Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 15. apr 2016, 17:22

Guilded_Lily skrev:Min søn har sin bedste ven på besøg. Helt fint. De hygger på værelset. Også helt fint. De hører Rasmus Seebach. Højt. Det er IKKE fint!

*40 minutter endnu*

Det dér... Det er uacceptabelt.
3
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1712

Indlægaf Guilded_Lily » 15. apr 2016, 17:28

Kattefjæs skrev:
Guilded_Lily skrev:Min søn har sin bedste ven på besøg. Helt fint. De hygger på værelset. Også helt fint. De hører Rasmus Seebach. Højt. Det er IKKE fint!

*40 minutter endnu*

Det dér... Det er uacceptabelt.

At de hører RS, eller at jeg synes, det er upassende? :genert:
0
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 15. apr 2016, 17:33

Guilded_Lily skrev:

At de hører RS, eller at jeg synes, det er upassende? :genert:

At de hører Rasmus Seebach. Det er en alvorlig brist i deres kulturelle opdragelse. Du skulle skamme dig! :lol:
5
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1712

Indlægaf Guilded_Lily » 15. apr 2016, 18:15

Kattefjæs skrev:
At de hører Rasmus Seebach. Det er en alvorlig brist i deres kulturelle opdragelse. Du skulle skamme dig! :lol:

Jeg beklager også meget. Det er hans begyndende pubertetsoprør, der spiller ind. Eller også er det faderens skyld. Knægten VED, jeg får knopper! :lol:
3
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9671

Indlægaf kidkomb » 15. apr 2016, 21:14

Jeg ekspederede en dame i dag, som snakkede i tlf under hele seancen, ikke værdigede mig et blik og sagde undskyld, da jeg gav hende bon'en med et "værsgod"....-til personen i den anden ende af røret!!
"Undskyld, det er fordi jeg lige står og bliver ekspederet".
What the actual fuck?
15
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Modesty Blame » 16. apr 2016, 07:37

Mi55y skrev:Jeg har lagt ud for boformer for en gruppe mennesker på Skanderborg Festival. Det var en større udskrivning i december, hvorfor det var ekstra træls, at jeg skulle rykke flere gange for at få pengene ind. Nu er der så to, der er sprunget midlertidigt fra og har bedt om at få deres penge igen indtil videre - fordi de er på røven pt. Men de håber at kunne melde sig på igen på et senere tidspunkt. OK, jeg har så betalt deres penge tilbage, men nu står jeg jo så og har betalt for et ekstra telt, som vi kun måske får brug for - som jeg forhåbentlig kan sælge, hvis de ikke kommer med alligevel. Det er så hvad det er. Men nu har den ene så lige slået op på facebook, at hun skal ud at rejse - det var der alligevel penge til.

Søde Mi55y: Du er simpelthen alt, alt for god af dig. Jeg ville skrive det her hårdere, men i virkeligheden fortjener du ikke, at få den opsang, som jeg havde parat, fordi du netop er så sød og rar. Så jeg begrænser mig til at skrive, at nu må du fanme lære at sige fra, så du ikke bliver trampet på igen og igen. Du har ikke fortjent det. Hvis folk beder dig lægge ud for noget, som de så ikke vil have alligevel, er det deres eget ansvar at komme af med det, de har købt.
38
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 16. apr 2016, 08:24

Så enig med Modesty!

Og så er det upassende at jeg sov dårligt i nat fordi der hele tiden var et eller andet som kradsede på mine ben. Jeg vågnede hele tiden og var sur på lagnet for det var sgu da seriøst irriterende! Da jeg så stod op og pillede dynerne væk og kiggede efter, var min seng fuld af... Rugbrød? Jeg har ikke spist rugbrød i sengen. Jeg har slet ikke spist rugbrød de sidste dage, for jeg har glemt at tage det op af fryseren. Hvor fanden kommer det fra?!
7
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2563

Indlægaf LaScrooge » 16. apr 2016, 08:54

Kattefjæs skrev:Så enig med Modesty!

