kidkomb skrev:Ahem, lige lovlig sent til festen, men alligevel:
Edderkoppemødre æder da faderen til afkommet?
Du har frarøvet en enlig mor hendes børn?
Og stadig rækker de hånden ud og vil gerne slutte fred...

kidkomb skrev:Ahem, lige lovlig sent til festen, men alligevel:
Edderkoppemødre æder da faderen til afkommet?
Du har frarøvet en enlig mor hendes børn?
didas skrev:Min nye overbo har en MEGET højlydt knirkende seng. Hold nu kæft, hvor er jeg træt af at høre på hendes knalderi. De må da også selv kunne høre hvor meget det larmer og enten få fikset sengen eller knalde i sofaen, hvis de absolut skal gøre det klokken lort. Sidste weekend blev jeg vækket af det kl. 8.40 om morgenen
Angelina skrev:Min mandeforkølelse er upassende... at dukke op lige inden nonfirmationen gør den endnu mere upassende..
HappyPaww skrev:didas skrev:Min nye overbo har en MEGET højlydt knirkende seng. Hold nu kæft, hvor er jeg træt af at høre på hendes knalderi. De må da også selv kunne høre hvor meget det larmer og enten få fikset sengen eller knalde i sofaen, hvis de absolut skal gøre det klokken lort. Sidste weekend blev jeg vækket af det kl. 8.40 om morgenen
Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at drt er irriterende at høre på folks knalderi, men 8.40 er nu altså ikke klokken lort - kunne se det hvis det var kl 5.30 eller hver aften langt ud på natten.
didas skrev:HappyPaww skrev:didas skrev:Min nye overbo har en MEGET højlydt knirkende seng. Hold nu kæft, hvor er jeg træt af at høre på hendes knalderi. De må da også selv kunne høre hvor meget det larmer og enten få fikset sengen eller knalde i sofaen, hvis de absolut skal gøre det klokken lort. Sidste weekend blev jeg vækket af det kl. 8.40 om morgenen
Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at drt er irriterende at høre på folks knalderi, men 8.40 er nu altså ikke klokken lort - kunne se det hvis det var kl 5.30 eller hver aften langt ud på natten.
Køb en lille dåse smøreolie og sæt den op foran hendes dør med sedlen "Kære overbo. Din seng knirker helt vildt og vækker mig desværre ofte. Kunne du ikke være søde at smøre den? Mvh din trætte underbo"
Det var bare et eksempelDet var bl.a. også kl. 1.30 i nat
AldrigMedStort skrev:didas skrev:Min nye overbo har en MEGET højlydt knirkende seng. Hold nu kæft, hvor er jeg træt af at høre på hendes knalderi. De må da også selv kunne høre hvor meget det larmer og enten få fikset sengen eller knalde i sofaen, hvis de absolut skal gøre det klokken lort. Sidste weekend blev jeg vækket af det kl. 8.40 om morgenen
Én ting er en irriterende højlydt seng, men når man kan følge med i ca. hvor langt i akten de er bliver det altså lidt ubehageligt. Jeg har vitterligt siddet og haft svært ved at koncentrere mig pga. mine overboers højlydte knalderi, det var til den grad at de overdøvede både tv og høretelefoner. Føj for den lede siger jeg bare.
AldrigMedStort skrev:didas skrev:Min nye overbo har en MEGET højlydt knirkende seng. Hold nu kæft, hvor er jeg træt af at høre på hendes knalderi. De må da også selv kunne høre hvor meget det larmer og enten få fikset sengen eller knalde i sofaen, hvis de absolut skal gøre det klokken lort. Sidste weekend blev jeg vækket af det kl. 8.40 om morgenen
Én ting er en irriterende højlydt seng, men når man kan følge med i ca. hvor langt i akten de er bliver det altså lidt ubehageligt. Jeg har vitterligt siddet og haft svært ved at koncentrere mig pga. mine overboers højlydte knalderi, det var til den grad at de overdøvede både tv og høretelefoner. Føj for den lede siger jeg bare.
didas skrev:AldrigMedStort skrev:didas skrev:Min nye overbo har en MEGET højlydt knirkende seng. Hold nu kæft, hvor er jeg træt af at høre på hendes knalderi. De må da også selv kunne høre hvor meget det larmer og enten få fikset sengen eller knalde i sofaen, hvis de absolut skal gøre det klokken lort. Sidste weekend blev jeg vækket af det kl. 8.40 om morgenen
Jeg kan udover den knirkende seng også følge med i hele processen inkl. lydeffekter. Jeg ville sådan ønske, at jeg ikke vidste, at han knalder som en Duracell kanin rent tempomæssigtJeg har det bedre med naboanonymitet