Mine underboere (ja, også dem). De spiller musik dag ind og dag ud, og det er faktisk til et punkt, hvor jeg bliver oprigtigt stresset og utilpas – som Smiling_Goat vist også har beskrevet i en tråd. De er et ungt par som enten er førstegangsudflyttere eller har boet i et hus før, for de har tydeligvis ingen føling med, hvor lydt her er – eller hvordan man gebærder sig i sådan en opgang med lejligheder. De andre lejligheder skriver ca. en måned før i opgangen at de holder fest på denne og denne dato, og at man selvfølgelig er velkommen til at komme forbi, hvis det er for højt. Den gestus kender mine underboere ikke til... De holder fest hver weekend, og hvis det ikke er fest, så er det opvarmning til byen som de tager til omkring 1-2 stykker
Jeg føler bare ikke rigtig man kan klage, når det 1) er weekend og 2) ikke er sent. Men det er enormt stressende og decideret ubehageligt. Og så hører de tilmed Reem, Justin Bieber og en masse andet frygteligt musik... Jeg har været nede og klage en gang før, hvor hun sagde "Jeg ved det godt..." som om hun var flov. Hvorfor gør du det så?! Argh