men også græmmes over, at Amalie S. skal være mor, og at faren åbenbart lige er gået fra hende. Og det er upassende at tænke "stakkels barn" :tie:

Sjovt som medierne opfatter tingene forskelligt. Det synes jeg faktisk er ret upassende. Kan da de ikke bare skrive det samme. :D

Jeg har læst, at hun selv siger, at hun aldrig har været kæreste med ham hun venter barn med og, at de er kun "venner der venter barn sammen". :forvirret:
Spørger man så den såkaldte kæreste, siger han, at de skam stadig er kærester. Altså ifølge det jeg læste på Facebook.
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2714

Indlægaf Urtekussen » 12. mar 2016, 15:22

Jeg er lige blevet råbt af af min svigermor.

Hun stod og fortalte min svigerinde om, at "da Mini startede i børnehave skrev han selv sit navn på sin garderobeplads, det har pædagogerne fortalt mig".

Jeg formastede mig til at sige "aaaaah", fordi jeg husker historien, og den var at han GENKENDTE sit navn, da pædagogen havde skrevet det. Så selv om han er dygtig, så skrev han altså ikke sit navn som knapt 3-årig.

Hun blev ved med at insistere på sit, og da jeg forsøgte at få et ord indført, råbte hun derefter af mig, at jeg ikke skulle beskylde hende for at lyve og at jeg skulle blande mig uden om samtalen.

Så nu sidder jeg hér til fest hos en svigerfamilie, hvor jeg virkelig føler mig velkommen
5
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Urtekussen

Indlægaf Urtekussen » 12. mar 2016, 15:27

Min kæreste hørte det ikke. Men hans to halvsøstre (dem hun fortalte historien), hørte det og prøvede også at sige til hende, at det gjorde jeg jo heller ikke (beskyldte hende for at lyve).
Hun er ikke deres mor, og jeg tror de på mange måder har det med hende, som jeg har det.
4
200 kg i bænkpres?
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3768

Indlægaf Novella » 12. mar 2016, 15:47

Whoa. Jeg var godt nok vandret direkte ud i bilen, og jeg havde forventet at min kæreste vandrede med, hvis jeg fremlagde historien der for ham.
5
Brugeravatar
Pølsemix
Kort karma: 14
Likede indlæg: 297

Indlægaf Pølsemix » 12. mar 2016, 15:52

Novella skrev:Whoa. Jeg var godt nok vandret direkte ud i bilen, og jeg havde forventet at min kæreste vandrede med, hvis jeg fremlagde historien der for ham.

Hvorfor? Der er da ingen grund til sådan en eskalering pga. en bagatel.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8429
Kontakt:

Indlægaf Ado » 12. mar 2016, 15:54

Jeg havde øffet tilbage, at jeg sgu nok kendte mit eget barn bedst. Og så var jeg skredet. Lige på stedet. Sådan en forstyrret ko!
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 12. mar 2016, 15:55

Pølsemix skrev:
Novella skrev:Whoa. Jeg var godt nok vandret direkte ud i bilen, og jeg havde forventet at min kæreste vandrede med, hvis jeg fremlagde historien der for ham.

Hvorfor? Der er da ingen grund til sådan en eskalering pga. en bagatel.

Det er da ikke en bagatel, at svigermor råber sådan og ydmyger på den måde.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Urtekussen

Indlægaf Urtekussen » 12. mar 2016, 15:57

Jeg har også mest lyst til at tage hjem.

Sidder i et andet rum, under påskud af at høre efter den lille. Gider ikke gøre gode miner til slet spil.

Min kæreste synesjeg skal bære over med hende, fordi hun er alvorligt syg. Men derfor skal man da stadig opføre sig ordentligt over for sine gæster, ikke?
9
200 kg i bænkpres?
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 12. mar 2016, 15:58

Jo!
4

Tilbage til "Generelt"