AldrigMedStort skrev:didas skrev:AldrigMedStort skrev:AldrigMedStort skrev:didas skrev:Min nye overbo har en MEGET højlydt knirkende seng. Hold nu kæft, hvor er jeg træt af at høre på hendes knalderi. De må da også selv kunne høre hvor meget det larmer og enten få fikset sengen eller knalde i sofaen, hvis de absolut skal gøre det klokken lort. Sidste weekend blev jeg vækket af det kl. 8.40 om morgenen
Én ting er en irriterende højlydt seng, men når man kan følge med i ca. hvor langt i akten de er bliver det altså lidt ubehageligt. Jeg har vitterligt siddet og haft svært ved at koncentrere mig pga. mine overboers højlydte knalderi, det var til den grad at de overdøvede både tv og høretelefoner. Føj for den lede siger jeg bare.
Og så er de på den igen. Godt en fodboldkamp kan overdøve dem bare lidt, men helt ærligt, styr dog dine lyde kvindemenneske. Normalt kan jeg ikke rigtig høre dem, kun når de rykker rundt og så nu. Øv, jeg overvejer virkelig at skrive dem en lille notits, jeg synes det er ret klamt at blive indviet i andres sexliv.
Hvis du kommer frem til en god formulering til en seddel, så smid den lige videre til migEj jeg synes simpelthen det er så prekært, for jeg har jo heller ikke lyst til at gøre mine overboer forlegne, for selvfølgelig har de ret til et sexliv, men jeg tror simpelthen slet ikke, de er klar over, hvor meget det larmer.
Præcis, det tror jeg slet ikke de gør. Jeg er måske upassende når jeg tænker på at skrive:
kære overboer. Jeres knalderi er ret højlydt. Normalt kan vi ikke høre jer ret meget, og vi tolererer også gerne normal lyd og rimelig larm fra vores naboer, men lige den del så vi os gerne skånet for. Håber ellers I er glade for at bo her. Mvh underboen.
En tidligere veninde modtog et anonymt stykke papir hvor der stod "vis hensyn" og så var den dekoreret med tegninger der skulle forstille min daværende veninde have sex. Det vil jeg i hvert fald ikke anbefale.