hotlips skrev:Pityt skrev:7 timer!
Jeg forstår travlhed og jeg forstår eventuelt personalemangel i weekenden, men at lade et tydeligt forpint menneske sidde SÅ længe uden på NOGET tidspunkt at komme ud og sige "hey, vi ved godt at du stadig er her, men blabla travlhed blabla...der står vand og juice herinde", er så upassende, at jeg næsten ikke har ord for det.
Jeg ved ikke hvor i sad men der kan være restriktioner på hvem der må tage ting som mad og drikkevarer selv på de afdelinger og hvordan, så det er ikke sikkert de må.Det er fordi det er de afdelinger som folk med de meget smitsomme hepatitis former ligger på. Det er mange år siden jeg har været der så det er bestemt muligt der er fundet en løsning på det men før var det de eneste afdelinger på hospitalet hvor det var forbudt for patienter og pårørende at tage noget som helst selv.
Det var bestemt ikke mit indtryk, at det var grunden...det ville ellers give fint mening hvis det handlede om smittefare eller lignende. Den medarbejder jeg talte med, sagde at vi bare kunne komme ind og hente, så det var fordi vi var henvist fra skadestuen til "tilsyn", at vi blev plantet derude. Det forklarer dog stadig ikke, hvorfor INGEN opmærksom blev ofret på min meget smerteplagede kæreste