Og så er det upassende at jeg sov dårligt i nat fordi der hele tiden var et eller andet som kradsede på mine ben. Jeg vågnede hele tiden og var sur på lagnet for det var sgu da seriøst irriterende! Da jeg så stod op og pillede dynerne væk og kiggede efter, var min seng fuld af... Rugbrød? Jeg har ikke spist rugbrød i sengen. Jeg har slet ikke spist rugbrød de sidste dage, for jeg har glemt at tage det op af fryseren. Hvor fanden kommer det fra?!

:ad!: Det er sgu da faktisk lidt uhyggeligt!
5
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 16. apr 2016, 08:58

LaScrooge skrev:

.... Måske var det rugbrødsmonsteret under sengen..... :gruble:
5
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2563

Indlægaf LaScrooge » 16. apr 2016, 09:18

Kattefjæs skrev:
LaScrooge skrev:

.... Måske var det rugbrødsmonsteret under sengen..... :gruble:

Rugbrødsmanden har været på spil. Hans fetish er at bryde ind i unge kvinders lejlighed og spise rugbrød i deres seng i en hule han laver ud af dynen.
8
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1981

Indlægaf Lurende Peber » 16. apr 2016, 09:23

LaScrooge skrev:Rugbrødsmanden har været på spil. Hans fetish er at bryde ind i unge kvinders lejlighed og spise rugbrød i deres seng i en hule han laver ud af dynen.
Han bager sit rugbrød selv. Find opskriften på scor.dk :stoned:
8
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2526

Indlægaf Mi55y » 16. apr 2016, 09:39

Modesty Blame skrev:Søde Mi55y: Du er simpelthen alt, alt for god af dig. Jeg ville skrive det her hårdere, men i virkeligheden fortjener du ikke, at få den opsang, som jeg havde parat, fordi du netop er så sød og rar. Så jeg begrænser mig til at skrive, at nu må du fanme lære at sige fra, så du ikke bliver trampet på igen og igen. Du har ikke fortjent det. Hvis folk beder dig lægge ud for noget, som de så ikke vil have alligevel, er det deres eget ansvar at komme af med det, de har købt.

Det kan der sagtens være noget om. Men lige de her personer har det ikke så nemt for tiden med sygdom og dødsfald inde på livet, hvilket gør det ret svært at sige fra. For mig i hvert fald, jeg er kronisk bange for at blive opfattet som et røvhul. :genert:
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 16. apr 2016, 09:48

Lurende Peber skrev:
LaScrooge skrev:Rugbrødsmanden har været på spil. Hans fetish er at bryde ind i unge kvinders lejlighed og spise rugbrød i deres seng i en hule han laver ud af dynen.
Han bager sit rugbrød selv. Find opskriften på scor.dk :stoned:

EJ! Lad være. :lol:
2
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Modesty Blame » 16. apr 2016, 12:18

Mi55y skrev:
Modesty Blame skrev:Søde Mi55y: Du er simpelthen alt, alt for god af dig. Jeg ville skrive det her hårdere, men i virkeligheden fortjener du ikke, at få den opsang, som jeg havde parat, fordi du netop er så sød og rar. Så jeg begrænser mig til at skrive, at nu må du fanme lære at sige fra, så du ikke bliver trampet på igen og igen. Du har ikke fortjent det. Hvis folk beder dig lægge ud for noget, som de så ikke vil have alligevel, er det deres eget ansvar at komme af med det, de har købt.

Det kan der sagtens være noget om. Men lige de her personer har det ikke så nemt for tiden med sygdom og dødsfald inde på livet, hvilket gør det ret svært at sige fra. For mig i hvert fald, jeg er kronisk bange for at blive opfattet som et røvhul. :genert:

Men det giver dem jo ikke ret til at udnytte dig, bare fordi du er alt for god af dig.
8
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6010

Indlægaf LadyFox » 16. apr 2016, 14:55

Der var en mor der havde ladt sit barn tage sin lillebitte cykel med ind i Matas. Så kunne han da bare cykle rundt inde i butikken, åbenbart.
14
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.

Tilbage til "Generelt"