lillebjoern skrev:Smiling_Goat skrev:Da min mor sagde: "Så må I jo bruge kondom. Det var det din far og jeg gjorde. Jeg kunne heller ikke tåle p-piller"
Do. Not. Want. To. Know!
Arh, det er det værste![]()
Her den anden dag var jeg hjemme hos mine forældre og spise, og senere på aften nævnte min mor at hun var meget oppustet. Min far spørger om det er pillerne, hvortil jeg spørger min mor, "hvilke piller?". Der svarer min far så at hun tager hormonpiller så hun ikke skal leve som en nonne resten af sit liv.
Øh.... okay. Lad os ikke tale mere om det
Min mor var, mens hun levede, verdensmester i upassende udtalelser. Det tog tid, at rette tæerne ud når hun havde udfoldet sig om ting, hun skulle have holdt for sig selv.
Til en stor familiebegivenhed, var hun pludselig væk i ret lang tid. Da hun endelig kommer tilbage til gæsterne, spørger en af mine svigerinder om hun var faldet i tønden. "Nej" svarer hun, "men siden jeg var gravid med Lemonella, har jeg lidt så frygteligt af hård mave, så det er faktisk hendes skyld, jeg altid må sidde på toilettet i mindst en time af gangen".

Det skal lige tilføjes, at min mor var lettere tunghør og havde høreapparat, men altid talte (råbte) så højt, at alle kunne følge med i hendes samtaler.
Jeg var på det tidspunkt mindst 30 år.