Pityt skrev:7 timer!
Så længe har min kæreste foreløbigt siddet med voldsomme smerter ret op og ned på Hvidovre Hospital og ventet på at tale med en mave/tarm læge. Vi var først på skadestuen (efter at have talt med 1813, selvfølgelig) og de henviste ham til den afdeling. Vi var deroppe klokken 12...og han sidder der endnu.
Den i øvrigt pissesure og uforskammede sygeplejerske, der tog imod os var meget klar i spyttet om, at vi skulle sidde i et bart venteområde uden for afdelingen og altså ikke i afdelingens eget noget mere behagelige venteområde.
Jeg tog hjem ved 14-tiden, da jeg 1. havde nogle ting jeg skulle have lavet og 2. var ved at miste besindelsen, efter at have talt med en ansat, som i øvrigt fattede nul af hvorfor sygeplejersken havde plantet os i Sibirien (der var rigelig plads i afdelingens venteområde).
Jeg forstår travlhed og jeg forstår eventuelt personalemangel i weekenden, men at lade et tydeligt forpint menneske sidde SÅ længe uden på NOGET tidspunkt at komme ud og sige "hey, vi ved godt at du stadig er her, men blabla travlhed blabla...der står vand og juice herinde", er så upassende, at jeg næsten ikke har ord for det.
Update: Han blev ENDELIG tilset omkring 19.30. Hans infektionstal er skyhøje og de mistænker blindtarmsbetændelse og har indlagt ham. Så var det sandelig flot, at de bare lod ham sidde så længe