Smiling_Goat skrev:Akehurst2 skrev:LadyFox skrev:For en måned siden fangede jeg en edderkop under et glas, og lidt efter var den død. Jeg har så valgt bare at lade den døde edderkop blive under glasset på bordet siden da, fordi jeg OGSÅ er bange for døde edderkopper og jaaa. Nu en måned efter kravler den døde edderkop helt vildt rundt i glasset.

..
En genopstanden zombie-edderkop

Eller måske opgav den tanken om frihed, og lagde sig deprimeret til at dø. Efter en måned i melankolsk stilstand, hvor den bare har ligger og snøftet, mens den har tænkt på, hvordan livet plejede at være, er den kommet i tanke om alt det, der er værd at leve for, og har endelig fundet viljen til at kæmpe for sin frihed.
Stakkels, lille edderkop

Hey! Den startede! Der er forhistorie du!
Jeg lå og sov, og vågnede af krible-krable på min hånd, jeg springer op og ryster dyner og brøler som en bjørn "
DER VAR EN EDDERKOP, DEN KRAVLEDE PÅ MIN HÅND" og min kæreste der er oppe kigger dumt på mig og siger jeg skal slappe af, det var nok bare en drøm. Næste dag kravler der en edderkop hoverende rundt på min sko. Det finder jeg mig ikke i.